Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η Saab επέστρεψε, έστω και πνευματικά, καθώς η NEVS (National Electric Vehicle Sweden) ξεκίνησε την παραγωγή του ηλεκτρικού 9-3 στο νέο της εργοστάσιο στο Τιεντζίν της Κίνας.

Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της NEVS έχει μέγιστη αυτονομία 300 χλμ., και δυστυχώς κάπου εδώ τελειώνουν και οι τεχνικές πληροφορίες που το αφορούν.

Ξεκίνησε η παραγωγή του ηλεκτρικού Saab 9-3

11/12/2017

Στη μακρινή Κίνα, μόλις ξεκίνησε η παραγωγή του NEVS 9-3, της ηλεκτρικής δηλαδή εκδοχής του Saab 9-3, από το οποίο απουσιάζει κάθε αναφορά στην πάλαι ποτέ ένδοξη σουηδική εταιρεία.

Η Saab επέστρεψε, έστω και πνευματικά, καθώς η NEVS (National Electric Vehicle Sweden) ξεκίνησε την παραγωγή του ηλεκτρικού 9-3 στο νέο της εργοστάσιο στο Τιεντζίν της Κίνας. Το νέο μοντέλο αποτελεί ουσιαστικά ένα «rebadged» 9-3 sedan με ηλεκτρικό μοτέρ και κάποιες οπτικές αλλαγές. Ωστόσο, δεν θα έχει τα σήματα της Saab καθώς η NEVS έχασε το δικαίωμα του ονόματος και του λογότυπου.
 
Αρχικά, η εταιρεία θέλει να κατασκευάζει 50.000 αντίτυπα το χρόνο, αλλά μόλις η νέα μονάδα δουλέψει σε πλήρεις ρυθμούς, ο στόχος είναι για 220.000 «κομμάτια» ετησίως. Η NEVS έχει ήδη δεχθεί χιλιάδες προ-παραγγελίες από διάφορες κινέζικες εταιρείες, ενώ έχει υπογράψει συμβόλαιο 12 δις δολαρίων με την εταιρεία leasing Panda New Energy για 150.000 αυτοκίνητα.
 
Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της NEVS έχει μέγιστη αυτονομία 300 χλμ., και δυστυχώς κάπου εδώ τελειώνουν και οι τεχνικές πληροφορίες που το αφορούν. Τα μελλοντικά οχήματα της εταιρείας θα έχουν ηλεκτρικούς κινητήρες 2ης και 3ης γενιάς και θα κατασκευάζονται σε συνεργασία με τις DiDi, και GEICO (Global Energy Interconnectivity Corporation.
 
Από όσα γνωρίζουμε έως τώρα, το επόμενο ηλεκτρικό όχημα της NEVS θα στηρίζεται στην τελευταία αρχιτεκτονική της Saab, ενώ θα αποτελεί μια πιο σύγχρονη εκδοχή του παλιού Saab 9-3X. Σταδιακά η κινέζικη εταιρεία στοχεύει να φτιάξει μια πλήρη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων, αν και ακόμα δεν είναι σαφές το αν θα εξελίξει τα δικά της μηχανικά μέρη ή αν θα συνεχίσει να στηρίζεται σε ό,τι έφτιαχναν κάποτε οι Σουηδοί της Saab.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις