15 φωτογραφίες »

Από Ferrari έως Jeep

Διαβάστηκε από 14304 αναγνώστες - 20/4/2021

Ferrari 550 (1996 ως 2001): Επειδή μας έφερε την επιστροφή της αξιολάτρευτης σιλουέτας των GT της δεκαετίας του ΅60. Και επειδή μέχρι τώρα σχεδόν κάθε μεταχειρισμένη Ferrari έχει γίνει μια επιθυμητή αγορά ενός παλιού μοντέλου με αυξημένη τιμή.

FIAT Barchetta (1995 ως 2005): Επειδή η Barchetta ήταν η συμβολή της Ιταλίας στην αναγέννηση των roadster της δεκαετίας του ΅90. Και επειδή σίγουρα δε μας ενοχλεί πια ότι η… «βαρκούλα» δεν ήταν ποτέ τελείως στεγανή, ακόμα κι όταν απέκτησε την «ταυτότητα» του κλασικού.



FIAT Multipla (1999 ως 2004): Επειδή το θάρρος να υιοθετηθεί μια νέα, μη συμβατική σχεδίαση πρέπει να επιβραβεύεται. Και επειδή τα αυτοκίνητα με όχι και τόσο καλή φήμη είναι σίγουρο ότι θα αποκτήσουν τη δική τους βάση θαυμαστών μετά από δεκαετίες, όπως π.χ. τα AMC Gremlin και VW 411.



FIAT 500 Abarth Esseesse (από το 2009): Επειδή μας κόβει την ανάσα έτσι, όπως το χαριτωμένο αρκουδάκι μετατρέπεται σε άγριο αρπακτικό. Και επειδή το αθάνατο Nuova 500 από τη δεκαετία του ΅60 δε θα ονειρευόταν ποτέ μια αναγέννηση με 160 PS.



FIAT Coupé (1994 ως 2000): Επειδή αυτό το απειλούμενο… παράξενο πουλί δείχνει ότι το σχεδιαστικό στιλ του Pininfarina δεν πρέπει πάντα να είναι αισθητικά ευχάριστο.



Ford StreetKa (2002 ως 2005): Επειδή το ασυμβίβαστο… αρμαδίλο με τη σκαλιστή πανοπλία στην πλάτη του δεν είναι πιο όμορφο, αλλά πολύ πιο σπάνιο σε σχέση με τον κλειστό αδερφό του.



Ford GT (2004 ως 2006): Επειδή μερικές φορές και τα remake μπορούν επίσης να είναι κλασικά. Η Ford έκανε δώρο στον εαυτό της την αναγέννηση του θρύλου του Le Mans, ισχύος 550 PS, για τα 100α γενέθλιά της και δημιούργησε ένα από τα πιο συναρπαστικά ρετρό αυτοκίνητα όλων των εποχών.



Ford Scorpio (1995 ως 1998): Επειδή το τελευταίο μεγάλο Ford είναι τόσο άγευστο, που οι trend setter της κουλτούρας των… σκουπιδιών το ανακήρυξαν εδώ και καιρό «σύμβολο», κάτι που επίσης είχε συμβεί με το σύστημα θέρμανσης των ποδιών και τη δερμάτινη γραβάτα…



Ford Focus RS (2009 ως 2010): Επειδή η εμφάνιση του δεύτερου Ford Focus RS έκανε τόσο δυνατό θόρυβο, που σχεδόν ντρεπόμασταν. Αλλά μόνο για λίγο, γιατί το γρήγορο μικρομεσαίο από την Κολωνία ήξερε πώς να πείσει ακόμα και τους επικριτές του με την καυτή οδική συμπεριφορά του.



Honda NSX (1990 ως 2005): Επειδή φέρει ακόμη το πνεύμα του Ayrton Senna στο αλουμινένιο αμάξωμά του. Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 βοήθησε στη ρύθμιση της ανάρτησης του ιαπωνικού μοντέλου. Το αριστούργημα της Honda είναι η πιο υποτιμημένη super sport πρόταση της δεκαετίας του ΅90.



Honda Element (2002 ως 2011): Επειδή οι έξυπνοι γνώστες στις ΗΠΑ έκαναν ακριβώς αυτό, που ξεχνούσε η Honda στην Ιαπωνία: να εισαγάγουν αυτό το πρωτότυπο… σουβενίρ από την άλλη πλευρά του Ειρηνικού.

Honda S2000 (1999 ως 2009): Επειδή μας επέτρεψε να ζήσουμε live αυτό, που θα συζητούμε μεταξύ μας το… 2030: έναν κινητήρα, που μπορεί να… στροφάρει ακόμα και στις 10.000 σ.α.λ.!



Hummer H1 (1992 ως 2006): Αυτό το εξαιρετικό αυτοκίνητο, είτε σας αρέσει είτε όχι, παραμένει μοναδικό, αν και αναχρονιστικό στο ένα ή στο άλλο σημείο: όλα τα… αδέρφια του είναι μπροστά του απαλά SUV με… ζεστά ντους.



Jaguar XK8 Cabriolet (1996 ως 2005): Επειδή εδώ μπορούμε να κάνουμε… οικονομία στα επιχειρήματά μας. ΓιΆ αυτό λέμε απλώς και μόνο: V8 κινητήρας της Jaguar, σαλόνι 2+2 θέσεων, ενώ δεν κατασκευάζεται πλέον. Έχετε ερωτήσεις ακόμη;



Jaguar XJ 40 (1986 ως 1994): Επειδή η αξιοπρεπής… γάτα παρέχει βρετανική ατμόσφαιρα από club και εξαιρετική χειροποίητη δεξιοτεχνία με λίγα χρήματα.

Jeep Cherokee (1984 ως 2001): Επειδή με αυτό το SUV δε χρειάζεται να φοβάστε τα εδάφη πέρα από το όριο της ασφάλτου. Το… Αμερικανάκι θεωρείται σχεδόν άφθαρτο και είναι εύκολα επισκευάσιμο.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Advertisement