Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Επικίνδυνα τα ECO ελαστικά που βάζουν στα αυτοκίνητα

Επικίνδυνα τα ECO ελαστικά που βάζουν στα αυτοκίνητα

Διαβάστηκε από 35127 αναγνώστες - 23/6/2022

Τα ECO ελαστικά που βάζουν σχεδόν όλες οι βιομηχανίες στα καινούργια αυτοκίνητα, μπορεί να βοηθούν αρκετά στην μείωση των ρύπων αλλά και στην μείωση της κατανάλωσης, αλλά έχει αποδειχθεί πως έχουν χειρότερο φρενάρισμα και κράτημα. Θέλουμε να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής μας, με μειωμένους ρύπους στο περιβάλλον, αλλά θα παίζουμε καθημερινά τις ζωές μας;

Κακό φρενάρισμα και κράτημα με τα ECO ελαστικά

Στον πόλεμο μείωσης των ρύπων του περιβάλλοντος, μπροστάρης είναι η Παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, που με νέες τεχνολογίες προσπαθούν να μειώσουν το βλαβερό αποτύπωμα τους. Και ενώ όλοι έχουν δώσει την προσοχή τους στην εξέλιξη κινητήρων που δεν μολύνουν, αλλά και στην ηλεκτροκίνηση, στον τομέα των ελαστικών υπάρχει μια περίεργη συνθήκη που κανείς δεν σχολιάζει. Ποια είναι αυτή;
Τα ελαστικά είναι 1.850 φορές περισσότερο, πιο επιβλαβή για την υγεία από τα καυσαέρια! Νέα έρευνα της Emissions Analytics απέδειξε πως τα ελαστικά και τα φρένα είναι σε θέση να μολύνουν 1.850 φορές περισσότερο την ατμόσφαιρα από τις εκπομπές καυσαερίων ενός αυτοκινήτου με θερμικό κινητήρα. 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Τι είναι τα ECO ελαστικά;

Τα ECO ελαστικά (ή διαφορετικά τα ελαστικά με χαμηλή αντίσταση κύλισης) έχουν την ιδιότητα να μην παραμορφώνονται τόσο, όσο ένα συνηθισμένο ελαστικό, με αποτέλεσμα η τριβή τους με το έδαφος να είναι μικρότερη. Έτσι, με αυτό τον τρόπο μειώνουν τις εκπομπές CO2 ενώ παράλληλα έχουν και μια μικρή μείωση στην κατανάλωση καυσίμου. Επίσης, να τονίσουμε πως ένα ελαστικό με χαμηλή αντίσταση κύλισης, μπορεί να προσφέρει και λίγο μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

Χειρότερο φρενάρισμα και χειρότερο κράτημα τα ECO ελαστικά

Για να επιτευχθούν οι μειωμένες αντιστάσεις όμως στα ECO ελαστικά, αναπόφευκτα θυσιάζεται ένα μέρος από την απόδοση του ελαστικού. Πως; Όλα τα «πράσινα» ελαστικά έχει αποδειχθεί πως έχουν χειρότερο φρενάρισμα στον δρόμο, σε σύγκριση με τα υπόλοιπα. Συγκεκριμένα, μετρήσεις έχουν δείξει πως ένα ECO ελαστικό έχει κατά μέσο όρο 2 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα σε στεγνό δρόμο, ενώ σε βρεγμένο φρενάρει κατά μέσο όρο 5 μέτρα πιο μακριά! Ακόμα χειρότερες είναι οι επιδόσεις των ECO ελαστικών σε συνθήκες υδρολίσθησης, αφού σε ανάλογα τεστ, αρκετά «πράσινα» λάστιχα, βρέθηκαν να μπαίνουν σε συνθήκες aquaplanning από τα 75 χλμ./ώρα!!! 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε