|
||||||||||
|
Έχει 43 (!) έξυπνες θήκες αλλά στη βασική έκδοση ο κινητήρας είναι αδύναμος και θέλει 650 μέτρα να προσπεράσει. Έχει μεγάλο πορτ-μπαγκάζ αλλά σκληρά πλαστικά. Ξεκινά από τα 14.990 ευρώ αλλά έχει φτωχό εξοπλισμό.
Τελευταία γίνεται πολύς ντόρος γύρω από τη νέα Skoda Fabia μιας και είναι το πιο πρόσφατο λανσάρισμα που έγινε. Έχουν γραφτεί αρκετά για την νέα Fabia, καθώς πρόσφατα την οδήγησαν όλοι οι δημοσιογράφοι (ειδικού τύπου και μη). Ήρθε η ώρα να κάνουμε μία διαφορετική προσέγγιση από τους υπόλοιπους, μιας και εμάς μας νοιάζουν τόσο τα θετικά όσο και τα αρνητικά.
Τα αρνητικά ενδιαφέρουν περισσότερο έναν αγοραστή, καθώς δεν μπορεί να τα εντοπίσει εύκολα. Τα θετικά από την άλλη είναι αυτά που θα γείρουν ή όχι την πλάστιγγα ώστε να ξεπεράσουν τα αρνητικά, τα οποία πρέπει να τα ξέρεις γιατί απλά … θα ζήσεις μία «ζωή» μαζί τους.
Πάμε να τα δούμε με μία ματιά τα υπέρ και τα κατά της νέας Skoda Fabia:
|
|
Εύχρηστο εσωτερικό με πολλές έξυπνες θήκες. Η απουσία θηκών στην μικρή κατηγορία είναι «μάστιγα» στα μικρά, όμως το νέο Skoda Fabia έχει αρκετές και έξυπνες θήκες που θα κάνουν την ζωή σας πιο εύκολη. Για την ακρίβεια 43 έξυπνοι τρόποι αποθήκευσης, σε ένα «μικρό» αυτοκίνητο παίζουν σημαντικό ρόλο.
Στα θετικά είναι πως μπορεί να εξοπλιστεί με εξοπλισμό ασφαλείας μεγαλύτερης κατηγορίας, κάτι το οποίο είναι «ατού» ακόμα και αν πρέπει να πληρώσουμε κάτι extra. Αξίζει να αναφέρουμε πως το Front Assist (σύστημα αποφυγής κινδύνου μπροστά σου) είναι διαθέσιμο από την βασική έκδοση, πράγμα που ισχύει επίσης μόνο στα βασικά Hyundai i20 και VW Polo.
Τα σκληρά πλαστικά, εκτός από την αίσθηση στην αφή, έχουν τα εξής μειονεκτήματα: Ξεθωριάζουν από τον ήλιο και τρίζουν από τις λακκούβες (με τον καιρό). Και ενώ στις βόρειες χώρες αυτά τα χαρακτηριστικά απουσιάζουν, στην δική μας δημιουργούν πρόβλημα και μάλιστα μεγάλο. Για το λόγο αυτό, χρειάζονται συχνή φροντίδα προκειμένου να διατηρηθούν σε καλή κατάσταση. Να πούμε στα ελαφρυντικά πως το φινίρισμα είναι καλό και πως μόνο τα Peugeot 208, Ford Fiesta και VW Polo έχουν μαλακά πλαστικά στην κατηγορία.
Η βασική έκδοση των 14.990€, έχει αδύναμο κινητήρα με 80 άλογα, που χρειάζεται 650 μέτρα για να προσπεράσει.
*«Φοράει» τον ίδιο κινητήρα που έχει και το VW Polo με το ίδιο 5αρι σασμάν.
Η απουσία ενός υβριδικού κινητήρα που θα έριχνε πολύ την κατανάλωση (ήπιας ή Full Hybrid τεχνολογίας) είναι εμφανής -o κινητήρας με τα 110 άλογα έχει 6,9 λτ/100χλμ κατανάλωση- και γίνεται ακόμα πιο δύσκολο, καθώς δεν υπάρχει ούτε diesel. Με τη βενζίνη να έχει 2 ευρώ, η απουσία ενός οικονομικότερου κινητήρα θεωρείται σημαντικό μειονέκτημα, καθώς οι full hybrid, όπως του Toyota Yaris, φτάνουν τα 4,2λτ/100χλμ, και οι diesel (που έχουν λίγο πιο φθηνό καύσιμο) όπως του Citroen C3 έχουν κατανάλωση 4,8λτ/100χλμ.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2022 - autoagora.gr