Το ατσάλι είναι βασικό δομικό στοιχείο στην κατασκευή ενός αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά, η ανάγκη χρήσης και ορυκτών καυσίμων στην διαδικασία κατασκευής προκαλεί εκπομπές αέριων ρύπων τις οποίες οι εταιρείες προσπαθούν να μειώσουν. Προς την κατεύθυνση αυτή
σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία και η επίσης σουηδική χαλυβουργική εταιρεία SSAB υπέγραψαν συμφωνία που επιτρέπει την
χρήση τεχνολογίας αντικατάστασης του άνθρακα με υδρογόνο σε συγκεκριμένο σημείο της παραγωγικής διαδικασίας.
Kοινοποίησε το »
Διότι όπως γνωρίζουμε ο χάλυβας προκαλεί μεγάλες εκπομπές CO2 χωρίς μάλιστα να είναι εύκολος ο τρόπος απόκτησης πιο φιλικού προφίλ. Η
Volvo εκτιμά ότι ο χάλυβας στα αυτοκίνητα βενζίνης και diesel αντιπροσωπεύει το 35% του άνθρακα που εκπέμπεται κατά την παραγωγή. Το ποσοστό είναι 20% για τα ηλεκτρικά οχήματα της Volvo, τα οποία χρησιμοποιούν σημαντικά περισσότερη ενέργεια για την παραγωγή μπαταριών, αν και κατά τη διάρκεια ζωής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, η μέση χρήση πόρων και ενέργειας αναμένεται να είναι σημαντικά χαμηλότερη. Η
αντικατάσταση του οπτάνθρακα (κοκ) από υδρογόνο αναμένεται να
μειώσει τις εκπομπές από την παραγωγή χάλυβα κατά τουλάχιστον
90%.