Το Hyundai κινείται πιο άνετα και με λιγότερο στροφές στο δρόμο, χάρη στο 6ταχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Είναι προσανατολισμένο σε πιο σπορτιφ «μονοπάτια», με την ανάρτηση να ακούει υποδειγματικά σε στιγμές πίεσης και να κάνει προβλέψιμη τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο όριο. Το i20, παρά τη σφιχτή ανάρτηση, θα περάσει πάνω από τις κακοτεχνίες των δρόμων χωρίς προβλήματα και δεν θα γίνει κουραστικό στην καθημερινή χρήση. Η ποιότητα κύλισης του είναι αρκετά καλή και δεν θα ενοχλήσουν τον οδηγό αεροδυναμικοί θόρυβοι. Τα φρένα είναι αρκετά δυνατά, κάτι που οφείλεται στο γεγονός ότι διαθέτει δισκόφρενα σε κάθε τροχό, με τις μετρήσεις να δείχνουν ότι χρειάζεται 33,1 μέτρα για να σταματήσει από τα 100χλμ./ώρα. Το VW Polo είναι σαφώς πιο προσανατολισμένο στην άνεση, χωρίς όμως να υστερεί ιδιαίτερα σε συνθήκες πίεσης. Στιβαρό και άνετο σε ανοιχτούς δρόμους, η καλή ηχομόνωση θα εξαλείψει αεροδυναμικούς θορύβους και θα δώσει στον οδηγό την εντύπωση, ότι βρίσκεται πίσω από το τιμόνι αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας. Το τιμόνι του είναι αρκετά σαφές και η ανάρτηση δεν θα σε «κρεμάσει» ούτε στο όριο, όπου τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αρκετά ψηλά. Αν και στο πίσω μέρος έχει ταμπούρα, θα φρενάρει γρήγορα και με ασφάλεια μέσα σε 33,4 μέτρα από τα 100χλμ./ώρα.
Το VW Polo είναι προσανατολισμένο στην άνεση, χωρίς όμως να υστερεί ιδιαίτερα σε συνθήκες πίεσης
Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Hyundai i20 1.0 48v Hybrid | VW Polo 1.0 TSI |
---|---|---|
Κινητήρας | ||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 998 | 999 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 3/12 | 3/12 |
Τροφοδοσία | Βενζίνη, ήπια υβριδικό | Βενζίνη |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 100/4.500 | 95/5.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 172/1.500 | 175/1.600 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 6/χειροκίνητο/μπροστά | 5/χειροκίνητο/μπροστά |
Start/Stop | NAI | NAI |
Eπιδόσεις | ||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,7 | 11,3 |
60-100 χλμ./ώρα με 4/5 | 9,8/13,1 | 10,2/15,8 |
80-120 χλμ./ώρα με 5/6 | 14,2/19,1 | 17,4 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 188 | 187 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.250 | 1.240 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | ||
Μέση εργοστασιακή WLTP | 5 | 5,1 |
Μέση Δοκιμής | 6 | 6,2 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 142 | 146 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 40 | 40 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 262-1.075 | 351-1.165 |
Τιμή από (ευρώ) | 18.190 ( DISTINCTIVE) | 19.250 (LIFE) |
ή πηγαίνετε κατευθείαν στη σελίδα που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr