Στην φωτογραφία βλέπουμε το τρέχον μοντέλο της BMW M3.

Ηγέτης της BMW η νέα Μ3

Διαβάστηκε από 1096 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/12/2017

Η αιχμή του δόρατος της BMW αναμένεται να είναι η νέα M3, η οποία και θα ανοίξει το δρόμο σε 26 ακόμα μοντέλα, τα οποία θα μπουν απέναντι από τα αντίστοιχα των Mercedes-AMG και Audi Sport.

 
   
Εργαζόμενο πάνω σε αυτό το πλάνο, το τμήμα Μ της αυτοκινητοβιομηχανίας θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις του, βάζοντας ταυτόχρονα δύσκολα στις ανταγωνίστριες εταιρείες, έχοντας στην «καρδιά» αυτού του εγχειρήματος την έκτης γενιάς M3.
 
Η επόμενη BMW M3 είναι προγραμματισμένη να κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2019, πριν από την έναρξη των πωλήσεων της στις αρχές του 2020.
 
Με βάση τη νέα Σειρά 3, η M3 έχει υιοθετήσει την τελευταία εξέλιξη της πλατφόρμας CLAR της BMW, που ήδη χρησιμοποιείται από τις Σειρές 5 και 7 αλλά και τα Μ μοντέλα M5 και M760iX. Σύμφωνα με την εταιρεία με τη μεγαλύτερη χρήση αλουμινίου και υψηλής αντοχής ατσαλιού, η νέα πλατφόρμα διαδραματίζει αναπόσπαστο ρόλο στη μείωση του βάρους της νέας Μ3 παρά την αύξηση των εξωτερικών της διαστάσεων, ενώ εκτός από τη νέα πλατφόρμα, η BMW M σχεδιάζει επίσης να παράσχει το επερχόμενο μοντέλο με ένα αριθμό ελαφριών εξαρτημάτων κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, σε μια προσπάθεια να φέρει το βάρος του αυτοκινήτου κάτω από τα 1585 κιλά του πρόσφατα αποκαλυφθέντος M3 CS.

Παρόλο που τίποτα δεν είναι επίσημο, η νέα M3 αναμένεται να ακολουθήσει το παράδειγμα της τελευταίας M5, που διαθέτει στάνταρ οροφή από ανθρακόνημα.
 
Τέλος σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα αν και αρχικά είχαν διαρρεύσει φήμες πως η νέα Μ3 θα τροφοδοτείται από ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, φήμες κάνουν λόγο πως το ολοκαίνουργιο μοντέλο θα φέρει κάτω από το καπό μια αναβαθμισμένη εκδοχή του εξακύλινδρου twin-turbo κινητήρα 3.0-λίτρων, ο οποίος θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων ή προαιρετικά θα υπάρχει και η  επιλογή αυτόματο κιβωτίου με 8 ταχύτητες.

Tags: BMW
 
   

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ