Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Ford Kuga 1.5 EcoBoost 150PS: Δυναμικό με κορυφαία οδηγικά χαρακτηριστικά
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ford Kuga 1.5 EcoBoost 150PS: Δυναμικό με κορυφαία οδηγικά χαρακτηριστικά

Διαβάστηκε από 203790 αναγνώστες - 29/11/2021

Το Ford Kuga βρίσκεται σε μια από τις πιο «hot» κατηγορίες της Ευρωπαϊκής αγοράς με τεράστιο εμπορικό ενδιαφέρον στην κατηγορία των οικογενειακών SUV.  Συνδυάζει την άνεση με την οδηγική ευχαρίστηση, ενώ διαθέτει μία καμπίνα που χαρακτηρίζεται από ποιότητα, τεχνολογία και μεγάλους χώρους.


Χάρμα οφθαλμών οι απολήξεις εξάτμισης και η διακριτική αεροτομή

Χάρμα οφθαλμών οι απολήξεις εξάτμισης και η διακριτική αεροτομή

Κοινοποίησέ το »

 
Στην βασική έκδοση Τrend, το Ford Kuga στοιχίζει 25.170 ευρώ με τρικύλινδρο κινητήρα EcoBoost 1.500 κυβικών με απόδοση 150 ίππους, ενώ η έκδοση ST-Line της δοκιμής μας με το ίδιο μηχανικό σύνολο στοιχίζει 29.287 ευρώ.
 

Εμφάνιση:  Επιβλητική και δυναμική σχεδίαση

Στο Ford Kuga ο εμπρόσθιος πρόβολος έχει δυναμισμό, με τα «τραβηγμένα» προς τα πίσω φωτιστικά σώματα και την μεγάλη μάσκα που δεσπόζει στον προφυλακτήρα. Συγκεκριμένα και για την έκδοση ST-Line της δοκιμής μας, η κόρη του ματιού αρχίζει να διαστέλλεται μόλις εντοπίσει το λογότυπο ST-Line στα εμπρός φτερά. Το χαμόγελο στα χείλια γίνεται πιο πλατύ όταν αντικρίζεις το μαύρο κυψελοειδές πλέγμα της γρίλιας στη μεγάλη κάθετη μάσκα, τους προφυλακτήρες με την επιθετικότερη σχεδίαση και τις σκουρόχρωμες ζάντες των 18 ιντσών. Τέλος, στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου ξεχωρίζουν οι δυο τετραγωνισμένες, επιχρωμιωμένες εξατμίσεις και η διακριτική αεροτομή οροφής.
 

Εσωτερικό: Aνετο με premium χαρακτήρα

Βλέποντας την καμπίνα του SUV, παρατηρούμε μία γνώριμη εικόνα, η οποία διακατέχεται από τα στοιχεία της οικογένειας της Ford. Στο κέντρο βρίσκεται η οθόνη του infotainment, η οποία έχει διάσταση 8 ίντσες, ενώ μπροστά από τον οδηγό δεσπόζει ο «hi-tech» ψηφιακός πίνακας οργάνων με LCD οθόνη 12,3 ιντσών. Τα υλικά στο ταμπλό είναι μαλακά και ποιοτικά, ενώ έχουν premium αίσθηση. Η θέση οδήγησης δίνει άριστη ορατότητα στον οδηγό και η καμπίνα έχει καλή ηχομόνωση. Εκτός από ηχομονωμένο, το εσωτερικό του Ford Kuga είναι άνετο και διαθέτει πληθώρα χώρων για μικροαντικείμενα. Για τους εμπρός επιβάτες, η καμπίνα έχει πλάτος 146 εκατοστά, ενώ για τους πίσω η αντίστοιχη διάσταση είναι 141 εκατοστά. Εκτός από επαρκές πλάτος, υπάρχει άνετος χώρος τόσο για τα κεφάλια, όσο και για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 475 λίτρα, ενώ μπορεί να αυξηθεί στα 645 λίτρα, ανάλογα με τη θέση του καθίσματος.
 

Κινητήρας-επιδόσεις: Aμεση και αθόρυβη η λειτουργία του Ecoboost των 150 ίππων

Κάτω από το καπό  του Ford Kuga βρίσκουμε τον 3κύλινδρο 1.500άρι κινητήρα οποίος αποδίδει 150 ίππους και 240 Nm ροπή. Παρότι τρικύλινδρος σε καμία περίπτωση δεν εμφανίζει κραδασμούς ή ενοχλητικό θόρυβο. Μάλιστα διαθέτει σύστημα αυτόματης απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου. Συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, το οποίο μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Πλάι στο λεβιέ ταχυτήτων υπάρχει ένα κουμπί για την εναλλαγή των προγραμμάτων οδήγησης (Normal, Sport, Wet/Slippery, Trail και Eco). Ειδικά με επιλεγμένο το πρόγραμμα Sport ο βενζινοκινητήρας δείχνει πόσο αποφασιστικά κινεί το Kuga. Το τράβηγμα είναι άμεσο από χαμηλά, ενώ το μοτέρ ανεβάζει ρυθμούς και τους διατηρεί χωρίς κόπο. Στην κατεύθυνση αυτή συμβάλει και η σφιχτή κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων που σε κερδίζει με τα εύκολα και σαφέστατα κουμπώματα του. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται μέσα σε 9,4 δευτερόλεπτα, ενώ η μέση τιμή κατανάλωσης είναι 8,5 λίτρα/100 χλμ.

 
Στο δρόμο: Ευχάριστη οδηγική συμπεριφορά με απόλυτη ακρίβεια

Το νέο Ford Kuga είναι ένα από τα πιο ευχάριστα οδηγικά μοντέλα της κατηγορίας. Οδηγώντας το Kuga αναρωτιέσαι αν πράγματι βρίσκεσαι μέσα σε ένα SUV. Το αυτοκίνητο υπακούει στις εντολές του οδηγού, και θυμίζει περισσότερο Focus. Η ανάρτηση είναι άνετη και παράλληλα οι κλίσεις περιορισμένες, ενώ η  απόσταση από το έδαφος, που είναι 19 εκατοστά, επιτρέπει στον οδηγό να κινηθεί σβέλτα και εκτός δρόμου. Στην έκδοση ST-Line, η ανάρτηση έχει λίγο πιο σφιχτή ρύθμιση, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η άνεση περνάει σε δεύτερη μοίρα. Το Kuga περνάει σχεδόν «αναίμακτα» από λακκούβες. Η σταθερότητα, η ακαμψία και η υποδειγματική ποιότητα κύλισης οφείλουν σίγουρα πολλά στην πλατφόρμα C2 πάνω στην οποία έχει στηθεί το Kuga.