Το Picanto απέκτησε νέα μάσκα και είναι το πιο στενό από τα 3

Picanto και Space Star είναι αποκλειστικά 5πόρτα, το Up είναι διαθέσιμο και σε τρίπορτο

Μεγάλα και ευανάγνωστα όργανα, τακτοποιημένο εσωτερικό

Πίσω είναι στενό αλλά καλό για τα δεδομένα της κατηγορίας

255 Λτ χώρου αποσκευών με διπλό πάτο

Εσωτερικό με πολλά σκληρά πλαστικά. Τα άλλα 2 να είναι καλύτερα ποιοτικά. 6,9 ιντσών οθόνη.

Είναι πιο στενό και έχει πιο άβολα καθίσματα

209 λτ χώρος αποσκευών

Οι 17άρες του ταιριάζουν

Μεγάλο ταχύμετρο αλλά λείπει το navi

Είναι ενσωματωμένα στα καθίσματα τα προσκέφαλα, ικανοποιητικός χώρος

251 λτ χώρος αποσκευών.

Καλύτερο το ΚΙΑ απο τα VW και Mitsubishi;

Διαβάστηκε από 2855 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/10/2017

Το Picanto έρχεται αντιμέτωπο με τα Up! και SpaceStar. Πόσο καλά τα πάει, ποιο καίει λιγότερο;

 
   
Έρχεται αντιμέτωπο με το τουρμπάτο Up! με τον 1000άρη Tsi και με το SpaceStar με τον 1200άρη τρικύλινδρο κινητήρα.  Στο νέο Picanto η  Kia διατήρησε σχεδόν αμετάβλητες τις διαστάσεις, με το μεταξόνιο να έχει πάρει 1,5 εκατοστό, φτάνοντας τα 2,40 μ. Στο εξωτερικό σχεδιασμό η ΚΙΑ δεν έκανε εκπτώσεις παρουσιάζοντας ένα φιλικό και σύγχρονο σύνολο. Έχει γίνει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή  στην σχεδίαση του εσωτερικού, κάτι που είναι εμφανές από την πρώτη ματιά. 


Έφτιαξαν έτσι ένα πλήρως λειτουργικό εσωτερικό με μοναδική παραφωνία εδώ , όπως στο Up! και το SpaceStar είναι ότι το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο συ ύψος και όχι σε μήκος. Το ΚΙΑ με 1,60 μ πλάτος είναι το στενότερο από το  Up (1,64 m), και το Space Star (1,67 μ.)αλλά δεν θα νιώσεις στριμωγμένα μιας και έχει γίνει σωστή εκμετάλλευση. Μόνο το Up! Έχει ελαφρώς περισσότερο χώρο μπροστά. Στο πίσω κάθισμα το Picanto είναι το μεγαλύτερο. Μην περιμένετε όμως από κανένα θαύματα μιας και μιλάμε για την πιο μικρή κατηγορία της αγοράς.
Για ενήλικες επιβάτες θα είναι κάπως στριμωγμένα τα πράγμα πίσω τόσο για τα κεφάλια όσο και για τα γόνατα.
Ένα μεγάλο πλεονέκτημα του νέου Picanto  είναι ο χώρος αποσκευών  των 255 λτ, αυξημένος κατά 55 λτ σε σχέση με τον προκάτοχο του. Ακολουθεί το  Up με 251 λτ πορτμπαγκάζ και πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα που σε συνδυασμό με την εξαιρετικά ευάερη καμπίνα δίνει μεγαλύτερη αίσθηση ευρυχωρίας. Οι χρωματικοί συνδυασμοί στο εσωτερικό δίνουν μια μοντέρνα νότα και οι γυμνή λαμαρίνα δεν ενοχλεί καθόλου.


Το Mitsubishi Space Star το γνωρίζουμε από το 1998 , τότε παρουσίασε η ΚΙΑ ένα πολυμορφικό με αυτό το όνομα. Το σημερινό Space Star δεν έχει καμία σχέση με εκείνο το μοντέλο. Με μήκος 3,80 μ είναι 20 εκατοστά μεγαλύτερο από τα άλλα 2 χωρίς βέβαια αυτό να μεταφράζεται σε καλύτερους χώρους. Το ιαπωνικό μοντέλο έχει το μικρότερο χώρο από τα άλλα 2 τόσο μπροστά όσο πίσω. Το πορτμπαγκάζ των 209 λτ είναι και αυτό με την σειρά του το μικρότερο του συγκριτικού.


Το Mitsubishi τροφοδοτείται από έναν κινητήρα  τριών κυλίνδρων 1,2 λίτρων απόδοσης 80 ίππων. Είναι ζωηρός αλλά ακούγεται το χαρακτηριστικό κροτάλισμα του τρικύλινδρου κινητήρα.  Είναι αρκούντως δυνατός αλλά και θορυβώδης. Το σύστημα διεύθυνσης  θα βάλει τέλος σε οποιαδήποτε σκέψη για γρήγορη οδήγηση. Η μαλακή και σπογγώδης αίσθηση του δεν σε εμπνέει για τέτοιο τρόπο οδήγησης. Το μικρό Mitsubishi δεν είναι τόσο πρακτικό όσο τα άλλα 2.


Στο Picanto η Kia έχει τοποθετήσει το γνωστό τετρακύλινδρο των 1,25 λτ με απόδοση 84 ίππων.  Χωρίς σύστημα άμεσου ψεκασμού και τούρμπο παίρνει ο οδηγός μια ελάχιστη γεύση απο  old scholl. Με λίγο αργή εκκίνηση και με το σύνολο της δύναμης στις υψηλές στροφές είναι καλύτερο από το Space Star και ελαφρώς πίσω από το τουρμπάτο Up!.


Όσοι θέλουν το κάτι παραπάνω θα πρέπει να περιμένουν την έκδοση με τον 1000άρη τούρμπο του Rio που αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα.


Τούρμπο και άμεσου ψεκασμού είναι το μηχανικό σύνολο του γερμανικού μοντέλου. Ο Tsi απόδοσης 90 ίππων έχει πολιτισμένη και ήσυχη λειτουργία. Έχει την μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή του συγκριτικού. Μπορεί εύκολα να κινηθεί με μεγάλη ταχύτητα χωρίς ιδιαίτερο κόπο.  Το μοντέλο δοκιμής φορούσε 17άρες ζάντες, μας άρεσε έτσι το τιμόνι και ήταν ευκίνητο. Πάρα την μεγάλη διάσταση των τροχών η άνεση παραμένει σε καλά επίπεδα.Το Picanto είανι σημαντικά βελτιωμένο στο δρόμο, το σύστημα διεύθυνσης λειτουργεί πιο άμεσα και η αλλαγές ταχυτήτων γίνονται πιο άμεσα. Στη ρύθμιση του πλαισίου και της ανάρτησης ίσως η ΚΑΙ το παράκανε μιας και το Picanto είναι πολύ σκληρό αλλα ευθύβολο και ευκίνητο. Πολύ καλή συνταγή αλλά έχασε λίγο σε άνεση μιας και όταν συναντήσει κακοτεχνίες στον δρόμο, θα ταρακουνήσει τους επιβάτες του.


Το Picanto επέστρεψε πραγματικά ολοκληρωμένο, πολύ κομψό και σύγχρονο. Το Up! Έχει τον πιο ζωντανό κινητήρα, είναι το πιο ευέλικτο και μπορείς να κινηθείς γρήγορα με αυτό.  Το Up! και το Picanto είναι αρκετά πιο ευρύχωρα από το Space Star το οποίο μένει λίγο πίσω από τα άλλα 2 μοντέλα.
 
Xαρακτηριστικά KIA MITSUBISHI VW
Κινητήρας Τετρακύλινδρος Τρικύλινδρος Τρικύλινδρος, τούρμπο
Μέγεθος 1248 κεκ 1193 κεκ 999 κεκ
Ιπποδύναμη 84 80 90
Ροπή 122Nm 106 Nm 160 Nm
Τελική 173 Χλμ/ ώρα 180 χλμ/ ώρα 185 χλμ/ώρα
Κίνηση Εμπρός Εμρός Εμπρός
Κατανάλωση(εργοστ) 5,8/3,7/4,5 λτ 5,1/3,9/4,3 5,5/3,8/4,4
Κιβώτιο 5άρι, χειροκίνητο 5άρι, χειροκίνητο 5άρι χειροκίνητο
Διαάσταση τροχών 185/55 R 15 175/55 R 15 195/40 R 17 V
Ελαστικά Continental EcoContact 5 Yokohama BluEarth A34 Goodyear EfficientGrip
Διαστάσεις 3595/1595/1485 χλστ 3795/1665/1505 3600/1641/1504
 
Μετρήσεις KIA MITSUBISHI VW
0-50 3,6 δλ 3,5 δλ 3,2 δλ
0-100 11,2 11,1 δλ 10,4 δλ
0-130 19,6 20,2 18,1 δλ
0-160 45 43,1 δλ 36,2
60-100 13,1(4η) 12,6(4η) 9,9(4η)
80-120 21,0(5η) 20,8(5η) 17,2%η)
Βάρος(κιλά) 987 910 1007
Αναλογία 61/39% 61/39% 62/38%
100-0 ζεστά 36,5 μ 37,4 μ 37,3 μ
Kατανάλωση-CO2 5,5 λτ-131γρ 5,2 λτ- 124 γρ 5,2 λτ-124γρ
Αυτονομία 635 χλμ 670 χλμ 670χλμ

 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ