Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
MAZDA 2 SKYACTIV-G 90 M HYBRID
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

MAZDA 2 SKYACTIV-G 90 M HYBRID

Διαβάστηκε από 26991 αναγνώστες - 1/3/2021

Φανταστείτε να έχετε προχωρήσει σε μια ανανέωση (οι εταιρείες το λένε “facelift”) και να την παρατηρούν πολύ λίγοι. Αυτό συνέβη με το Mazda 2 πέρυσι. Αλλά, όμως, δε χρειάζεται να ανησυχείτε. Επειδή απλά το “2” έδειχνε από πριν ήδη υπέροχο. Σήμερα, όμως, εφοδιάζεται standard με προβολείς LED, ενώ η πίσω όψη είναι νέα και όμορφη.

Κοινοποίησέ το »



Αυτό ισχύει και για το λιγότερο... φορτωμένο πλέον cockpit με το κεντρικό χειριστήριο ελέγχου και τα νέα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, ενώ τα χαριτωμένα καθίσματα με την κοντή έδρα για τα πόδια, όπως και η μέτρια χωρητικότητα στις πίσω θέσεις δεν είναι τόσο ωραία στοιχεία. Αν έχετε ύψος πάνω από 1,90 μέτρα, θα πρέπει να σκύψετε το κεφάλι σας και να λυγίσετε τα πόδια σας, αφού κάθεστε μόλις 30 εκατοστά πάνω από το πάτωμα. Την ίδια στιγμή, στο Hyundai και στο Opel καθόμαστε 4 εκατοστά πιο ψηλά και επομένως σαφώς πιο χαλαρά.



Ο κινητήρας των 90 PS, από την άλλη πλευρά, είναι πραγματικά χαλαρός. Σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές του, το τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο των 1,5 λίτρων αναπτύσσει ομοιόμορφα την ισχύ του και χωρίς τρέμουλο. Το ενσωματωμένο σύστημα των 22,5 Volt με γεννήτρια-μίζα ολοκληρώνει τις διαδικασίες του stop&start πολύ μαλακά, συλλέγοντας ταυτόχρονα ενέργεια από το σύστημα πέδησης σε έναν πυκνωτή, ώστε να τη χρησιμοποιεί μετέπειτα σε συστήματα, που καταναλώνουν ηλεκτρική ενέργεια ή για boost του θερμικού κινητήρα. Ποιο είναι το τελικό όφελος; Με κατανάλωση 5,7 λίτρων το Mazda είναι το πιο οικονομικό όλων, ενώ η βελτιωμένη ανάρτηση εξακολουθεί να μην είναι πολύ ευχάριστη σε δρόμους με κυματοειδείς ανωμαλίες.