Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

SUV διαμάντια με 20.000 ευρώ

Διαβάστηκε από 18099 αναγνώστες - 20/3/2018

Συγκρίνουμε κινητήρες, καταναλώσεις, οδική συμπεριφορά και ψηφίζουμε το πιο Value for money μικρομεσαίο SUV με ταβάνι τα 20.000 ευρώ.

Το SUV της Seat καίει με διαφορά τα λιγότερα
Το SUV της ισπανικής φίρμας ανεβαίνει επάξια στο θρόνο της οικονομίας. Αναμενόμενο για πολλούς, λόγω του μικρότερου κυβισμού κινητήρα αλλά και του αισθητά μικρότερου συνολικού βάρους. Σύμφωνα με τις πραγματικές καταναλώσει, το Ateca καίει 6,7 lt/100 km. Ένα νούμερο που σε κάνει να ξεχνάς ότι μιλάμε ακόμη για αυτή τη κατηγορία των αυτοκινήτων καθώς πλησιάζει τις επιδόσεις των μίνι. Αμέσως μετά έρχονται τα 135 άλογα του Qashqai καθώς για να τα χαρείτε θα καίτε περίπου 7,5 lt/100 km. Σχεδόν τα ίδια θα κάψετε και με το φουτουριστικό C-HR, για την ακρίβεια 7,6 lt/100 km. Όπως και να το δούμε οι τιμές αυτές είναι εντυπωσιακές για αυτά που προσφέρουν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα καθώς δίνουν ρεσιτάλ σε χώρους, επιδόσεις, εξοπλισμό αλλά ξεχνάνε να κάψουν.
 
Τα 135 άλογα του Qashqai θα σας πάνε παντού.

Το πρώτο σε πωλήσεις SUV στην Ελλάδα για το 2017 Nissan Qashqai, ξεκινώντας από τα 19.690 ευρώ, δικαιολογεί με κάθε ευκαιρία την θέση του στην κορυφή. Εξοπλισμένο με τον 1200άρη κινητήρα και ενισχυμένο με το κιτ της Ελληνικής αντιπροσωπείας που του προσθέτει 20 άλογα, αγγίζει συνολική ιπποδύναμη 135 ίππων. Με τη ροπή να φτάνει τα 190 Nm , τα 1318 κιλά βάρος φαντάζουν..πούπουλο.  Γκάζι που αυξάνεται δυναμικά όσο ανεβαίνουν οι στροφές με τον οδηγό να χαίρεται όλο το φάσμα του κινητήρα. Στους 116 ίππους και στα επίσης 1200 κ.εκ. συναντάμε τον κινητήρα του C-HR. Με βάρος που φτάνει τα 1375 κιλά και ροπή που αγγίζει τα 185 Nm, δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά κινείται αξιοπρεπώς χάρη και στο έξυπνα κλιμακωμένο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο με τον θετικό επιλογέα.Η τιμή του ελκυστική στα 20.520 ευρώ. Τέλος βλέπουμε τον 1000άρη κινητήρα του Αteca που είναι και ο ελαφρύτερος με βάρος 1289 κιλά. Εντυπωσιακή ιπποδύναμη στα 115 άλογα και ακόμα πιο εντυπωσιακή ροπή στα 200Nm με το κόστος απόκτησης να μην ξεπερνά τα 19.950 ευρώ.


Με το C-HR  θα γουστάρεις να οδηγείς. Ηχομόνωση με άριστη ποιότητα κύλισης
Θέλετε ένα fun to drive SUV που θα γουστάρετε να οδηγάτε; To C-HR είναι η απάντηση. Με καταπληκτική ποιότητα κύλισης και ζηλευτή στιβαρότητα, μετά από λίγο θα νιώθετε πως τα 116 άλογα είναι λίγα. Mέσα σε όλα, το ακριβές τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση και σωστή πληροφόρηση, στοιχεία που τονίζονται όταν ο οδηγός επιλέξει την λειτουργία Sport. Ανάρτηση, πλαίσιο, χαμηλό κέντρο βάρους και φρένα λειτουργούν ορχηστρικά χαρίζοντας στο C-HR μια ιδιαίτερη οδηγική αίσθηση. Μεγάλο συν η καταπληκτική ηχομόνωση καθώς η καμπίνα θα θυμίζει βιβλιοθήκη. Εάν βρεθείτε πίσω από το τιμόνι του Ateca, θα ξυπνήσει μέσα σας το αίσθημα για γρήγορη οδήγηση. Ένα αμάξι που ακούει άμεσα τις εντολές του οδηγού και που γίνεται συνέχεια του χεριού σας. Πολύ καλή επιλογή και για μακρινά ταξίδια, ενώ μόνο αν τσιμπήσετε αρκετά το γκάζι ίσως να περνάει θόρυβος στη καμπίνα. Τέλος, το Qashqai χαρακτηρίζεται ως το πιο ευκολοδήγητο εντός πόλης μα θα πατήσει εύκολα και χώμα. ¶νετο και σταθερό, μέχρι τα 140 χλμ δεν περνάει ιδιαίτερος θόρυβος στα αυτιά των επιβατών. Τέλος, το τιμόνι του προσφέρει ικανοποιητική πληροφόρηση παρότι υστερεί λίγο σε αίσθηση και ταχύτητα.

Με το πακέτο Toyota Safety Sense στη «βασική» θεωρούμε το C-HR ως τη πιο Value for money επιλογή.
Τα 20.520 ευρώ της βασικής έκδοσης για το C-HR δείχνουν θα λέγαμε… λίγα για αυτά που προσφέρει. Πέρα από την όμορφη παρουσία των ζαντών αλουμινίου (κάτι που δεν συναντάμε στα άλλα δύο μοντέλα), το πακέτο ασφαλείας Toyota Safety Sense κερδίζει τις εντυπώσεις.  Συμπεριλαμβάνει μεταξύ άλλων, σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων, αυτόματους προβολείς και πολλά ακόμη στοιχεία που κάνουν το μοντέλο τεχνολογικά άρτιο. Όσον αφορά το SUV της Nissan, Qashqai, με βασική που ξεκινάει από 19.690 ευρώ, βρίσκουμε μοναδική ατέλεια στον εξοπλισμό την απουσία του navigator και των αισθητήρων παρκαρίσματος. Εάν θέλετε Ateca θα σας λείψει μονάχα το cruise control, καθώς σε όλους τους υπόλοιπους τομείς είναι πλήρες.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις