Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Το 108 στην πράξη διατηρεί πολύ καλή σταθερότητα εκτός πόλεως, είναι ευέλικτο και ευκολοδήγητο εντός, ενώ οι ρυθμίσεις της ανάρτησης έχουν περιορίσει σημαντικά τις αντιδράσεις του πίσω ημιάκαμπτου κατ
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το 108 στην πράξη διατηρεί πολύ καλή σταθερότητα εκτός πόλεως, είναι ευέλικτο και ευκολοδήγητο εντός, ενώ οι ρυθμίσεις της ανάρτησης έχουν περιορίσει σημαντικά τις αντιδράσεις του πίσω ημιάκαμπτου κατά το πέρασμα από εγκάρσιες ανωμαλίες.

3 μίνι που χωράνε τα πάντα

10/10/2017

Συγκρίνουμε τα Fiat Panda, Peugeot 108 και Hyundai i10 που είναι από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της μίνι κατηγορίας.

Το 108 είναι το πιο οικονομικό

Το πιο οικονομικό μοντέλο του συγκριτικού είναι το 108 το οποίο χρησιμοποιεί και αυτό κινητήρα 1.000 κ.εκ. με απόδοση λίγο πάνω από αυτή του i10, στους 68 ίππους, το οποίο όμως καταναλώνει μόλις 4.2 λτ./100 χλμ.

Το πιο οικονομικό μοντέλο του συγκριτικού είναι το 108 το οποίο χρησιμοποιεί και αυτό κινητήρα 1.000 κ.εκ. με απόδοση λίγο πάνω από αυτή του i10, στους 68 ίππους, το οποίο όμως καταναλώνει μόλις 4.2 λτ./100 χλμ.

Κοινοποίησέ το »


Το Panda έχει τον μεγαλύτερο σε κυβισμό κινητήρα και με μικρή διαφορά και τη μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Αυτά τα δύο στοιχεία, παρά το γεγονός ότι το βάρος είναι περιορισμένο στα 980 κιλά το κάνει να έχει τη μεγαλύτερη κατανάλωση με σημαντική, μάλιστα, διαφορά αφού η κατανάλωση του Ιταλικού μίνι φτάνει τα 5.2 λτ./100 χλμ. Το δεύτερο πιο οικονομικό μοντέλο του συγκριτικού είναι το i10 το οποίο εξοπλίζεται με έναν κινητήρα 1.000 κ.εκ. απόδοσης 66 ίππων ο οποίος καταναλώνει 4.9 λτ./100 χλμ. Τέλος, το πιο οικονομικό μοντέλο του συγκριτικού είναι το 108 το οποίο χρησιμοποιεί και αυτό κινητήρα 1.000 κ.εκ. με απόδοση λίγο πάνω από αυτή του i10, στους 68 ίππους, το οποίο όμως καταναλώνει μόλις 4.2 λτ./100 χλμ. Σε αυτό, σημαντικό ρόλο παίζει το σύστημα start/stop με το οποίο εφοδιάζεται το Γαλλικό μικρό.


Το i10 είναι με διαφορά το πιο ευρύχωρο

Στο Panda θα μετακινηθούν σχετικά άνετα τέσσερις επιβάτες. Ειδικά οι μπροστινοί έχουν τον περισσότερο χώρο ανάμεσα στα τρία μοντέλα ενώ οι πίσω επιβάτες έχουν τον δεύτερο περισσότερο χώρο σε σχέση με τα άλλα δύο μοντέλα του συγκριτικού. Αντίθετα, το πορτ-παγκάζ είναι το πιο μικρό από τα τρία με χωρητικότητα 225 λτ.  Το 108 μπορεί να μην είναι το πιο άνετο του συγκριτικού αλλά είναι επαρκές για τέσσερις επιβάτες. Το πλάτος εμπρός είναι κορυφαίο σε αντίθεση με το πλάτος πίσω καθώς και με το χώρο για τα γόνατα που είναι κάπως περιορισμένος. Το πορτ-παγκάζ, από την άλλη, είναι πολύ ικανοποιητικό για την κατηγορία με χωρητικότητα 243 λτ.  Το i10 έχει το πιο ευρύχωρο εσωτερικό. Στο εμπρός τμήμα είναι κάπου στη μέση, πίσω όμως είναι αχανές για τα δεδομένα της κατηγορίας. Τόσο το διαθέσιμο πλάτος, όσο και ο χώρος για τα γόνατα των πίσω είναι με διαφορά ο πιο μεγάλος από τα τρία μοντέλα. Το πορτ-παγκάζ, επίσης, εντυπωσιάζει με τη χωρητικότητά καθώς φτάνει τα 252 λτ.
 

Το Panda είναι το πιο ευέλικτο αλλά το i10 σε πάει «αρχοντικά»

Το Panda έχει καλή ποιότητα κύλισης, αλλά όταν τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν, ο πίσω άξονας δείχνει ελαφρώς νευρικός πάνω από τα εγκάρσια σαμαράκια. Από την άλλη, το τιμόνι έχει καλή αίσθηση, είναι το μόνο με έξτρα υποβοήθηση (επιλογή City), ενώ έχει και τον πιο μικρό κύκλο στροφής με 9,3 μ. Το 108 στην πράξη διατηρεί πολύ καλή σταθερότητα εκτός πόλεως, είναι ευέλικτο και ευκολοδήγητο εντός, ενώ οι ρυθμίσεις της ανάρτησης έχουν περιορίσει σημαντικά τις αντιδράσεις του πίσω ημιάκαμπτου κατά το πέρασμα από εγκάρσιες ανωμαλίες, με άμεσα οφέλη στην καθημερινή άνεση. Η «γαλλική» ρύθμιση της ανάρτησης του δίνουν ελαφρύ προβάδισμα. Το i10 διαθέτει ολοκληρωμένη οδική συμπεριφορά με την ανάρτηση να καταφέρνει να λειαίνει τις ανωμαλίες του δρόμου, την ίδια στιγμή που η προσεγμένη ηχομόνωση δίνει επιπλέον πόντους. Γρήγορο είναι επίσης το σύστημα διεύθυνσης, θα το θέλαμε όμως λίγο πιο πλούσιο σε πληροφόρηση.
 

Το 108 μπορεί να είναι το πιο ακριβό αλλά αξίζει τα λεφτά του περισσότερο

Το Panda είναι το φτηνότερο από τα τρία μοντέλα που εξετάζουμε αφού ξεκινάει από 9.400 ευρώ. Βέβαια, αντίστοιχα βασικός είναι και ο εξοπλισμός με μόνη φωτεινή εξαίρεση τη δυνατότητα σύνδεσης του κινητού μέσω Bluetooth.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις