Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Mercedes C-Class Coupe & Cabrio

19/2/2015

Με τη νέα C-Class Coupe, η Mercedes θα φέρει ένα από τα πιο στυλάτα κουπέ της αγοράς, σε διαστάσεις τέτοιες που θα βρεθεί απέναντι τόσο στις νέες γενιές των Audi A5 και TT, αλλά και στη BMW Σειρά 4.

Με μια ματιά
- Νέα μεσαία κουπέ και κάμπριο
- Με ξεχωριστό στυλ και εσωτερικό 2+2 θέσεων
- Κινητήρες turbo από 1,6 λτ.
- Λανσάρισμα στα τέλη του 2015

Με τη νέα C-Class Coupe η Mercedes επενδύει στο στυλ και τη μοναδικότητα της παρουσίας του νέου της μεσαίου κουπέ. Το αυτοκίνητο, εν πολλοίς θα βασιστεί πάνω στη C-Class, ωστόσο το πίσω μέρος του θα… αρωματιστεί με αισθητικά στοιχεία της κορυφαίας Mercedes S-Class Coupe, σε ένα ιδιαίτερα καλαίσθητο και στυλάτο αποτέλεσμα. Στο ίδιο μήκος κύματος θα έρθει και η κάμπριο εκδοχή της C-Class Coupe, η νέα Mercedes C-Class Cabrio, με υφασμάτινη, ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή. Χρονικά, θα δούμε αρχικά την κουπέ C-Class στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης στα μέσα του Σεπτέμβρη, ώστε στα τέλη της χρονιάς να ξεκινήσει το λανσάρισμά της στις ευρωπαϊκές αγορές. Η C-Class Cabrio θα ακολουθήσει το 2016.

Με στυλ α λα… S-Class Coupe
Μεγάλο προτέρημα της νέας Mercedes C-Class Coupe αναμένεται να είναι η ιδιαίτερα ελκυστική εξωτερική της εμφάνιση και αυτό, μας το επιβεβαιώνουν και οι κατάσκοποί μας μέσω των φωτογραφιών τους. Ουσιαστικά, το ενδιαφέρον θα επικεντρωθεί στο πίσω τμήμα, εκεί όπου η οροφή θα πέσει απευθείας πάνω στα φωτιστικά, διακοπτόμενη μόνο από μια μικρή αεροτομή πάνω στην πόρτα του πορτ-μπαγκάζ. Παράλληλα, οι οριζόντιες νευρώσεις στο πλάι θα καταλήγουν πίσω σε δύο επίπεδα – μέχρι το ύψος των φωτιστικών, αλλά και αγκαλιάζοντας τον προφυλακτήρα, ώστε να προσδώσουν περισσότερα γλυπτά σχήματα. Το όλο αποτέλεσμα δημιουργεί άμεσους συνειρμούς με το αντίστοιχο μέρος της κορυφαίας Mercedes S-Class Coupe, σε ένα πίσω τμήμα που παντρεύει επιτυχημένα το στυλ με το κύρος. Σε ό,τι αφορά πάντως στο εμπρόσθιο τμήμα της C-Class Coupe, εδώ θα κοπιαριστεί το αντίστοιχο κομμάτι της σεντάν έκδοσης, σε ένα αποτέλεσμα που έτσι κι αλλιώς έχει κερδίσει το κοινό με το ξεχωριστό του στυλ. 

Κάμπριο με υφασμάτινη οροφή
Για πρώτη φορά στην ιστορία η Mercedes C-Class θα λάβει και κάμπριο έκδοση, με το νέο μοντέλο να αναμένεται να λανσαριστεί λίγο καιρό μετά την κουπέ. Φυσικά, οι γραμμές της πρώτης μεσαίας κάμπριο Mercedes θα βασιστούν πάνω σε αυτές της 
C-Class Coupe, με την μεταλλική οροφή της τελευταίας να αντικαθίσταται από υφασμάτινη, ηλεκτρικά ανοιγόμενη. Το τελικό αποτέλεσμα, όπως φαίνεται και στην πρώτη φωτογραφία των κατασκόπων μας, αναμένεται να συνδυάσει το ξεχωριστό στυλ, με τις αρετές ενός «ανοικτού» αυτοκινήτου. Παρότι τέλος στη φωτογραφία δεν είναι ορατό, αναμένεται στο πίσω τμήμα να διατηρηθούν τα στυλάτα φωτιστικά της κουπέ C-Class.

Κινητήρες turbo από 1,6 λίτρα
Είναι δεδομένο ότι οι κινητήρες των Mercedes C-Class Coupe και Cabrio θα δανειστούν απευθείας από την 4θυρη C-Class, σε μια πλήρη γκάμα μοτέρ βενζίνης και diesel. Με το ξεκίνημα, οι επιλογές θα αφορούν σε 2λιτρα μηχανικά σύνολα βενζίνης (184 & 211 ίππους), αλλά και στον 2,2 λίτρων diesel από 163 έως 204 ίππους. Οι πιο ισχυρές εκδόσεις θα είναι η C 400 (3λιτρη V6 με 333 ίππους) και η νέα C 450 AMG με ίδιο μοτέρ 365 ίππων, ενώ θα υπάρξουν φυσικά και οι κορυφαίες C 63 AMG και C 63 AMG S με 476 και 510 ίππους. Στο εντελώς αντίθετο άκρο, πιο ενδιαφέρουσες για τη χώρα μας θα είναι οι αρχικές επιλογές βενζίνης και diesel στα 1,6 λίτρα, με 156 ίππους για τη C 180 και 116 ή 136 ίππους για τις C 180 CDI και C 200 CDI. Στα κιβώτια, θα δούμε όλες τις εκδοχές με μηχανικό 6 σχέσεων και το αυτόματο 7άρι αυτόματο, διπλού συμπλέκτη 7G-TRONIC PLUS, ενώ εκτός των πισωκίνητων εκδόσεων, θα δούμε και εκδοχές με την αυτόματη τετρακίνηση 4MATIC. 

Η άποψή μας
Με την εμφάνιση να έρχεται από την κουπέ S-Class και όλα τα υπόλοιπα τεχνικά και μηχανικά της μέρη από τη C-Class, η νέα Mercedes C-Class Coupe δείχνει ότι έχει τα φόντα να φέρει τη μάρκα με το αστέρι στο επίκεντρο της προσοχής των μεσαίων κουπέ. Στα συν της, για αγορές όπως η ελληνική, και η διάθεσή της με χαμηλού κυβισμού turbo μοτέρ σε βενζίνη και diesel.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις