4 αυτοκίνητα με 12 κυλίνδρους συνολικά και ιπποδυνάμεις από 116-136 ίππων. Ποιος κερδίζει;

Κλασικό και μοντέρνο ταυτόχρονα το Q2

Φανταστικά ψηφιακά όργανα

405-1050 λτ

Κλασικό ΜΙΝΙ με παιχνιδιάρικη εμφάνιση

Κεντρικά τοποθετημένα όργανα με μεγάλο μέγεθος

450-1390 λτ

Αυτό το Peugeot είναι πολυ στιλάτο

Πολύ κομψό, τα όργανα βρίσκονται πάνω από το τιμόνι.

520-1480 λτ πορτμπαγκάζ

Καθαρές γραμμές και δυναμικό σχεδιασμο για τον Ισπανό της παρέας

Απλό και λειτουργικό εσωτερικό

510-1604 λτ

Συγκρίνουμε τα καλύτερα Crossover!

Διαβάστηκε από 1871 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/11/2017

Συγκρίνουμε τα καλύτερα Crossover. Τα βενζινοκίνητα 3008, Q2, Countryman και Ateca «φοράνε» τρικύλινδρους κινητήρες turbo και ξεκινούν (Q2 και Ateca) από τα 1000 κεκ. Εμείς εξετάζουμε πως τα καταφέρνουν και βγάζουμε νικητή!

 
   

Τα Crossover πουλάνε σαν ζεστό ψωμάκι και όχι άδικα. Έχουν όλα τα προσόντα για να παίξουν τον ρόλο του οικογενειακού αυτοκίνητου, να είναι το πρώτο αυτοκίνητο ενός νέου ακόμα και ενός συνταξιούχου. Εμείς δοκιμάζουμε 4 κορυφαία της κατηγορίας με τους βασικούς κινητήρες βενζίνης και βγάζουμε συμπέρασμα. Αξίζουν  τα τρικύλινδρα, μπορεί να τα βγάλει ο κινητήρας πέρα με το βάρος τους; Ποιος κερδίζεις;


Στο συγκριτικό μας τα Q2 και Ateca έχουν 1000αρι κινητήρα βενζίνης, το 3008 1200άρι ενώ το ΜΙΝΙ έχει βασικό κινητήρα αυτό των 1500 κεκ. Πολύ σωστά θα σκεφτείτε αν αρκεί ένας τρικύλινδρος για τα όχι και τόσο μικρά μας SUV (τo Peugeot είναι περίπου 4,45 μέτρα και ζυγίζει 1,5 τόνο). H απάντηση είναι πως αρκεί και με το παραπάνω, σκεφτείτε ότι το Audi έχει 0-100 σε σχεδόν 10 δλ και το ΜΙΝΙ έχει τελική κοντά στα 200 χλμ/ ώρα.

`Αλλη μια ευχάριστη έκπληξη είναι η πολύ χαμηλή κατανάλωση. Το Ateca και το Q2 αποδείχθηκαν τα πιο οικονομικά με κατανάλωση μιας και αρκέστηκαν σε 6,5 λτ για κάθε 100 χλμ. Αυτό βέβαια δεν είναι έκπληξη αφού έχουν τον χαμηλότερο κυβισμό του συγκριτικού. Ακολουθεί το ΜΙΝΙ με 6,8 λτ και το 3008 με 7,1 λτ.


PEUGEOT 3008 PURETECH 130
+ Εκλεπτυσμένο ντιζαιν, πολύ κομψό εσωτερικό, πλήρη εξοπλισμό, ζωντανό κινητήρα
-Ορατότητα.
Αυτό το  Peugeot είναι πολύ στιλάτο. Ο σχεδιασμός είναι πραγματικά SUV και στο εσωτερικό βρίσκουμε πολύ καλα υλικά με μοντέρνα σχεδίαση. Εντύπωση κάνει ο έγχρωμος πίνακας οργάνων και η οθόνη αφης. Ένω πολύ μεγάλη χαρακτηρίζεται η κεντρική κονσόλα ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό. Το τιμόνι έχει όμορφη σχεδίαση αλλα στην θέση του οδηγού δεν θα κάτσουν οι πάντες άνετα. Μπροστά υπάρχει πολύς χώρος ενώ πίσω είναι ελαφρώς στενότερο και δεν φτάνει το Ateca που έχεις τους καλύτερους χώρους. Ο κινητήρας των 1,2 λτ δεν θα ιδρώσει καθόλου για να κινήσει το βαρύ όχημα αλλά είναι λίγο πιο τραχύς από τους υπόλοιπους. Οι 18άρες ζάντες κολλούν το γαλλικό αμάξι στο έδαφος  και οι εγκάρσιες ανωμαλίες δεν μεταφέρονται στους επιβάτες.


AUDI Q2 1.0 TSI ULTRA

+ Όμορφη και κλασική σχεδίαση, κινητήρας, τελική
-Μικρό πίσω κάθισμα, χώρος αποσκευών
Αυτό το Audi πηγαίνει την γερμανική φίρμα ακόμα πιο μακριά. Το εξωτερικό χρώμα υπάρχει και σε αρκετές λεπτομέρειες του εσωτερικού δίνοντας έναν trendy τόνο στο μικρό γερμανό. Είναι 26 χλστ μικρότερο από το Peugeot και έχει τον μικρότερο χώρο αποσκευών του συγκριτικού. Οι πίσω επιβάτες θα νιώσουν πιο στριμόχωρα απ ότι στα υπόλοιπα μοντέλα. Ο τρικύλινδρος 1000άρης με του 116 ίππους έχει ήσυχη και πολιτισμένη λειτουργία και δίνει καλές επιδόσεις στο Q2. Το αυτοκίνητο της δοκιμής είχε τις 18 άρες ζάντες και σε συνδυασμό με την σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης το καθιστούν αποτελεσματικό στο δρόμο.

MINI COOPER COUNTRYMAN
+ Παιχνιδιάρικη εμφάνιση, πρακτικό εσωτερικό, κινητήρας, ευελιξία
-Το έξτρα σπορ πακέτο
ΜΙΝΙ εδώ είναι μόνο το όνομα. Το Countryman είναι υπερήφανο για το μήκος των 4,3 μέτρων και ζυγίζει σχεδόν 1,5 τόνο. Στοεσωτερικό θα βρείτε την παιχνιδιάρικη σχεδίαση, που χαρακτηρίζει όλα τα ΜΙΝΙ αλλά προσθέστε την ευρυχωρία και την πρακτικότητα που ταιριάζει σε ένα Crossover.  Θα βρούμε μεγάλα και άνετα καθίσματα μπρος και πίσω και διαιρούμενη πίσω πλάτη. Ο κινητήρας από την άλλη λόγω του μεγαλύτερου κυβισμού όπως είναι λογικό έχει το πάνω χέρι στο συγκριτικό. Έχει περισσότερη ζωντάνια και ταπεραμέντο από τους άλλους. Οδηγώντας είναι πραγματικά διασκεδαστικό με το έξτρα σπορ πακέτο να το κάνει πολύ σκληρό, κάτι που δεν αρέσει σε όλους μιας και χάνει πολύ σε άνεση.


SEAT ATECA 1.0 TSI

+ Χώροι επιβατών και αποσκευών, ζωντανός κινητήρας, οδικά χαρακτηριστικά
-Συχνότητα προγραμματισμένου σερβις
Το Ateca είναι το πρώτο SUV της  Seat και χτυπάει κορυφή σε ότι αφορά την ποιότητα. Το Seat είναι το πιο γενναιόδωρο τόσο για τους μπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες ενώ παράλληλα ο χώρος αποσκευών των 1604 λτ με πλήρη αναδίπλωση καθισμάτων  είναι ο μεγαλύτερους   του συγκριτικού. Κάτω από το καπό βρίσκουμε τον ίδιο κινητήρα με του Audi. Η λειτουργία είναι και εδώ ομαλή και ήσυχη δίνοντας καλές επιδόσειςπου συνδυάζονται με το καλό τιμόνι και τα δυνατά φρένα. Τι άλλο να ζητήσεις από ένα Croosover; Ευκολία στην οδήγηση; Το ισπανικό μοντέλο λοιπόν είναι και ευκολοδήγητο.


 Συμπέρασμα: Οι μεγάλοι χώροι και τα πολύ καλά οδηγικά χαρακτηριστικά χαρίζουν στο Ateca τη πρώτη θέση. Είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο χωρίς κάποιο άξιο μνείας μειονέκτημα. Την δεύτερη θέση την παίρνει το παιχνιδιάρικο και αρκετά premium MINI. O κινητήρας του έχει ζωντάνια και ως ο μεγαλύτερος, σε κυβισμό, του συγκριτικού έχεις τις καλύτερες επιδόσεις. Το χάλκινο μετάλλιο πάει στο Ινγκολστατ και στο Audi Q2 με την όμορφη σχεδίαση και το διαχρονικό ντιζάιν. Την τετράδα κλείνει το 3008 που έχει μπει πλέον σε premium μονοπάτια
 
Xαρακτηριστικά Audi MINI Peugeot Seat  
Κινητήρας 3κύλινδρος, turbo 3κύλινδρος, turbo 3κύλινδρος, turbo 3κύλινδρος, turbo  
Μέγεθος 999 κεκ 1499 κεκ 1199 κεκ 999 κεκ  
Ιπποδύναμη 116 ίπποι 136 ίπποι 130 ίπποι 115 ίπποι  
Ροπή 200 Nm 220 Nm 230 Nm 200 Nm  
Τελική 197 χλμ/ώρα 202 χλμ/ ώρα 188 χλμ/ ώρα 183χλμ/ ώρα  
Κίνηση Μπροστά Μπροστά Μπροστά Μπροστά  
Κιβώτιο 7-τάχυτητο διπλού συμπλέκτη 6τάχυτο, χειροκίνητο 6τάχυτο, χεροκίνητο 6τάχυτο, χεροκίνητο  
Διαάσταση τροχών 215/50 R 18 W 225/50 R 18 W 225/55 R 18 V 215/55 R 17 V  
Ελαστικά Michelin Primacy 3 Pirelli P Zero Michelin Primacy 3 Hankook Ventus Prime 3  
Διαστάσεις 4191/1794/1508 χλστ 4299/1822/1557 χλστ 4447/1906/1624 χλστ 4363/1841/1601 χλστ  
 
Μετρήσεις Audi MINI Peugeot Seat  
0-50 3,8 δλ 3,2 δλ 3,8 δλ 3,9 δλ  
0-100 10,6 δλ 9,8 δλ 10,8 δλ 10,9 δλ  
0-130 17,9 δλ 16,5 δλ 17,9 δλ 18,0 δλ  
0-160 31,7 δλ 27,2 δλ 30,9 δλ 32,0 δλ  
60-100 5,8 δλ 5,6 δλ 6,1 δλ 6,1 δλ  
80-120 7,8 δλ 7,4 δλ 8,2 δλ 8,1 δλ  
Βάρος(κιλά) 1323 1495 1471 1332  
Αναλογία 60/40% 57/43% 58/42% 57/43%  
100-0 ζεστά 34,7 35,6 μ 36,2μ 36,8  
Kατανάλωση-CO2 6,5λτ - 154gm 6,8 λτ- 162 gm 7,1 λτ- 168gm 6,5 λτ- 153gm  
Αυτονομία 760χλμ 740 χλμ 730 χλμ 770 χλμ  

 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ