4 φωτογραφίες »

Η τεχνολογία του αύριο έχει την σφραγίδα της Nissan

22/7/2021

Με γνώμονα τη βασική αρχή της Nissan «Τολμήστε να κάνετε ό, τι δεν κάνουν οι άλλοι», οι νέοι ερευνητές της αυτοκινητοβιομηχανίας υπερβαίνουν τα εσκαμμένα στην αναζήτησή τους, προκειμένου να δώσουν λύσεις σε περίπλοκα προβλήματα.

Ανέκαθεν η Nissan είχε την σκέψη της στο μέλλον και γι' αυτό ήταν πάντα περήφανη. Στον πυρήνα της μελλοντικής αυτής σκέψης βρίσκονται τα ανήσυχα μυαλά των ανθρώπων της, ιδιαίτερα των ερευνητών. Αυτά τα λαμπρά νεαρά άτομα, θέτουν προκλήσεις καθημερινά, κυνηγώντας τα όνειρά τους και λύνοντας προβλήματα. Με έδρα το Nissan Research Center, εργάζονται σε θέσεις  αιχμής,  για την ανάπτυξη μελλοντικών τεχνολογιών που θα χρησιμοποιηθούν στα αυριανά αυτοκίνητα.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Το Ερευνητικό Κέντρο της Nissan
Το Ερευνητικό Κέντρο της Nissan βρίσκεται σε δύο τοποθεσίες, στο Νομό Kanagawa. Τα παλαιότερα από τα δύο κτίρια χρονολογούνται από το 1958, γεγονός που δείχνει από πότε η Nissan επενδύει στο R & D (Έρευνα & Ανάπτυξη). Είναι η αφετηρία μιας μεγάλης τεχνολογικής ανάπτυξης για την  Nissan, παρέχοντας λύσεις που θα αποδειχθούν απαραίτητες, σε βάθος δεκαετίας, στο μέλλον. Ο βασικός στόχος για όσους εμπλέκονται σε αυτό τον τομέα,  είναι να αναπτύξουν προηγμένες τεχνολογίες που οδηγούν σε πρακτικές εφαρμογές για την Nissan. Αυτό περιλαμβάνει τον εντοπισμό των τάσεων και την ανάλυση των μελλοντικών αναγκών.
 
Η διαδικασία μπορεί να χωριστεί σε τέσσερις τομείς :
1. Προώθηση της ηλεκτροκίνησης προς την ουδετερότητα του άνθρακα
2. Ανάπτυξη υπηρεσιών κινητικότητας για δημιουργία νέων αξιών
3. Επέκταση της χρήσης AI (Τεχνητής Νοημοσύνης) εκτός των αυτοκινήτων και στην παραγωγή
4. Καινοτομία τεχνολογιών παραγωγής για οχήματα του μέλλοντος
 
Τρισδιάστατη Εκτύπωση: Moe Mekata (εργάζεται 3 χρόνια στην Nissan)
Η Moe Mekata είναι ερευνήτρια τρισδιάστατων υλικών εκτύπωσης.  Από τα πανεπιστημιακά της χρόνια, η Moe ενδιαφέρεται για την τεχνολογία παραγωγής. Αποφάσισε να ενταχθεί στην Nissan, παρά σε άλλους βιομηχανικούς κλάδους, επειδή η παραγωγή αυτοκινήτων περιλαμβάνει μια ποικιλία διαδικασιών κατασκευής. Το υλικό που χρησιμοποιείται σε αυτό το είδος τρισδιάστατης εκτύπωσης είναι μεταλλική σκόνη. Οι κόκκοι που συνθέτουν τη σκόνη συσσωρεύονται, συντήκονται σε πολλαπλές στρώσεις και σχηματίζονται σε ένα κομμάτι. Σε αντίθεση με την παραγωγή των συμβατικών εξαρτημάτων (που απαιτεί χύτευση, κοπή και συγκόλληση),  αυτή η μέθοδος μειώνει τα απόβλητα. Η έρευνα της Moe επικεντρώνεται στην ανάπτυξη της μεταλλικής σκόνης που χρησιμοποιείται στη διαδικασία. Μία από τις προκλήσεις που θα οδηγήσουν στην εμπορική εκμετάλλευση είναι η βελτίωση της ποιότητας της σκόνης, διατηρώντας παράλληλα το κόστος χαμηλό.
 


Οι τρισδιάστατοι εκτυπωτές έχουν κερδίσει την προσοχή όχι μόνο για την αποτελεσματικότητά τους, αλλά και για τη βελτίωση της συνολικής ποιότητας παραγωγής. Παράλληλα, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην υποστήριξη των προσπαθειών της Nissan για επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα. Τα τρισδιάστατα τυπωμένα εξαρτήματα μπορούν να κάνουν τα ηλεκτρικά οχήματα (EVs) ελαφρύτερα και έτσι να αυξήσουν την εμβέλεια οδήγησης. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό επειδή τα EVs τείνουν να είναι βαρύτερα λόγω των μπαταριών που φέρουν. Με την ενοποίηση της διαδικασίας δημιουργίας ανταλλακτικών, η οποία προηγουμένως βασιζόταν σε μια μέθοδο πολλαπλών σταδίων, οι τρισδιάστατοι εκτυπωτές βελτιστοποιούν το σχήμα του εξαρτήματος σε ένα μόνο βήμα, μειώνοντας τα απορρίμματα.
 
Μπαταρίες στερεού τύπου : Hiroki Kawakami ( εργάζεται 7 χρόνια στην Nissan) - Kazuhiro Yoshino (εργάζεται 4 χρόνια στην Nissan)
Οι μπαταρίες στερεού τύπου αντιπροσωπεύουν την επόμενη γενιά μπαταριών. Οι Hiroki Kawakami και Kazuhiro Yoshino εργάζονται για να επιτύχουν μια σημαντική ανακάλυψη για την πρακτική εφαρμογή αυτής της νέας τεχνολογίας μπαταριών. Ο Hiroki συνεργάζεται με ερευνητές και φοιτητές από όλο τον κόσμο στο Πανεπιστήμιο Purdue των ΗΠΑ, ενώ ο Kazuhiro συνεργάζεται με ερευνητές στο Nissan Research Center στην Ιαπωνία. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιούνται σε πολλά EVs έχουν έναν υγρό ηλεκτρολύτη που διοχετεύει ιόντα λιθίου. Αντιθέτως, ο ηλεκτρολύτης σε μια στερεού τύπου μπαταρία ιόντων λιθίου είναι,  εξ ορισμού,  στερεός. Γιατί όμως αυτός ο νέος τύπος μπαταρίας προσελκύει την προσοχή; Σε αυτό ερώτημα απαντούν οι δύο νέοι ερευνητές της Nissan.
 


Ως μέρος του υπερπόντιου προγράμματος ανάθεσης εργασιών σε νέους ερευνητές της Nissan, ο Hiroki πραγματοποιεί καθημερινές προσομοιώσεις για να διερευνήσει τι συμβαίνει μέσα στην μπαταρία και την απόδοσή της. Στέλνει αυτές τις πληροφορίες στο Κέντρο Έρευνας της Nissan, όπου ο Kazuhiro τις χρησιμοποιεί για να δημιουργήσει ένα πρωτότυπο και να το δοκιμάσει ως μια πραγματική, φυσική μπαταρία. Στη συνέχεια, μαζί με τους συναδέλφους του, πραγματοποιεί πειράματα για να προσδιορίσει εάν η επιθυμητή απόδοση είναι εφικτή.
 
Μέσα στην ενθαρρυντική ατμόσφαιρα του Nissan Research Center, οι Moe, Hiroki και Kazuhiro θα συνεχίσουν να θέτουν τον πήχη ψηλά, προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους τους και να προσφέρουν μελλοντικές τεχνολογίες στους οδηγούς και στους επιβάτες των αυτοκινήτων της Nissan.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »