Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
10 μύθοι για τα φίλτρα: Η MANN-FILTER τους αποκαλύπτει!
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

10 μύθοι για τα φίλτρα: Η MANN-FILTER τους αποκαλύπτει!

30/4/2024

Ώρα για στοιχεία! Οι 10 πιο διαδεδομένοι μύθοι για τα φίλτρα και τι κρύβεται πραγματικά πίσω από αυτούς.

Δεν γνωρίζουμε εάν υπήρξε ποτέ το γιέτι ή τα τέρατα της θάλασσας. Γνωρίζουμε όμως τα πάντα για τα φίλτρα. Για πάνω από 70 χρόνια στηριζόμαστε στα γεγονότα και κάθε φορά νοιώθουμε έκπληκτοι για ορισμένους μύθους που επικρατούν ακόμα σχετικά με τα φίλτρα αέρα, λαδιού και εσωτερικού χώρου. Αυτούς ακριβώς τους μύθους θέλουμε να τους διαλευκάνουμε μια για πάντα. Διότι ορισμένοι από αυτούς μπορεί να σας κοστίσουν αρκετά χρήματα ή ακόμα και να δημιουργήσουν επικίνδυνες καταστάσεις. Υπήρξαν αμέτρητες βλάβες, ζημιές στον κινητήρα και αναφλέξεις οχημάτων που θα μπορούσαν να αποφευχθούν με τη σωστή χρήση των φίλτρων. Η MANN-FILTER μιλά ξεκάθαρα και ονομάζει τα δέκα πιο διαδεδομένα σφάλματα.
 

*** 1ος ΜΥΘΟΣ ***
«Τόσο στα φτηνά όσο και στα ακριβά φίλτρα χρησιμοποιείται συχνά το ίδιο χαρτί, αφού σε όλο τον κόσμο υπάρχουν ελάχιστοι παραγωγοί χαρτιού που μετριούνται στα δάκτυλα των χεριών.»
 
Λάθος! Αυτή είναι η πραγματικότητα:
Πραγματικά, ο αριθμός των παραγωγών υλικών φίλτρου γίνεται εύκολα αντιληπτός. Ωστόσο, η προέλευση του χαρτιού δεν εκφράζει και την ποιότητά του και σίγουρα όχι την αποδοτικότητα του φίλτρου. Υπάρχουν όμως και πολλοί άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ποιότητα των μέσω φιλτραρίσματος:
• Εμποτισμός των μέσων φιλτραρίσματος
• Εμπλουτισμός, π.χ. με ενεργό άνθρακα ή νανοΐνες
• Είδος και ποσότητα των συνθετικών ινών που προστίθενται στον χαρτοπολτό
• Σύνθεση των συνθετικών πρώτων υλών που χρησιμοποιούνται στην παραγωγή
• Χρόνος και θερμοκρασία στέγνωσης
• Επεξεργασία στο στάδιο παραγωγής (δίπλωση, σκλήρυνση υπό θερμότητα)
 
MANN-FILTER – ο σκοπός αγιάζει τα μέσα
Η MANN-FILTER εξελίσσει ειδικά μέσα φιλτραρίσματος κορυφαίας απόδοσης που συνδυάζουν όλες τις απαιτούμενες ιδιότητες. Αντίθετα, οι κατασκευαστές φίλτρων χαμηλού κόστους χρησιμοποιούν μόνον απλά μέσα φιλτραρίσματος. Αλλά ακόμα και εάν χρησιμοποιήσουν τα ίδια μέσα, συνεχίζει να υπάρχει μία τεράστια διαφορά ως προς την επεξεργασία. Εξάλλου, η μαύρη γόμα δεν χαρακτηρίζει ένα καλό ελαστικό αυτοκινήτου.
 
Δεν υπάρχει χαρτί για όλες τις περιπτώσεις
Χαρτοκιβώτια, χαρτομάντιλα ή γυαλόχαρτο - ένα εργοστάσιο προμηθεύει χαρτί για διάφορες χρήσεις και σε διαφορετικές ποιότητες. Εάν ένας προμηθευτής φίλτρων χαμηλού κόστους προμηθεύεται το χαρτί φίλτρου από τον ίδιο παραγωγό όπως η MANN-FILTER, αυτό δεν σημαίνει ότι χρησιμοποιεί και υλικό ίδιας ποιότητας.
 
Είναι ξεκάθαρο: Σε προϊόντα χαμηλού κόστους συναντάμε πολλές φορές χαρτιά
φίλτρου που μπορούν να συγκριθούν με τη χρήση γυαλόχαρτου για το σκούπισμα της μύτης - το μόνο που θα καταφέρεις είναι να ματώσεις τη μύτη σου.
 
*** 2ος ΜΥΘΟΣ ***
«Τα φίλτρα που παράγονται από κατασκευαστές χαμηλού κόστους είναι φθηνότερα και σχεδόν εξίσου καλά με τα φίλτρα της MANN-FILTER.»
 
Λάθος! Αυτή είναι η πραγματικότητα:
Φθηνό δεν σημαίνει καλό, διότι οι ποιοτικές πρώτες ύλες αυξάνουν την τιμή του. Και χωρίς καλά υλικά δεν μπορεί κανείς στον κόσμο να κατασκευάσει ένα αποδοτικό φίλτρο, άσχετα από το πόσο αμείβεται.
Ακριβώς αυτές είναι οι διαφορές των φίλτρων της MANN-FILTER σε σχέση με άλλους κατασκευαστές
με χαμηλότερο επίπεδο εξειδίκευσης:
• τυποποιημένες διαδικασίες
• καταρτισμένο προσωπικό
• ποιοτικές πρώτες ύλες και εξαρτήματα φίλτρου
• υψηλός βαθμός αυτοματοποίησης
 
MANN-FILTER – Η ποιότητα σε μαζική παραγωγή
Οι τυποποιημένες παραγωγικές διαδικασίες και τεχνολογίες εξασφαλίζουν την πολύ υψηλή ποιότητα του προϊόντος και διατηρούν το κόστος παραγωγής σε ανταγωνιστικά επίπεδα. Κατά συνέπεια, η κατασκευή ενός φίλτρου που κοστίζει λιγότερο από ένα φίλτρο της MANN-FILTER, είναι εφικτή μόνον εάν χρησιμοποιηθούν υλικά χαμηλότερης ποιότητας και εφαρμοστούν παρωχημένες τεχνολογίες. Ακριβώς αυτές είναι οι μέθοδοι πολλών κατασκευαστών που ρίχνουν στην αγορά διάφορες μάρκες φίλτρων χαμηλής τιμής.
 
16 φίλτρα ανά δευτερόλεπτο
Στα εργοστάσιά μας σε όλο τον κόσμο παράγονται κάθε χρόνο πάνω από μισό δισεκατομμύριο φίλτρα, δηλαδή περισσότερα από 16 φίλτρα το δευτερόλεπτο!

Είναι ξεκάθαρο: για την MANN-FILTER ισχύουν οι ίδιες, υψηλές προδιαγραφές παραγωγής σε όλο τον κόσμο. Σε συνδυασμό με την εφαρμογή των πλέον προηγμένων τεχνολογιών παραγωγής, αποτελούν την βάση για τα προϊόντα σε ποιότητα πρώτου εξοπλισμού, πράγμα αυτονόητο για την MANN-FILTER.
*** 3ος ΜΥΘΟΣ ***
«Τα φίλτρα της MANN-FILTER κατασκευάζονται με την ίδια τεχνολογία όπως και τα φίλτρα χαμηλού κόστους. Τα τελευταία κοστίζουν λιγότερο επειδή δεν διαφημίζονται τόσο έντονα.»
 
Λάθος! Αυτή είναι η πραγματικότητα:
Υπάρχει ένα ψήγμα αλήθειας σε αυτήν την άποψη, ακόμα κι αν θεωρούσαμε ότι στην παραγωγή απλά διπλώνεται το χαρτί και προστίθενται κάποια άλλα εξαρτήματα. Στην παραγωγή των φίλτρων όμως εντοπίζονται τεράστιες διαφορές. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ενός φίλτρου MANN-FILTER σε ποιότητα πρωτότυπου εξοπλισμού είναι:
• υψηλός βαθμός εξειδίκευσης χάρη στην μακροχρόνια συνεργασία με τους κατασκευαστές αυτοκινήτων
• τεχνολογίες παραγωγής, πιστοποιημένες σύμφωνα με τα νεότερα πρότυπα
• υψηλής ποιότητας υλικά, άριστα προσαρμοσμένα για την εκάστοτε χρήση
• σύγχρονες μέθοδοι δοκιμών σύμφωνα με τις προδιαγραφές πρωτότυπου εξοπλισμού και τα διεθνή πρότυπα ελέγχου
• αδιάκοπος έλεγχος ποιότητας σε όλη την παραγωγή
 

MANN-FILTER – Εξειδίκευση αντί συμβιβασμού
Οι μάρκες ποιότητας όπως η MANN-FILTER επενδύουν μόνιμα στη συνεχιζόμενη εξέλιξη των προδιαγραφών ελέγχου και των διαδικασιών παραγωγής. Αυτές οι δαπάνες πιάνουν τόπο και αποτελούν το σημείο διαφοροποίησης από τα φθηνά προϊόντα. Η MANN-FILTER προσφέρει κορυφαία ποιότητα και άριστη προστασία για εσάς και τους πελάτες σας. Και μάλιστα ανεξάρτητα από τον προϋπολογισμό για διαφήμιση.
 
Τίποτα δεν δημιουργείται από το τίποτα
Όποιος θεωρεί ότι δύο προϊόντα είναι εξίσου καλά μόνον επειδή βασίζονται σε παρόμοιες τεχνολογίες, έχει κοπεί σίγουρα αρκετές φορές. Παρά τις πανομοιότυπες αρχές λειτουργίας, υπάρχουν σε κάθε κατηγορία τεράστιες διαφορές μεταξύ των οικονομικών και των κορυφαίων προϊόντων. Για παράδειγμα, κανείς δεν πιστεύει ότι μία φθηνή ξυριστική μηχανή μίας χρήσης μπορεί να υπερισχύσει απέναντι σε μία επώνυμη ξυριστική μηχανή. Διότι, η επώνυμη ξυριστική μηχανή όχι μόνον θα κρατήσει περισσότερο αλλά θα ξυρίζει πιο απαλά και αποτελεσματικά.

Είναι ξεκάθαρο: Η διαφήμιση κάνει πολλά, όχι όμως τα πάντα. Ακόμα και ο υψηλότερος προϋπολογισμός PR δεν μπορεί να μετατρέψει μία φθηνή ξυριστική μηχανή μίας χρήσης στο απόλυτο προϊόν περιποίησης του δέρματος. Και όποιος στρέφεται προς τα προϊόντα με χαμηλότερη τιμή δεν πρέπει να εκπλαγεί όταν αργότερα θα έχει ερεθισμένο δέρμα...
 
*** 4ος ΜΥΘΟΣ ***
«Σε αντίθεση με τα φίλτρα λαδιού, η ποιότητα δεν παίζει μεγάλο ρόλο στα φίλτρα αέρα - ουσιαστικά, είναι όλα ίδια και δεν είναι σημαντικά για τη λειτουργία του αυτοκινήτου. Μπορείς λοιπόν να διαλέξεις άφοβα από το ράφι με τις χαμηλές τιμές. »
 
Λάθος! Αυτή είναι η πραγματικότητα:
Τα φίλτρα λαδιού βρίσκονται συνήθως στο προσκήνιο και τραβούν επάνω τους την προσοχή. Στα σύγχρονα αυτοκίνητα έχει αυξηθεί και η σπουδαιότητα του φίλτρου αέρα. Γιατί δεν θα πρέπει ούτε εδώ να κάνετε οικονομία:
• οι σύγχρονοι κινητήρες γίνονται όλο και πιο αποδοτικοί και θέτουν συνεχώς υψηλότερες απαιτήσεις όσον αφορά στο φίλτρο αέρα
• με την αύξηση του όγκου αέρα που περνά από το φίλτρο, αυξάνεται αναλογικά και η επιβάρυνση αλλά και η σημασία του φίλτρου αέρα
• ένα αποδοτικό φίλτρο αέρα αποτελεί τη βάση για τη σωστή καύση του καυσίμου
• σε περίπτωση εισροής νερού στο κουτί του φίλτρου αέρα (π.χ. σε δυνατή βροχή), δεν εξασφαλίζεται πλέον η λειτουργία των απλών φίλτρων, κάτι που οδηγεί σε μείωση της απόδοσης του κινητήρα
• ο εμποτισμός με επιβραδυντικά φλόγας προστατεύει τον κινητήρα και τους επιβάτες
 
 
MANN-FILTER – προστατεύει τα πολυτιμότερα εξαρτήματα
Οι τεχνολογίες και τα υλικά που χρησιμοποιούνται στα μπλοκ κινητήρων εσωτερικής καύσης γίνονται όλο και πιο “ευαίσθητα“. Εάν χρησιμοποιηθεί ένα φίλτρο αέρα χαμηλής αποδοτικότητας, τα σωματίδια που δεν μπορεί να συγκρατήσει το φίλτρο επικάθονται στη σκληρή επιφανειακή επίστρωση του μπλοκ κυλίνδρων με αποτέλεσμα να ενεργοποιείται μία διαδικασία φθοράς. Στους σύγχρονους κινητήρες η λύση είναι μία: να αντικατασταθεί το αρχικό μπλοκ με ένα νέο. Με τα ποιοτικά φίλτρα αέρα της MANN-FILTER προστατεύεται τον πολύτιμο κινητήρα σας σε μόνιμη βάση.
 
Ο κίνδυνος δεν σχετίζεται με την τιμή
Μερικές φορές η ποιότητα κοστίζει παραπάνω. Ωστόσο, η τιμή ενός φίλτρου αέρα της MANNFILTER είναι σίγουρα αμελητέα, σε σύγκριση με το κόστος ενός νέου μπλοκ κινητήρα – αυτό μπορεί να κοστίσει μερικές χιλιάδες ευρώ. Αλλά ακόμα και η αντικατάσταση ενός λερωμένου μετρητή όγκου ροής αέρα κοστίζει πολύ περισσότερο από ένα φίλτρο αέρα υψηλής ποιότητας.

Είναι ξεκάθαρο: Όποιος κάνει οικονομία σε λάθος πράγματα, συνήθως πληρώνει περισσότερα. Κανένας δεν μπορεί να αντισταθμίσει το κόστος αντικατάστασης ενός μπλοκ κινητήρα επιλέγοντας φθηνά φίλτρα.
 
*** 5ος ΜΥΘΟΣ ***
«Αφού δεν πρόκειται να κρατήσω το αυτοκίνητό μου για μεγάλο χρονικό διάστημα, δεν χρειάζεται να αγοράσω ένα φίλτρο αέρα της MANN-FILTER, το οποίο είναι αρκετά ακριβότερο από ένα προϊόν χαμηλής τιμής. »
 
Λάθος! Αυτή είναι η πραγματικότητα:
Κίνδυνοι και πρόσθετες οικονομικές επιβαρύνσεις για τον οδηγό και το αυτοκίνητο μπορούν να προκύψουν ακόμα και στα σύντομα διαστήματα κατοχής. Γιατί θα πρέπει οπωσδήποτε να απορρίψετε τα φίλτρα χαμηλής ποιότητας, ακόμα και όταν πρόκειται να αποχωριστείτε σύντομα από το αυτοκίνητό σας:
• τα φτηνά φίλτρα αέρα μπορεί να προκαλέσουν ζημιά στον αισθητήρα όγκου αέρα, κάτι που οδηγεί σύντομα σε λανθασμένο ψεκασμό του καυσίμου, αισθητή μείωση της απόδοσης και αυξημένες εκπομπές ρύπων
• τα υλικά χαμηλής ποιότητας μπορούν να οδηγήσουν σε διαρροές λόγω ευθρυπτότητας του υλικού και της κακής εφαρμογής. Πιθανές συνέπειες: λανθασμένα μηνύματα προς το ηλεκτρονικό σύστη μα του αυτοκινήτου, τα οποία προκαλούν σημαντικές βλάβες με μεγάλο κόστος
• η παράλειψη του εμποτισμού με επιβραδυντικά υλικά φλόγας είναι επικίνδυνη: Ακόμα και η κάφτρα του τσιγάρου επάνω στο μέσο φίλτρου μπορεί να προκαλέσει πυρκαγιά
 

MANN-FILTER – πάντα προσεκτικά μελετημένα
Δεν έχει σημασία πόσο καιρό θα χρησιμοποιήσετε το αυτοκίνητό σας: τα φίλτρα αέρα της MANN-FILTER προστατεύουν τον κινητήρα, το αυτοκίνητο και εσάς. Αποτελούν τη βάση για το ιδανικό μίγμα καυσίμου-αέρα και έναν “υγιή” αποδοτικό κινητήρα. Με τον εμποτισμό με επιβραδυντικό υλικό φλόγας, το φίλτρο αέρα της MANN-FILTER μειώνουν την πιθανότητα πυρκαγιάς στο χώρο του κινητήρα. Αντίθετα, η μικρή εξοικονόμηση με την επιλογή φθηνών προϊόντων μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικές ζημιές με αρκετά υψηλό κόστος αποκατάστασης.
Μην κάνετε ποτέ οικονομία στον τομέα της ασφάλειας
Φανταστείτε, ότι θα έπρεπε να αντικαθιστάτε τον αερόσακο σε τακτά χρονικά διαστήματα. Θα επιλέγατε ένα φθηνό μοντέλο χαμηλής ποιότητας με την ελπίδα να μη συμβεί τίποτα; Σίγουρα όχι.

Είναι ξεκάθαρο: Ακόμα κι αν δεν κρατήσετε το αυτοκίνητό σας για μεγάλο χρονικό διάστημα, δεν θα πρέπει να διακινδυνεύετε άσκοπα την ασφάλειά σας!

*** 6ος ΜΥΘΟΣ ***
«Τα φίλτρα αέρα δεν πρέπει να αντικαθιστώνται απαραίτητα σε κάθε σέρβις. Αρκεί να καθαρίζονται με πεπιεσμένο αέρα για να αποκατασταθεί και πάλι η καλή τους λειτουργία. »
 
Λάθος! Αυτή είναι η πραγματικότητα:
Κατά τη χρήση μπορεί στο στοιχείο του φίλτρου να παρουσιαστούν μόνιμα θερμοκρασίες 80 °C, οι οποίες μπορεί να ξεπεράσουν και τους 100 °C. Αυτό προκαλεί γήρανση και κόπωση ακόμα και στα ποιοτικά υλικά. Επιπλέον, η προσπάθεια καθαρισμού ενός φίλτρου αέρα μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο:
• με τη μηχανική καταπόνηση κατά τη διαδικασία καθαρισμού μπορεί να προκληθούν θραύσεις στις πτυχώσεις – η ικανότητα φιλτραρίσματος έχει πλέον χαθεί
• η πολύ υψηλή πίεση αέρα κατά τον καθαρισμό μπορεί να καταστρέψει τη δομή του χαρτιού του φίλτρου με συνέπεια να μειωθεί η ικανότητα συγκράτησης της σκόνης
• από τις θραύσεις στις πτυχώσεις και τις ζημιές στη δομή ενδέχεται να μεταφερθούν σωματίδια ρύπων στον κινητήρα
• η περιορισμένη ικανότητα συγκράτησης μειώνει τη διάρκεια ζωής
 
MANN-FILTER – απλά καλύτερα σε μόνιμη βάση
Στα φίλτρα αέρα της MANN-FILTER χρησιμοποιούνται προηγμένα μέσα φίλτρα, τα οποία επιτυγχάνουν μεγαλύτερους βαθμούς καθαρισμού σε σχέση με άλλα παρόμοια προϊόντα της αγοράς. Έτσι μπορείτε να είστε σίγουροι ότι ακόμα και οι πιο σύγχρονοι κινητήρες θα προστατεύονται πάντα αποτελεσματικά. Χάρη στην ειδική επεξεργασία μπορούν να εξασφαλιστούν μεγάλες διάρκειες ζωής, ακόμα και σε αντίξοες καιρικές συνθήκες. Αντίστοιχα, μπορούν να παραταθούν σημαντικά τα χρονικά διαστήματα αλλαγής.
 
Σαν κρύος καφές
Τέτοιες ενέργειες καθαρισμού οδηγούν σε απόφραξη του φίλτρου και το καθιστούν άχρηστο, αφού καταστρέφουν το μέσο φίλτρου. Είναι περίπου το ίδιο με το να αφαιρέσετε το χρησιμοποιημένο φίλτρο του καφέ από την καφετιέρα, να αδειάσετε τον χρησιμοποιημένο αλεσμένο καφέ, να το ξεπλύνετε καλά με νερό και να περιμένετε ότι θα φτιάξετε με το παλιό φίλτρο έναν γευστικά άριστο καφέ. Με τέτοια ταλαιπωρία του φίλτρου πιθανώς θα αντιμετωπίσετε μία δυσάρεστη έκπληξη - το χαρτί θα σκιστεί.

Είναι ξεκάθαρο: Με τον καθαρισμό του φίλτρου ή το φύσημα με πεπιεσμένο αέρα μπορεί να σχηματίσετε την εντύπωση, ότι το φίλτρο, οπτικά τουλάχιστον, είναι καθαρό - ποιοτικό όμως δεν θα είναι σε καμία περίπτωση.
 
*** 7ος ΜΥΘΟΣ ***
«Αντί να αγοράσω ένα νέο φίλτρο εσωτερικού χώρου, μπορώ να καθαρίσω το παλιό βουρτσίζοντάς το. »
 
Λάθος! Αυτή είναι η πραγματικότητα:
Χρησιμοποιώντας νερό και βούρτσα πραγματικά θα καταφέρετε να φαίνεται καθαρό το φίλτρο εσωτερικού χώρου. Όμως, τα μικροσκοπικά σωματίδια όπως η γύρη, οι μύκητες και οι σπόροι μούχλας δεν μπορούν να αφαιρεθούν με απλό βούρτσισμα. Αντίθετα, με την απόπειρα καθαρισμού μπορεί να αποκολληθούν από το φίλτρο και να περάσουν στο εσωτερικό της καμπίνας με την επόμενη ενεργοποίηση του αερισμού. Επιπλέον, θα εμφανιστούν και άλλα προβλήματα:
• θάμπωμα των τζαμιών (ακόμα και σχηματισμός πάγου τον χειμώνα), αφού η συσσωρευμένη υγρασία από το πλύσιμο του φίλτρου μπορεί να μεταφερθεί στον εσωτερικό χώρο
• επανειλημμένο θάμπωμα των τζαμιών σε υγρές καιρικές συνθήκες, αφού τα σωματίδια που έχουν παραμείνει στο υλικό του φίλτρου εμποδίζουν τη ροή του φρέσκου αέρα
• μειωμένη ψυκτική απόδοση, αφού τα σωματίδια ρύπων που παραμένουν στο φίλτρο ενδέχεται να μπλοκάρουν την ροή αέρα από το σύστημα κλιματισμού
• η γύρη και τα σωματίδια σκόνης και ρύπων δεν μπορούν να συγκρατηθούν πλέον, αφού η ηλεκτροστατική φόρτιση του φίλτρου χάνεται με το πλύσιμο
 

MANN-FILTER – Ο πορτιέρης για τον εσωτερικό χώρο
Τα ποιοτικά φίλτρα εσωτερικού χώρου της MANN-FILTER συγκρατούν σωματίδια μεγέθους κάτω από 0,5 μικρόμετρα και σε ποσοστό 100%, αφού είναι ηλεκτροστατικά φορτισμένα και διαθέτουν μία ειδική δομή πολλαπλών στρώσεων. Θα πρέπει να αποτελούνται από καθαρά συνθετικά υλικά για να μπορεί να απορροφηθεί η υγρασία.
 
Εδώ δεν βοηθά ούτε το καθαριστικό λεκέδων
Θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί να καθαρίσει ένα παλιό στρώμα με σφουγγάρι και βούρτσα και να περιμένει ότι θα μπορεί να το χρησιμοποιεί χωρίς πρόβλημα για τα επόμενα δέκα χρόνια; Μάλλον όχι! Ίσως το στρώμα να αποκτούσε μία πιο φρέσκια όψη, αλλά από άποψη λειτουργικότητας και υγιεινής δεν θα έκανε μεγάλα βήματα προόδου.

Είναι ξεκάθαρο: Δεν πρέπει να κάνετε πειράματα με την υγεία σας. Αλλά και για χάρη της ενεργητικής ασφάλειας θα πρέπει να αλλάζετε το φίλτρο εσωτερικού χώρου 1 φορά το χρόνο ή κάθε 15.000 km.
 
*** 8ος ΜΥΘΟΣ ***
«Μπορώ να αντικαταστήσω το φίλτρο λαδιού με ένα άλλο, αρκεί το μέγεθος και το σπείρωμα να είναι σωστά. Δεν χρειάζεται να μπω στον κόπο να αγοράσω ένα φίλτρο με τον σωστό κωδικό προϊόντος. »
 
Λάθος! Αυτή είναι η πραγματικότητα:
 
Ακόμα και αν το φίλτρο έχει τις κατάλληλες διαστάσεις, δεν σημαίνει ότι αποτελεί τη σωστή επιλογή. Μπορεί το μαύρο εξωτερικό περίβλημα να εμπνέει εμπιστοσύνη, όμως μόνον ένα ποιοτικό φίλτρο λαδιού προσφέρει άριστη προστασία. Η MANN-FILTER προσφέρει το ιδανικό φίλτρο για σχεδόν κάθε μοντέλο επιβατικού ή επαγγελματικού οχήματος. Πρωταρχική σημασία έχουν εδώ οι εσωτερικές αξίες:
• το υλικό του φίλτρου πρέπει να είναι προσαρμοσμένο στον κινητήρα και τη χρήση
• μόνον το σωστό φίλτρο που είναι προσαρμοσμένο για τη συγκεκριμένη χρήση μπορεί να συγκρατήσει αποτελεσματικά τα σωματίδια ρύπων μέχρι την επόμενη αλλαγή
• για τη σωστή προστασία του κινητήρα από τις φθορές, το φίλτρο χρειάζεται έναν συγκεκριμένο αριθμό βαλβίδων, ανάλογα με τον κατασκευαστικό τύπο του κινητήρα. Σημασία δεν έχει μόνον ο αριθμός των βαλβίδων αλλά και οι σωστές τιμές λειτουργίας, όπως π.χ. η πίεση ανοίγματος και κλεισίματος της βαλβίδας
• Τα φίλτρα της MANN-FILTER διακρίνονται για την στεγανότητα και τη στιβαρότητα τους χάρη στη συμπαγή κατασκευή, τις αξιόπιστες φλάντζες στεγανοποίησης και το περίβλημα που είναι ανθεκτικό στις πιέσεις και διαθέτει αντιδιαβρωτική προστασία
 

MANN-FILTER – πάντα το σωστό φίλτρο
Για μας είναι αυτονόητο ότι τα προϊόντα της MANN-FILTER ικανοποιούν τις απαιτητικές προδιαγραφές των κατασκευαστών αυτοκινήτων – κάτι που δεν ισχύει πάντα στην αγορά ανταλλακτικών. Σε μας δεν θα βρείτε μόνον το κατάλληλο μέγεθος, αλλά την ιδανική λύση για κάθε τύπο κινητήρα ή μηχανήματος και για όλες σχεδόν τις χρήσεις. Δεν θα βρείτε κοινότυπες λύσεις στην MANN-FILTER.
 
Οι εσωτερικές αξίες μετρούν
Στα φίλτρα ισχύει το ίδιο όπως και στα χάπια: το μέγεθος δεν λέει πολλά για τη δράση τους – το περιεχόμενο μετρά. Σε ένα φίλτρο παίζει σημαντικό ρόλο η σωστή λειτουργία των επιμέρους εξαρτημάτων του, όπως π.χ. το μέσο φίλτρου – κάτι που δεν φαίνεται από έξω. Μόνον με τη χρήση γίνονται αντιληπτές οι ικανότητες του φίλτρου.

Είναι ξεκάθαρο: Σημασία έχουν οι εσωτερικές αξίες!

*** 9ος ΜΥΘΟΣ ***
«Επιλέγοντας ένα φθηνό φίλτρο και αντικαθιστώντας το με τη διπλάσια συχνότητα, επιτυγχάνεται το ίδιο αποτέλεσμα όπως και με τη χρήση ενός ακριβού φίλτρου. »
 
Λάθος! Αυτή είναι η πραγματικότητα:
Εάν είστε της γνώμης ότι ένα φθηνό φίλτρο λειτουργεί βραχυπρόθεσμα το ίδιο καλά με ένα ακριβό, τότε λυπούμαστε αλλά θα σας απογοητεύσουμε. Διότι το φθηνό φίλτρο δεν θα έχει ποτέ το ίδιο αποτέλεσμα - ούτε για μία στιγμή. Και πέραν αυτού, ένα φθηνό φίλτρο κρύβει αρκετούς κινδύνους:
• πιθανές διαρροές: π.χ. στο μέσο φίλτρου ή στη βαλβίδα παράκαμψης
• μικρότερος βαθμός καθαρισμού
• αβεβαιότητα ως προς την διάρκεια ζωής
• χρήση μη συμβατών υλικών στο αυτοκίνητο - π.χ. ευθρυπτότητα των μέσων από κυτταρίνη λόγω των συστατικών στοιχείων του λαδιού
 
MANN-FILTER – εξοικονομεί χρόνο και χρήμα και εξασφαλίζει ηρεμία
“Σημασία έχουν οι εσωτερικές αξίες”, αυτό θα πρέπει να το έχετε ήδη αντιληφθεί από τον 8ο μύθο. Μόνον ένα ποιοτικό φίλτρο προστατεύει πραγματικά τον κινητήρα εξαρχής. Χρησιμοποιώντας ένα ποιοτικό φίλτρο της MANN-FILTER μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήμα και να εξασφαλίσετε την ηρεμία σας. Γιατί θα πρέπει να κάνετε συμβιβασμούς ως προς την αξιοπιστία, την προστασία και την απόδοση και στο τέλος να πληρώσετε περισσότερα;
 
Όποιος ξέρει να λογαριάζει έχει το πλεονέκτημα
Έχετε υπολογίσει ποτέ πόσο κοστίζει συνολικά μία αλλαγή φίλτρου; Τονίζουμε την λέξη «συνολικά» γιατί δεν αρκεί μόνον η αγορά του φίλτρου. Εκτός από το υλικό θα πρέπει να συνυπολογίσετε και άλλα έξοδα όπως π.χ. το κόστος λαδιού στην αλλαγή φίλτρου λαδιού – χωρίς να έχετε συμπεριλάβει ακόμα το κόστος αυτοκινήτου αντικατάστασης και ο χαμένος χρόνος.

Είναι ξεκάθαρο: Φυσικά μπορείτε να καλύψετε το χρονικό διάστημα αλλαγής και με δύο προϊόντα χαμηλού κόστους. Σε αυτήν την περίπτωση όμως θα πρέπει να συμπεριλάβετε στον υπολογισμό και το διπλό κόστος αλλαγής, εκτός από την τιμή των φίλτρων. Στοίχημα, ότι ένα ποιοτικό φίλτρο της MANN-FILTER στο τέλος θα είναι η πιο συμφέρουσα επιλογή!;
 
*** 10ος ΜΥΘΟΣ ***
«Όσο πιο γρήγορα σβήσει η λυχνία ελέγχου πίεσης λαδιού μετά την αλλαγή, τόσο καλύτερο είναι το φίλτρο. »
 
Λάθος! Αυτή είναι η πραγματικότητα:
Κανονικά, η λυχνία λαδιού ανάβει για λίγο και μετά σβήνει μόνον για έναν λόγο: όταν το φίλτρο είναι για μία στιγμή άδειο μετά την αλλαγή. Δεν χρειάζεται να πάρετε στο χέρι το χρονόμετρο στην άκρη, αφού αυτός ο χρόνος δεν λέει τίποτα για την ποιότητα του φίλτρου. Κίνδυνος υπάρχει όταν η λυχνία προειδοποίησης δεν σβήνει - τότε η πίεση λαδιού είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Εκτός από την πολύ χαμηλή στάθμη λαδιού ή την ελαττωματική αντλία λαδιού, ενδέχεται να υπάρχουν και άλλες αιτίες που σχετίζονται με το φίλτρο:
• πολύ υψηλή αντίσταση ροής λόγω λανθασμένου τύπου φίλτρου ή φίλτρου χαμηλής ποιότητας
• το φίλτρο παραμένει γεμάτο μετά την υπέρβαση του χρονικού διαστήματος αλλαγής
 

MANN-FILTER – πάντα στην πράσινη περιοχή
Με τα ποιοτικά προϊόντα της MANN-FILTER μπορείτε να είστε σίγουροι ότι το δεν φταίει το φίλτρο όταν ανάβει η λυχνία ελέγχου πίεσης λαδιού. Διότι τα φίλτρα πληρούν τις προδια- γραφές πρωτότυπου εξοπλισμού και εξασφαλίζουν κάθε στιγμή την άριστη λειτουργία. Επιπλέον, τα ποιοτικά φίλτρα της MANN-FILTER διαθέτουν μία βαλβίδα παράκαμψης ακριβείας η οποία είναι άριστα προσαρμοσμένη στον τύπο του κινητήρα, δηλαδή κλείνει και ανοίγει πάντα τη σωστή χρονική στιγμή. Αντίθετα, οι βαλβίδες παράκαμψης που χρησιμοποιούνται στα φθηνά φίλτρα είναι συνήθως κακής ποιότητας ή παραμένουν μόνιμα ανοικτές. Επομένως δεν μπορούν να προσφέρουν παρόμοια απόδοση φιλτραρίσματος. Αυτό δυστυχώς δεν θα το επισημάνει καμία προειδοποιητική λυχνία.

Δεν είναι ζήτημα χρόνου
Εάν τοποθετηθεί ένα φίλτρο λαδιού χωρίς στοιχείο φίλτρου, τότε η λυχνία ελέγχου πίεσης λαδιού σβήνει αμέσως, διότι η ροή λαδιού έχει την χαμηλότερη αντίσταση. Φυσικά το λάδι δεν φιλτράρεται σε αυτήν την περίπτωση. Αυτό λέει σχεδόν τα πάντα. Εάν ένα smartphone εκκινεί το λειτουργικό του εξαιρετικά γρήγορα μετά την ενεργοποίηση, δεν μπορείτε βέβαια να συμπεράνετε ότι διαθέτει και άριστες τηλεφωνικές λειτουργίες.

Είναι ξεκάθαρο: Ο χρόνος που απομένει μέχρι το σβήσιμο της λυχνίας ελέγχου δεν οδηγεί σε κανένα ασφαλές συμπέρασμα σχετικά με την ποιότητα του τοποθετημένου φίλτρου.

Επικοινωνία
Επωνυμία: ELECTRA HELLAS S.A.
Διεύθυνση: 246 Συγγρού και Δαβάκη 17672 Καλλιθέα
Τηλ: +30 210 9531690-3
mailto: [email protected]
Site: www.electra-hellas.gr

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

Σχετικες επιχειρησεις