Τι επισκέψεις έγιναν στο συνεργείο;
Διαβάστηκε από 16808 αναγνώστες - 17/6/2022
Ας μείνουμε καθισμένοι στις μπροστινές θέσεις, στο πλάι, όμως, δύο συναδέλφων με πολύ διαφορετική σωματοδομή. Ο πρώτος από αυτούς πλησιάζει τα δύο μέτρα και είναι ενθουσιασμένος: «Βολικά χαμηλή η θέση και η στάση του σώματος, υπέροχα! Σε γενικές γραμμές οι αναλογίες των χώρων είναι καλές. Ο διευθυντής σύνταξης του περιοδικού των ιστορικών αυτοκινήτων “Klassik” είναι μάλλον πιο κοντός σε σχέση με το μέσο όρο, αλλά έμεινε κι αυτός ικανοποιημένος: «Σε αυτό το αυτοκίνητο βρίσκω με την πρώτη μια τέλεια θέση, προκειμένου να καθίσω, διατηρώντας ταυτόχρονα την καλή αίσθηση πίσω από το τιμόνι.»
Είχαμε πάντοτε ένα καλό προαίσθημα κάθε φορά, που οδηγούσαμε το Civic «μας» στον παλαιότερο έμπορο της Honda στη Γερμανία. Περίπου κάθε 15.000 χιλιόμετρα, η μπλε λάμψη «μας» λαχταρούσε τον συμπαθέστατο κύριο, ενώ, μετέπειτα, αν και γίνονταν επιθεωρήσεις με αλλαγές λαδιού, ο λογαριασμός κυμαινόταν μεταξύ 207,67 και 308,60 ευρώ. Όταν τα χιλιόμετρα ήταν πια 32.789 και 62.698, και το συνεργείο αντικατέστησε επίσης το λιπαντικό του συστήματος μετάδοσης (τις περίφημες «βαλβολίνες»), τότε ο λογαριασμός ήταν υψηλότερος στα 453,15 και 500,23 ευρώ, αντίστοιχα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Honda Civic 1.5 VTEC | |
Κινητήρας | Τετρακύλινδρος, turbo, εμπρός εγκάρσια |
Κυβισμός | 1.498 cc |
Ισχύς | 182 PS στις 6.000 σ.α.λ. |
Ροπή | 220 Nm στις 1.700 σ.α.λ. |
Τελική ταχύτητα | 200 km/h |
Κιβώτιο / Κίνηση | CVT / στους επρός τροχούς |
Χώρος αποσκευών | 478-1.245 l |
Βάρος/φόρτωση | 1.350 kg / 470 kg |
Κατανάλωση | 6,7 l αμόλυβδη 98 οκτανίων (WLTP) |
Εκπομπές CO2 | 151 g/km κατά WLTP |
Τώρα, μετά από τη συμπλήρωση 104.264 χιλιομέτρων, το αυτοκίνητο έχει αποσυναρμολογηθεί και κάνουμε τον απολογισμό μας. Κατά πρώτον, το Civic έχει αδυναμίες, που σχετίζονται με τη φιλοσοφία του concept του, όπως η σφικτή ανάρτηση, η μέτρια περιφερειακή ορατότητα, η δύσχρηστη μονάδα των multimedia, αντί της οποίας σας συμβουλεύουμε καλύτερα να συνδέσετε το smart phone σας άμεσα και να αφήσετε τους χάρτες της Google (Google maps) να σας καθοδηγήσουν. Υπάρχουν, όμως, και ευχάριστα στοιχεία, όπως το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, το οποίο συνιστά πλεονέκτημα μέσα στην stop-and-go κυκλοφορία της πόλης, οι εκκινήσεις από στάση γίνονται χωρίς το οικείο (στα χειροκίνητα κιβώτια) κόμπιασμα, ενώ ακόμα και στις υψηλότερες ταχύτητες το επίπεδο των στροφών λειτουργίας του κινητήρα είναι εντάξει.
Αλλά εσείς θέλατε σαφώς να μάθετε γιατί το εξωτικό έχει μικρά ελαττώματα. Θα αφήσουμε το μηχανικό της DEKRA να εκφράσει τη γνώμη του, επειδή με το ενδοσκόπιό του έχει κάνει ανακαλύψεις, που δε μας αρέσουν καθόλου. Ο συγκεκριμένος συνεργάτης της AUTO BILD, λοιπόν, βρήκε σκουριά! Όχι τίποτε κακό, τουλάχιστον όχι ακόμη, αλλά δεν επιτρέπεται να υπάρχει διάβρωση από σκουριά στις κοιλότητες του αμαξώματος έπειτα από μόλις δυόμισι χρόνια.