Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

Mercedes: Μία ηλεκτρική έκδοση σε κάθε μοντέλο της από το 2025

23/7/2021

Την στρατηγική που θα ακολουθήσει τα επόμενα χρόνια αποκάλυψε η Mercedes, τονίζοντας πως από το 2025 κάθε σειρά μοντέλων θα έχει και ηλεκτρική έκδοση. Στα «σκαριά» τρεις νέες ηλεκτρικές πλατφόρμες.

Αποκλειστικά ηλεκτρική γκάμα σε ορισμένες αγορές σκοπεύει να προσφέρει τα προσεχή χρόνια η Mercedes. Λόγω των πρόσφατων εξελίξεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση με την σταδιακή κατάργηση των θερμικών κινητήρων η γερμανική μάρκα θέλει να κάνει όσο το δυνατόν πιο ομαλή την στροφή στην πλήρη ηλεκτρική εποχή της αυτοκίνησης. «Η μετάβαση στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα γίνεται με γοργούς ρυθμούς, ειδικά στην κατηγορία των πολυτελών μοντέλων στην οποία και ανήκουμε» δήλωσε ο CEO των Daimler και Mercedes-Benz, Ola Källenius, και αναφερόμενος στην μελλοντική στρατηγική της μάρκας τόνισε: «Η ανατροπή σε όσα ξέρουμε πλησιάζει και θα είμαστε έτοιμοι για το γεγονός αυτός μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας. Για τη Mercedes-Benz, η ηλεκτρική ναυαρχίδα EQS είναι μόνο η αρχή αυτής της νέας εποχής».

Η νέα EQS, το πιο αεροδυναμικό μοντέλο παραγωγής στον κόσμο, προσφέρει αυτονομία έως 770 χλμ., έχει ονομαστική ισχύ 523 ίππων, δύο επιλογές μπαταρίας και το MBUX Hyperscreen με οθόνη που θυμίζει... κινηματογράφο.

Η νέα EQS, το πιο αεροδυναμικό μοντέλο παραγωγής στον κόσμο, προσφέρει αυτονομία έως 770 χλμ., έχει ονομαστική ισχύ 523 ίππων, δύο επιλογές μπαταρίας και το MBUX Hyperscreen με οθόνη που θυμίζει... κινηματογράφο.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Τρεις νέες πλατφόρμες το 2025
Προς την κατεύθυνση αυτή θα γίνει συνολική επένδυση ύψους 40 δις ευρώ μέχρι το 2030 με σκοπό να αναπτυχθούν, μεταξύ άλλων, και τρεις νέες ηλεκτρικές πλατφόρμες που θα αποκαλυφθούν το 2025. Εξάλλου, μόνο έτσι θα μπορεί να λανσάρεται μία ηλεκτρική έκδοση σε κάθε σειρά μοντέλων Mercedes μέχρι τότε.
 
Η πρώτη αρθρωτή πλατφόρμα «MB.EA» σχεδιάζεται για να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα επιβατικά των Γερμανών που θα καλύπτουν επιλογές από την μεσαία μέχρι την μεγάλη κατηγορία και θα αποτελέσει την βάση του μελλοντικού ηλεκτρικού τους «χαρτοφυλακίου». Η δεύτερη ηλεκτρική πλατφόρμα προορίζεται για τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων (AMG.EA) και απευθύνεται σε μοντέλα AMG, όπως φαίνεται και από το όνομά της. Όσον αφορά την τρίτη επιλογή (VAN.EA) θα χρησιμοποιηθεί στα ελαφρά αμιγώς ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα.
 
Πρέπει να τονιστεί πως η Mercedes φιλοδοξεί να κατασκευάσει ένα EV με πραγματική αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων, στοχεύοντας σε μονοψήφια κατανάλωση kWh ανά 100 χλμ.. Το μεγάλης ηλεκτρικής εμβέλειας Tesla Model 3, φερειπείν, καταναλώνει 14,9 κιλοβατώρες στην ίδια χιλιομετρική απόσταση. Στην συγκεκριμένη ομάδα μηχανικών μετέχουν και στελέχη από την ομάδα της Mercedes στην F1, δείγμα του πόσο σημαντικό είναι το εγχείρημα.
 
Κλείνοντας, o Ola Källenius αποκάλυψε πως τα επόμενα χρόνια θα κατασκευαστούν ακόμη 8 τεράστια εργοστάσια που θα καλύψουν τις ανάγκες μπαταριών μπαταρίες συνολικής χωρητικότητας άνω των 200 GWh! Ήδη έχουν γίνει συμφωνίες με συνεργάτες για την δημιουργία πιο αποδοτικών μπαταριών με μεγαλύτερη πυκνότητα ενέργειας, ενώ κάτι αντίστοιχο ισχύει και για την κατασκευή ηλεκτρικών κινητήρων πιο ισχυρής απόδοσης.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε