Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Πολύ γρήγορα τα Plug-In SUV

Διαβάστηκε από 33214 αναγνώστες - 9/2/2021

Η Peugeot περνά στο 3008 Hybrid4 όλη τη δύναμη. Ο turbo κινητήρας των 1,6 λίτρων με τα 200 PS υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα 110 PS, ενώ άλλα 112 PS στέλνει ο πίσω ηλεκτροκινητήρας στον αντίστοιχο άξονα. Συνδυαστικά, λοιπόν, προκύπτει ισχύς 300 PS και τετρακίνηση, με επιδόσεις ενός σπορ αυτοκινήτου. Το 3008 «πετά» από στάση ως τα 100 km/h σε μόλις 5,9 δευτερόλεπτα και η ανώτερη ταχύτητα, που καταφέρνει να «πιάσει» είναι 240 km/h. Σε ό,τι αφορά την ηλεκτρική αυτονομία, όπως και στο XC40, τα χιλιόμετρα είναι 43.



Το προσθιοκίνητο και λιγότερο δυνατό XC40, με ισχύ 262 PS, ακολουθεί το 3008. Ο τρικύλινδρος, turbo κινητήρας του δε λειτουργεί τόσο ήπια και ακουστικά κάνει πιο έντονη την παρουσία του σε σχέση με το τετρακύλινδρο μηχανικό σύνολο από τη Γαλλία. Επιπλέον, ο Σουηδός εκπέμπει από το τμήμα ηλεκτρονικών συσκευών ένα... τραγούδι, που δε χτυπά όμορφα στα αυτιά των ανθρώπων με καλή ακοή.

Στον τομέα των συστημάτων μετάδοσης, το Peugeot «παίζει» επιτυχημένα το ρόλο του χαλαρού τύπου. 
Το αυτόματο κιβώτιο, 8 σχέσεων, «δουλεύει» ήπια και χωρίς τραντάγματα σε όλο το εύρος της λειτουργίας του. Από την πλευρά του, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων, στο Volvo εμφανίζει αραιά και που μία παγίδα, το kickdown, το οποίο ακολουθούν και τα δύο κιβώτια μάλλον διστακτικά.
Παρά αυτήν την ευεξία, οι σφικτές αναρτήσεις ανοίγουν την όρεξη για περαιτέρω πάτημα του δεξιού πεντάλ. Το Volvo «σιδερώνει» σαφώς πιο ήπια την άσφαλτο στις στροφές ή πάνω στις κακοτεχνίες της και μόνο όταν η ανάρτηση αντιδρά... ξύλινα, μας κάνει να μας λείπουν πολύ οι καλοί τρόποι, ενώ από την άλλη πλευρά, το 3008 αντιδρά πιο νευρικά σε δρόμο με λακούβες.



Τουλάχιστον, ο οδηγός διατηρεί το φορτίο υπό έλεγχο παρά την όλη αναταραχή. Μπορεί να βασιστεί στο ισορροπημένο σύστημα διεύθυνσης και στο προσεκτικό ESP ανά πάσα στιγμή. 
Στο XC40, από την άλλη, η υδραυλική υποβοήθηση είναι πολύ έντονη και η ροπή επαναφοράς πολύ χαμηλή, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να βρεθεί πάντα μια καθαρή γραμμή όταν οδηγός και όχημα βρίσκονται σε στροφές. Το σουηδικό SUV προειδοποιεί επίσης το πλήρωμά του για ολισθηρούς δρόμους και άλλους κινδύνους μέσω του cloud (που δείχνει ένα αυτοκίνητο με alarm).

Πόσο κοστίζουν
Κρατηθείτε, παρακαλώ. Τα μικρομεσαία υβριδικά SUV κοστίζουν (στη Γερμανία) περίπου 50.000 ευρώ - το καθένα, όχι και τα δύο μαζί. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, αμφότερα παρουσιάζονται με πλήρη εξοπλισμό. Μόνο στο Volvo έπρεπε να συνυπολογίσουμε επιπλέον 590 ευρώ (στη Γερμανία) για τις ζάντες των 19 ιντσών.
Η εμπιστοσύνη στο ταλέντο τους φαίνεται πως είναι και στις δύο εταιρείες περιορισμένη, καθώς καλούν τους ιδιοκτήτες των 3008 και XC40 κάθε χρόνο (ή κάθε 30.000 km) για έλεγχο και εργασίες συντήρησης, ενώ η εγγύηση διαρκεί μόλις δύο χρόνια.

Περιορισμοί στη ρυμούλκηση
Παρά τα άφθονα 300 PS και την τετρακίνηση, το Peugeot είναι σε θέση να ρυμουλκήσει φορτίο μόνο 1.250 κιλών. Αντιθέτως, το XC40 μπορεί να τα βγάλει πέρα με έως και 1.800 κιλά.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει