Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Απόλυτα ισορροπημένο το VW, σπορτιφ συμπεριφορά το Hyundai
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Απόλυτα ισορροπημένο το VW, σπορτιφ συμπεριφορά το Hyundai

Διαβάστηκε από 18207 αναγνώστες - 4/10/2021

Το Hyundai κινείται πιο άνετα και με λιγότερο στροφές στο δρόμο, χάρη στο 6ταχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Είναι προσανατολισμένο σε πιο σπορτιφ «μονοπάτια», με την ανάρτηση να ακούει υποδειγματικά σε στιγμές πίεσης και να κάνει προβλέψιμη τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο όριο. Το i20, παρά τη σφιχτή ανάρτηση, θα περάσει πάνω από τις κακοτεχνίες των δρόμων χωρίς προβλήματα και δεν θα γίνει κουραστικό στην καθημερινή χρήση. Η ποιότητα κύλισης του είναι αρκετά καλή και δεν θα ενοχλήσουν τον οδηγό αεροδυναμικοί θόρυβοι. Τα φρένα είναι αρκετά δυνατά, κάτι που οφείλεται στο γεγονός ότι διαθέτει δισκόφρενα σε κάθε τροχό, με τις μετρήσεις να δείχνουν ότι χρειάζεται 33,1 μέτρα για να σταματήσει από τα 100χλμ./ώρα.  Το VW Polo είναι σαφώς πιο προσανατολισμένο στην άνεση, χωρίς όμως να υστερεί ιδιαίτερα σε συνθήκες πίεσης. Στιβαρό και άνετο σε ανοιχτούς δρόμους, η καλή ηχομόνωση θα εξαλείψει αεροδυναμικούς θορύβους και θα δώσει στον οδηγό την εντύπωση, ότι βρίσκεται πίσω από το τιμόνι αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας. Το τιμόνι του είναι αρκετά σαφές και η ανάρτηση δεν θα σε «κρεμάσει» ούτε στο όριο, όπου τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αρκετά ψηλά. Αν και στο πίσω μέρος έχει ταμπούρα, θα φρενάρει γρήγορα και με ασφάλεια μέσα σε 33,4 μέτρα από τα 100χλμ./ώρα.


Το VW Polo είναι προσανατολισμένο στην άνεση, χωρίς όμως να υστερεί ιδιαίτερα σε συνθήκες πίεσης

Το VW Polo είναι προσανατολισμένο στην άνεση, χωρίς όμως να υστερεί ιδιαίτερα σε συνθήκες πίεσης

Κοινοποίησέ το »

 
Μια από τις μεγαλύτερες διαφορές των δυο αυτοκινήτων είναι η τιμή τους. Η βασική έκδοση του VW Polo με το TSI των 95 ίππων ξεκινάει από 19.250 ευρώ και με το επιπλέον κόστος του προαιρετικού εξοπλισμού, που είχαμε στο μοντέλο της δοκιμής μας, ξεπερνάει τις 22.000 ευρώ. Από την άλλη μεριά η πιο πλούσια έκδοση του υβριδικού i20 ξεκινάει από 18.190 ευρώ, με το χειροκίνητο κιβώτιο της δοκιμής, ενώ στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο 7-DCT, η τιμή του ξεκινάει μόλις από τα 19.290 ευρώ.

Συμπέρασμα
Το VW Polo έγινε σαφώς καλύτερο, πιο μοντέρνο και ολοκληρωμένο μετά την ανανέωση του. Η καινούργια του εμφάνιση, τα πλούσια τεχνολογικά του στοιχεία, η άνετη οδηγική του συμπεριφορά και ο δοκιμασμένος TSI κινητήρας έκαναν το supermini της γερμανικής εταιρίας πιο ζηλευτό για αγορά. Μοναδικό του αρνητικό η σχετικά υψηλή του τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Το Hyundai i20 όμως συνεχίζει να είναι o νικητής στη σύγκριση του με το VW Polo. Η αισθησιακή και σπορ σχεδίαση του, το ήπια υβριδικό σύστημα και οι τεχνολογία που κουβαλά το φέρνουν ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνιστή του, με την τιμή του να είναι ο μεγάλος σύμμαχος του.


 
Τεχνικά χαρακτηριστικά* Hyundai i20 1.0 48v Hybrid VW Polo 1.0 TSI
Κινητήρας    
Κυβισμός (κ.εκ.) 998 999
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12 3/12
Τροφοδοσία Βενζίνη, ήπια υβριδικό Βενζίνη
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 100/4.500 95/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 172/1.500 175/1.600
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 6/χειροκίνητο/μπροστά 5/χειροκίνητο/μπροστά
Start/Stop NAI NAI
Eπιδόσεις    
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,7 11,3
60-100 χλμ./ώρα με 4/5 9,8/13,1 10,2/15,8
80-120 χλμ./ώρα με 5/6 14,2/19,1 17,4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 188 187
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.250 1.240
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)    
Μέση εργοστασιακή WLTP 5 5,1
Μέση Δοκιμής 6 6,2
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 142 146
Ρεζερβουάρ (λτ.) 40 40
Πορτμπαγκάζ (λτ.) 262-1.075 351-1.165
Τιμή από (ευρώ) 18.190 ( DISTINCTIVE) 19.250 (LIFE)

Κοινοποίησέ το »