Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
5 φωτογραφίες »

Πιο δυνατό το Puma, πιο φιλικό το Mokka

Διαβάστηκε από 7148 αναγνώστες - 16/9/2021

Κάτω από το καπό του Opel Mokka συναντάμε τον 1.500αρη πετρελαιοκινητήρων που φοράνε το Peugeot 2008 και το Citroen C4. Η απόδοση του φτάνει τους 110 ίππους και τα 250Nm ροπή, ενώ συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει αρκετή ζωντάνια στις μεσαίες στροφές, με τη μέση κατανάλωση του να κυμαίνεται στα 5,5 λτ/100 χλμ.

Kοινοποίησε το »


Το Ford Puma παίρνει κίνηση από τον 1,5L Ecoblue πετρελαιοκινητήρα, που αποδίδει 120 ίππους και 285Nm ροπή στις 1.750 στροφές. Το μοτέρ συνεργάζεται ιδανικά με ένα σωστά κλιμακωμένο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, με τη μέση του κατανάλωση να μην ξεπεράσει τα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ ο κινητήρας είναι αρκετά πιο ζωντανός και με καλύτερη απόκριση από του Opel.

To ταμπλό του Puma αλλάζει χρώμα ανάλογα το επιλεγμένο mode οδήγησης. Διαθέτει ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ίντσες για τον οδηγό και μια οθόνη αφής 8 ιντσών για το infotainment

To ταμπλό του Puma αλλάζει χρώμα ανάλογα το επιλεγμένο mode οδήγησης. Διαθέτει ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ίντσες για τον οδηγό και μια οθόνη αφής 8 ιντσών για το infotainment


Tο Mokka πιο άνετο, δυναμικό το Puma
Το Opel Mokka έχει κατασκευαστεί με γνώμονα την άνεση. Η οδηγική του συμπεριφορά είναι ελαφρώς «χαλαρή», με το τιμόνι να είναι μεν ακριβές, αλλά να μην είναι ότι πιο ιδανικό για γρήγορη οδήγηση. Η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη να περνάει άνετα τις κακοτεχνίες του δρόμου, αλλά δεν καταφέρνει να περιορίσει ικανοποιητικά  το θόρυβο από αυτές. Στο αντίποδα, το Ford Puma έχει μια πιο δυναμική και σπορτίφ προσέγγιση, ειδικά με τη σπορ ανάρτηση που συναντάμε στην ST-Line Χ έκδοση. Το ακριβές τιμόνι του και η πιο άκαμπτη πίσω ανάρτηση  προσφέρουν θεσπέσια οδηγική αίσθηση, ενώ οι κλίσεις τους αρκετά περιορισμένες.


Ταμπλό με δύο μεγάλες οθόνες για το Opel! 12 ιντσών για τον πίνακα οργάνων (με δυνατότητα ρύθμισης) και οθόνη αφής 10 ιντσών για το infotainment

Ταμπλό με δύο μεγάλες οθόνες για το Opel! 12 ιντσών για τον πίνακα οργάνων (με δυνατότητα ρύθμισης) και οθόνη αφής 10 ιντσών για το infotainment

Η βασική έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα για το Opel Mokka ξεκινάει από τα 24.210 ευρώ στο πακέτο εξοπλισμού Elegance, ενώ για το κορυφαίο πακέτο εξοπλισμού Ultimate η τιμή αρχίζει από τα 26.940 ευρώ. Για να αποκτήσει κάποιος το Ford Puma με τον  1.500αρη πετρελαιοκινητήρα θα πρέπει να εκταμιεύσει 22.158 ευρώ για τη βασική του έκδοση και 27.052 ευρώ αν θελήσει την έκδοση ST-Line X.

Νικητής Ford Puma
Το Ford Puma είναι καλύτερο στα σημεία. Δείχνει πιο φρέσκο, ο κινητήρας είναι ανώτερος σε δύναμη και κατανάλωση, ενώ η οδηγική του συμπεριφορά, αν και πιο σπορτίφ, είναι καλύτερη από το Mokka. Από την άλλη το μοντέλο της Opel είναι εντυπωσιακά όμορφο, με μια πιο ήρεμη δύναμη να το κατακλύζει, κάνοντας το πιο φιλικό προς τον άπειρο χρήστη.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά* Ford Puma 1,5 EcoBlue Opel Mokka 1,5 Diesel
Κινητήρας    
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.499 1.499
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16 4/16
Τροφοδοσία Πετρέλαιο Πετρέλαιο
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 120 110
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 285 250
Start/Stop NAI NAI
Eπιδόσεις    
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10 10,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 185 180
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.400 1.360
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)    
Μέση Δοκιμής 5 5,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 132 145
456-1.216 (81 MegaBox) 350-1.105
Ρεζερβουάρ (λτ.) 40 41
Τιμή από (¤) 22.158 24.210
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »