Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
VW Golf 1.5 eTSI MHEV ACT 150PS DSG: Εξαιρετικό εσωτερικό και οδηγική συμπεριφορά
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

VW Golf 1.5 eTSI MHEV ACT 150PS DSG: Εξαιρετικό εσωτερικό και οδηγική συμπεριφορά

Διαβάστηκε από 15404 αναγνώστες - 11/11/2021

Το επιτυχημένο VW Golf με τον κινητήρα 150 ίππων ξεκινάει από τα 27.200 ευρώ στην  βασική έκδοση Life


150 άλογα και 250 Nm ροπή αποδίδει ο ήπια υβριδικός TSI κινητήρας του Golf, ο οποίος χαρίζει στο αυτοκίνητο επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα μέσα σε 8,5 δευτερόλεπτα

150 άλογα και 250 Nm ροπή αποδίδει ο ήπια υβριδικός TSI κινητήρας του Golf, ο οποίος χαρίζει στο αυτοκίνητο επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα μέσα σε 8,5 δευτερόλεπτα

Κοινοποίησέ το »

 

Εμφάνιση: «Κλασική» σχεδίαση με προσθήκη μοντέρνων στοιχείων

Η όγδοη γενιά του VW Golf ακολουθεί τα σχεδιαστικά μονοπάτια των προκατόχων του, με τις κλασικές γραμμές και την τρίτη κολώνα ως αισθητικό «κέντρο». Με δυναμική εμφάνιση, διαθέτει χαμηλωμένο εμπρός μέρος με στενούς προβολείς LED και επανασχεδιασμένο λογότυπο VW. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα επίσης στενά φώτα, ενώ οι απολήξεις εξάτμισης καλύπτονται διακριτικά από τον καλαίσθητο πίσω διαχύτη.
 

Εσωτερικό: Η ποιότητα έχει τον πρώτο ρόλο

Το Golf διαθέτει ένα από τα πιο ποιοτικά εσωτερικά της αγοράς. Tο πλήρως ψηφιακό cockpit του νέου μοντέλου είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό, καθώς διαθέτει μεγάλη επιφάνεια οθόνης που αποτελείται από τον πίνακα οργάνων Digital Cockpit μεγέθους 10 ιντσών και την οθόνη αφής μεγέθους 8,25 ιντσών  του ηχοσυστήματος «Composition Media».
 

Χώροι: Ανετοι, με χώρο αποσκευών 381 λίτρα

Εκτός από ποιοτικό, το εσωτερικό του Golf είναι και ευρύχωρο, αφού φιλοξενεί με άνεση και ασφάλεια 5 ενήλικες. Ο χώρος για τα γόνατα των πίσω είναι 16 εκατοστά, ενώ ο «αέρας» για τα κεφάλια είναι ικανοποιητικός. Η καμπίνα έχει πλάτος εμπρός 142 εκατοστά, και πίσω 136 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ έχει διαθέσιμο όγκο 381 λίτρα.
 

Κινητήρας και επιδόσεις: Ο TSI των 150 ίππων καίει λίγο

Κάτω από το καπό βρίσκουμε τον turbo τετρακύλινδρο TSI κινητήρα 1,5 λίτρου με υβριδικό σύστημα 48V, που έχει ισχύ 150 ίππους και 250 Nm ροπή, ο οποίος συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Το εν λόγω μοτέρ έχει δύναμη χαμηλά και εξαιρετική κατανάλωση (5,6 λίτρα/100 χλμ. σε μικτό κύκλο δηλώνει η VW). Τα 100 χλμ. από στάση «έρχονται» σε 8,5 δευτερόλεπτα σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 224 χλμ./ώρα.
 

Στο δρόμο:  Ήσυχη καμπίνα με σίγουρο «πάτημα» στο δρόμο

Το χαρακτηριστικό γνώρισμα του Golf είναι η εξαιρετική στιβαρότητα και η εντυπωσιακή ποιότητα κύλισης στο δρόμο. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά, η ησυχία στην καμπίνα εντυπωσιακή και η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου. Το τιμόνι δίνει καλή πληροφόρηση στον οδηγό, με τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου να είναι ουδέτερες, χωρίς να υπάρχει έντονο το «fun» στοιχείο.
 
Συνολικά, το VW Golf ξεχωρίζει για την εξαιρετική ποιότητα στο εσωτερικό και την οδηγική συμπεριφορά του. Η αποτελεσματική ηχομόνωση, η ανάρτηση που φιλτράρει τις κακοτεχνίες του δρόμου και η στιβαρότητα του πλαισίου, εγγυώνται πως τα χιλιόμετρα που θα κάνετε θα είναι ξεκούραστα.
 

Κοινοποίησέ το »