Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

Τέλος στα μισά μοντέλα της Lexus για την Ευρώπη

19/10/2020

H Lexus τερματίζει την διάθεση των CT, IS και RC μοντέλων της στην Ευρωπαϊκή αγορά, δίνοντας βάση στα SUV και crossover μοντέλα της.

Η Lexus αποφάσισε να επικεντρωθεί στα SUV και crossover μοντέλα της για την Ευρωπαϊκή αγορά, και έτσι βάζει τέλος στη διάθεση των CT, IS και RC. Ο λόγος είναι οι χαμηλές πωλήσεις που έκαναν τα συγκεκριμένα μοντέλα, μιας και τα SUV της είναι πιο δημοφιλή στην Ευρώπη. Έτσι, θα αποχαιρετήσουμε τις 3 αυτές σειρές μόλις τελειώσει το υπάρχον απόθεμα στις αντιπροσωπείες.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Ιαπωνικής εταιρείας, «είναι μια απόφαση που βασίζεται στην εξέλιξη του portfolio μας. Αν παρατηρήσετε τις πωλήσεις των Lexus μοντέλων στην Ευρώπη αλλά και παγκοσμίως, θα δείτε πως η εξέλιξη οδηγεί προς τα SUV». Πράγματι, τα νούμερα δεν διαψεύδουν: το hatchback CT, το οποίο μάλιστα είναι και το μοντέλο που έχει τον περισσότερο καιρό να ανανεωθεί, έκανε 2.344 πωλήσεις το διάστημα Ιανουαρίου- Αυγούστου του τρέχοντος έτους, ακολουθώντας πτωτική κατά 35% πορεία σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2019. Το Lexus IS είχε ακόμα μικρότερη επιτυχία, με 1.101 αντίτυπα να βρίσκουν νέους αγοραστές για την ίδια περίοδο, ενώ το RC έκανε μόλις 422 πωλήσεις, επίσης για το διάστημα του πρώτου οκταμήνου του 2020.



Συγκριτικά με τα προαναφερθέντα μοντέλα, οι SUV και crossover προτάσεις της Lexus είχαν πολύ καλύτερη πρόοδο. Η μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία της Lexus στην Ευρώπη είναι το UX, με 10.291 πωλήσεις το πρώτο οκτάμηνο, ενώ το NX ακολουθεί με 7.739. Το μεγάλο SUV της Lexus, δηλαδή το Lexus RX, σημείωσε 3.474 πωλήσεις. Με βάση τα παραπάνω, δεν μας κάνει εντύπωση η παύση διάθεσης των Lexus CT, IS και RC.

Εντύπωση δεν θα πρέπει να μας κάνει και η απόφαση να διατηρηθεί το Lexus LS στις Ευρωπαϊκές αγορές, μιας και αποτελεί τη ναυαρχίδα της εταιρείας, και ας είχε τις χαμηλότερες πωλήσεις από όλα τα μοντέλα. Πιο συγκεκριμένα, μόλις 58 Ευρωπαίοι προτίμησαν να αγοράσουν το πολυτελές αυτοκίνητο.
Ο εκπρόσωπος της Lexus δήλωσε τα παρακάτω για το LS:
«Το LS είναι η ναυαρχίδα μας. Παρά τις χαμηλές του πωλήσεις, είναι ένα μοντέλο που έχει πολλές καινοτομίες και είναι πολύ σημαντικό για την εδραίωση του κύρους που έχει το όνομα της Lexus».
 
Σε αυτό θα συμφωνήσουμε, μιας και ουσιαστικά το Lexus LS θεμελίωσε παγκοσμίως την Ιαπωνική εταιρεία σαν premium μάρκα.
 
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις