Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Πώς μπορούμε να προστατεύσουμε το πετρέλαιο από τον παγετό;

Διαβάστηκε από 31271 αναγνώστες - 11/2/2021

Υπάρχουν ορισμένοι τρόποι με τους οποίους μπορούμε να προφυλάξουμε το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου από τον παγετό. Τους αναλύουμε παρακάτω.

-Προστατευμένος χώρος στάθμευσης: Ο καλύτερος τρόπος να διατηρήσουμε το πετρέλαιο σε ασφαλή θερμοκρασία είναι να προστατεύουμε το αυτοκίνητό μας από το κρύο όσο περισσότερο μπορούμε. Το ιδανικότερο είναι ένας κλειστό γκαράζ, αν είναι εφικτό. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι δυνατό, μία θέση η οποία είναι προφυλαγμένη από ισχυρούς ανέμους θα είναι κατά πάσα πιθανότητα αποτελεσματική.

-Χρήση ειδικών πρόσθετων: Για να διατηρηθεί το πετρέλαιο σε υγρή κατάσταση όσο το δυνατόν περισσότερο, έχουν προστεθεί ειδικές ουσίες από το διυλιστήριο. Παρόλα αυτά, υπάρχουν πρόσθετα τα οποία μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μόνοι μας, για να αυξήσουμε την προστασία από τις χαμηλές θερμοκρασίες.
Η χρήση τους πρέπει να γίνεται με προσοχή όμως, και πάντα αφού έχουμε διαβάσει και κατανοήσει τις οδηγίες του κατασκευαστή. Η ανάμειξη λάθος προϊόντων μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις ιδιότητες λίπανσης του καυσίμου. Ωστόσο, τα νέα προϊόντα, έχουν εξελιχθεί με τέτοιο τρόπο ούτως ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν εύκολα και ευρέως.
Σαν γενικός κανόνας, τα αντιπαγωτικά που βρίσκονται στο εμπόριο, περιέχουν ουσίες οι οποίες έχουν προστεθεί στο πετρέλαιο από το διυλιστήριο. Έτσι, έχετε ήδη τα συγκεκριμένα πρόσθετα στο δοχείο καυσίμου του αυτοκινήτου σας.

-Συχνή συντήρηση: Στο φίλτρο καυσίμου συλλέγεται νερό, το οποίο πρέπει να στραγγίζεται τακτικά. Στην περίπτωση που αυτό δεν συμβεί, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το νερό αυτό να παγώσει και να φράξει το φίλτρο. Η αποστράγγιση του φίλτρου είναι συνήθως μέρος της διαδικασίας συντήρησης του οχήματός μας.



Το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου έχει ήδη φράξει. Τι κάνω;
Αν ο κινητήρας δεν μπορεί να τεθεί σε λειτουργία, εξαιτίας της πήξης των μορίων παραφίνης, τότε το καύσιμο, και το σύστημα τροφοδοσίας, πρέπει να ξεπαγώσει. Για να γίνει αυτό, το όχημα πρέπει να μείνει παρκαρισμένο σε κάποιο ζεστό σημείο, ιδανικά σε ένα γκαράζ ή συνεργείο. Ο μόνος τρόπος για να μετακινηθεί ως εκεί, είναι μέσω ρυμούλκησης. Μόλις το σύστημα ζεσταθεί ξανά, τότε τα σωματίδια παραφίνης θα διαλυθούν, και το πετρέλαιο θα αποκτήσει πάλι 100% υγρή μορφή. Έπειτα από αυτό, το φίλτρο καυσίμου θα πρέπει να αντικατασταθεί.

Τι δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να κάνουμε:
-Χρήση σεσουάρ ή αντίστοιχων συσκευών θέρμανσης για την απόψυξη του συστήματος τροφοδοσίας καυσίμου: Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος πυρκαγιάς!
-Προσθήκη βενζίνης στο ρεζερβουάρ: Παλαιότερα, μία γνωστή πρακτική ήταν η προσθήκη λίγης βενζίνης στο δοχείο καυσίμου, προκειμένου να αποφευχθεί η πήξη του πετρελαίου. Αυτό πρέπει να αποφεύγεται πάση θυσία στα μοντέρνα αυτοκίνητα, επειδή είναι αρκετά πιο ευαίσθητα. Στο χειρότερο πιθανό σενάριο, θα προκληθεί ζημιά στον κινητήρα.
 
 
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει