autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

H Ευρωπαϊκή Ένωση για να περιορίσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) αυξάνει στο 37,5% την μείωση έως το 2030.

Η ΕΕ επιβάλει νέες μειώσεις για το CO2

18/12/2018

Αυστηρότεροι και πιο απαιτητικοί οι νέοι κανονισμοί εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα με 37,5% μείωση έως το 2030.

Τη Δευτέρα οι εκπρόσωποι των κυβερνήσεων της ΕΕ και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου συνεδρίασαν και  συμφώνησαν προκειμένου να περιορίσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τα οχήματα. Μάλιστα αυτό συνέβη ξεπερνώντας τις μεταξύ τους διαφωνίες οι οποίες προέρχονταν κυρίως από τις χώρες που παράγουν οχήματα και στηρίζουν σε αυτό ένα μεγάλο μέρος της οικονομία τους.
 
Όπως αναφέρουν διεθνή μέσα ενημέρωσης η συμφωνία ήταν ακόμα «σκληρότερη» από την αρχική εκτελεστική πρόταση της ΕΕ για μείωση των εκπομπών κατά 30% που είχε οριστεί μέχρι το 2021.

Συγκεκριμένα κάνουν λόγο πως το μπλοκ των 28 κρατών είχε διαιρεθεί εδώ και μήνες για το πόσο αυστηρές θα είναι οι εκπομπές CO2 από τα οχήματα. Η Γερμανία ήταν η βασική χώρα που υποστήριζε ότι τα πολύ αυστηρά μέτρα θα μπορούσαν να βλάψουν τη βιομηχανία της και γενικά τον τομέα του αυτοκινήτου, ωστόσο κυρίως από τη μεριά των Γαλλία και Ολλανδία οι πιέσεις για αυστηρότερο ποσοστό μείωσης, που θα έφτανε το 35% συνέχιζαν να υπάρχουν. Από τη μεριά του το Κοινοβούλιο της ΕΕ ήθελε να ανεβάσει το ποσοστό στο 40%, οπότε συμφωνήθηκε να μοιραστεί η διαφορά και έτσι κατάληξαν στο 37,5%, έως το 2030.  
 
Αξίζει να σημειωθεί πως η συμφωνία εξακολουθεί να χρειάζεται την έγκριση των κυβερνήσεων των κρατών μελών και του κοινοβουλίου της ΕΕ, βήματα τα οποία συνήθως έχουν διαδικαστικό χαρακτήρα.
 
Τέλος σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής του πράσινου λόμπι Transport & Environment, Greg Archer «ο νέος νόμος σημαίνει πως το 2030 περίπου το ένα τρίτο των καινούργιων αυτοκινήτων θα είναι ηλεκτρικά ή με υδρογόνο».

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις