Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Premium εσωτερικό, κατανάλωση 1,6λτ/100 και υψηλά επίπεδα άνεση
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Premium εσωτερικό, κατανάλωση 1,6λτ/100 και υψηλά επίπεδα άνεση

Διαβάστηκε από 8802 αναγνώστες - 7/10/2021

Η καμπίνα του DS4 αναβλύζει premium αέρα και είναι γεμάτη με τεχνολογικά συστήματα τελευταίας γενιάς. Το εσωτερικό είναι όλο επενδυμένο με μαλακό ύφασμα, με τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί να είναι πρώτης ποιότητας. Το σχήμα του διαμαντιού επικρατεί σε όλο το διάκοσμο του αυτοκινήτου, οι ραφές γίνονται στο χέρι, ενώ τα δερμάτινα καθίσματα είναι προσεγμένα μέχρι τελευταίας λεπτομέρειας. Στο πίνακα των οργάνων υπάρχει μια οθόνη που προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ για τη ψυχαγωγία των επιβατών δουλειά έχει πιάσει το νέο infotainment σύστημα με οθόνη 10 ιντσών, DS Iris System. Επιπλέον θα έχει σαν προαιρετική επιλογή σύστημα Head Up display, καθώς και σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, το DS Drive Asssit 2.0. Το DS4 μπορεί να φιλοξενήσει ικανοποιητικά 5 ενήλικες, με τους πίσω να έχουν αρκετό αέρα στο κεφάλι και στα γόνατα, λόγω του βάθους και του χαμηλού ύψος του καθίσματος, που όμως δυσκολεύει την είσοδο και την έξοδο από το αυτοκίνητο. Ο χώρος αποσκευών του DS4 είναι αρκετά ικανοποιητικός, με το χαμηλό κατώφλι, το τετράγωνο σχήμα του και τα 390 διαθέσιμα λίτρα (430 λίτρα στις μη υβριδικές εκδόσεις) να κάνουν τις καθημερινές φορτώσεις εύκολη υπόθεση.


Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν αρκετό αέρα σε γόνατα και κεφάλι

Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν αρκετό αέρα σε γόνατα και κεφάλι

Κοινοποίησέ το »

Plug-in σύστημα για το DS4 με 225 ίπποι και κατανάλωση μόνο 1,6 λτ/100 χλμ

Το DS4, όπως προείπαμε, παίρνει κίνηση από το Plug-In υβριδικό σύστημα E-Tense. Το συγκεκριμένο σύστημα αποτελείται από έναν turbo βενζινοκινητήρα 180 ίππων κι έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων, με τη συνδυαστική τους ισχύ να φτάνει τους 225 ίππους και τα 360Nm ροπής. Η μπαταρία χωρητικότητας 12,4kWh δίνει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία στο γαλλικό crossover μέχρι 55 χιλιόμετρα και θέλει περίπου 2 ώρες φόρτισης σε πρίζα 7kW. H ισχύς του συστήματος περνάει στους μπροστινούς τροχούς, μέσω ένα αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 8 σχέσεων, που είναι διαθέσιμο από τη βασική έκδοση. Το Plug-In υβριδικό σύστημα E-Tense δίνει εντυπωσιακές επιδόσεις στο αμάξωμα των 1.653 κιλών, με το 0-100 να έρχεται σε 7,7 δευτερόλεπτα και την τελική να φτάνει τα 233χλμ./ώρα. Όσο αφόρα την κατανάλωση καυσίμου, με φορτισμένη μπαταρία, η DS δίνει 1,6 λτ./100 χλμ, νούμερο μάλλον αρκετά αισιόδοξο.

Υψηλή ποιότητα κύλισης με γνώμονα την άνεση το DS4

Το DS4 είναι προσανατολισμένο στην άνεση. Η ανάρτηση, έντεχνα ρυθμισμένη, απορροφάει όλες τις ανωμαλίες του δρόμου και προσφέρει στο οδηγό μια premium ποιότητα κύλισης. Σχεδιασμένο για πιο χαλαρές βόλτες και διαδρομές, θα δείξει ελαφρώς τη δυσανασχέτηση του σε στιγμές πίεσης, με τις κλίσεις να κάνουν την εμφάνιση τους, προβληματίζοντας ελαφρά τον οδηγό. Πάντως παρά τον όγκο του και το βάρος του, είναι αρκετά ευέλικτο και ευκολοδήγητο, όπως πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο για καθημερινές μετακινήσεις.
Το DS4 Plug-in E-Tense δεν είναι ακόμα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, ενώ στη Γερμανία η βασική του έκδοση ξεκινάει από τις 37.900 ευρώ και ξεπερνάει τις 50.000 με το full πακέτο εξοπλισμού.

Το DS4 ήρθε για να μείνει

Το DS4 γεφυρώνει το χάσμα που υπήρχε μεταξύ του μικρού DS3 και του θηριώδες DS7. Φορτωμένο με σύγχρονες τεχνολογίες, Plug-in υβριδικό σύστημα και εμφάνιση που «σκοτώνει» έρχεται με όλα τα φόντα να κερδίσει στο δικό του κοινό στη κατηγορία των premium crossover!
Τεχνικά χαρακτηριστικά* DS4 E-TENSE
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.598
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Βενζίνη, Plug-in ηλεκτροκινητήρας
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 225
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 360
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 8/αυτόματο/μπροστά
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 233
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.710
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 1,6
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 32
Πορτμπαγκάζ (λτ.) 390
Τιμή από (ευρώ) 37.900 (τιμή Γερμανίας)
 

Κοινοποίησέ το »