Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Ford Puma: Πάει παντού χάρη στα οδηγικά του mode!
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ford Puma: Πάει παντού χάρη στα οδηγικά του mode!

Διαβάστηκε από 189924 αναγνώστες - 8/11/2021

Με την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά στην κατηγορία του, το Puma είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μικρά SUV. Με αυξημένες δυνατότητες στην άσφαλτο και άκρως ικανό στο χώμα, το ποσό για την απόκτηση του φαντάζει λίγο.

Κοινοποίησέ το »


Το Ford Puma ξεχώρισε από τα πρώτα χιλιόμετρα που έγραψε στους δρόμους. Τόσο για  τη δυναμική εμφάνιση του, όσο και για την top οδηγική ευχαρίστηση που προσφέρει, σε όποιο οδηγικό mode κι αν επιλέξει ο οδηγός. Με μυώδη σχεδίαση και εντυπωσιακό πρόβολο, το Puma ξεχωρίζει σχεδιαστικά, χωρίς να γίνεται υπερβολικά κραυγαλέο.


Με 166 χιλιοστά από το έδαφος και trail mode, το Puma δεν μασάει στο χώμα

Οι χωμάτινες διαδρομές πολλές φορές αποδεικνύονται δύσκολη πρόκληση για τα μικρά SUV, λόγω του πιο αστικού χαρακτήρα τους. Οι άνθρωποι της Ford, επειδή ήθελαν να κατασκευάσουν ένα ολοκληρωμένο μικρό SUV και σκέφτηκαν ότι ίσως κάποιοι σαν εμάς, θα ήθελαν να το κάνουν off-road machine, εκτός από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος το εφοδίασαν και με το trail mode. Το συγκεκριμένο mode προσαρμόζει την ισχύ του κινητήρα, την αίσθηση του τιμονιού, την επέμβαση του traction control και τη λειτουργία του συστήματος πέδησης,  ώστε να μπορέσει να κινηθεί με ασφάλεια και γρήγορα το αυτοκίνητο στο χώμα, χωρίς όμως να χαλαρώνει τις σφιχτές αναρτήσεις, που μπορεί να γίνουν λίγο παραπάνω κουραστικές, αν περάσεις γρήγορα πάνω από μεγάλες πέτρες.


Κορυφαίο οδηγικά στην άσφαλτο, με εξαιρετικό κράτημα στις στροφές το Ford Puma

Μπορεί οι σφιχτές αναρτήσεις να μην είναι και τόσο άνετες σε off-road διαδρομές, αλλά στην άσφαλτο παραδίδουν μαθήματα στον ανταγωνισμό. Σχεδόν αγωνιστικό το στήσιμο του, με τις κλίσεις να μην θυμίζουν σε τίποτα ότι οδηγάς SUV και τις αντιδράσεις του να είναι προβλέψιμες και ομαλές. Επιλέγοντας και το sport mode, το Puma μεταμορφώνεται σε πυραυλάκι εδάφους, με την απόκριση του γκάζι να γίνεται πιο άμεση και να αλλάζει ελαφρώς ο ήχος της εξάτμισης.


To Puma καίει μόνο 5,1λτ/100χλμ

Το αυτοκίνητο της δοκιμής παίρνει κίνηση από τον ήπια υβριδικό Ecoboost κινητήρα 1.000 κυβικών εκατοστών, που αποδίδει 125 ίππους με 170Nm ροπή και περνάει την ισχύ στους εμπρός τροχού μέσω ενός 6ταχυτου κιβώτιου ταχυτήτων. Με το υβριδικό σύστημα να βελτιώνει την απόκριση του μοτέρ στα χαμηλά και να βοηθάει στις πιο ψηλές στροφές, το Puma γράφει το 0-100 σε 10,1 δευτερόλεπτα, ενώ ταυτόχρονα η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 5,1λτ/100 χλμ.


Χάρη στο mega box, το πορτμπαγκάζ του Ford Puma ξεπερνάει σε λίτρα ακόμα και SUV μεγαλύτερης κατηγορίας

Ακόμα ένα δυνατό στοιχείο του Puma είναι το τεράστιο πορτμπαγκάζ που αγγίζει σε σύνολο τα 536 λίτρα, χάρη στο Mega Box που προσθέτει 80 επιπλέον λίτρα, στα 456 λίτρα του αποθηκευτικού χώρου και έχει ακόμα και τάπα αποστράγγισης.  Τα διαθέσιμα λίτρα είναι περισσότερα από αρκετά αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών.

Η τιμή της βασικής έκδοσης του Ford Puma με το ήπιο υβριδικό κινητήρα των 125 ίππων και το χειροκίνητο σασμάν ξεκινάει από τις 21.402 ευρώ.