Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
TOP 3: Αυτά είναι τα πιο ευρύχωρα μικρά

TOP 3: Αυτά είναι τα πιο ευρύχωρα μικρά

Διαβάστηκε από 13542 αναγνώστες - 3/2/2022

Τα μικρά μοντέλα σήμερα είναι «μικρά» μόνο στο όνομα, αφού παρέχουν μεγάλους χώρους τόσο στην καμπίνα, όσο και στο πορτ-μπαγκάζ. Συγκρίνουμε τα 3 πιο ευρύχωρα μικρά, δηλαδή Hyundai i20, το Renault Clio και το VW Polo, και βλέπουμε ποιο βρίσκεται στην κορυφή.

Ένα χαρακτηριστικό της συντριπτικής πλειοψηφίας των αυτοκινήτων είναι πως η κάθε γενιά έχει μεγαλύτερες διαστάσεις συγκριτικά με την προηγούμενη. Αυτό παρατηρείται και στα μοντέλα που ανήκουν στην μικρή κατηγορία, κατηγορία που μεγαλώσει αρκετά σε σχέση με το παρελθόν και πλέον καλύπτουν πολύ περισσότερες ανάγκες από την κλασσική μετακίνηση μέσα στην πόλη. Χωρούν με άνεση 4 μεγαλόσωμους ενήλικες, έχουν μεγάλο πορτ-μπαγκάζ, ενώ το «πάτημα» τους τα καθιστά ικανά και ασφαλή για ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Βγάλαμε μέτρα και μεζούρες και συγκρίναμε τα πιο ευρύχωρα μικρά και καταλήξαμε στην καλύτερη τριάδα, η οποία απαρτίζεται από το Hyundai i20, το Renault Clio και το VW Polo. Ποιο θα βρεθεί στην κορυφή;
Ακολουθεί η αλφαβητική σειρά των 3 αυτοκινήτων, με τιμή της βασικής έκδοσης.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Τιμή Αλογα
Hyundai i20 84 PS Fresh 14.090 ευρώ 84
Renault Clio 90 PS Authentic 16.990 ευρώ 90
VW Polo 80 PS 17.750 ευρώ 80
Το Hyundai i20 είναι το πιο οικονομικό για αγορά, αφού η έκδοση με τον κινητήρα 84 ίππων κοστίζει 14.090 ευρώ στο πακέτο εξοπλισμού Fresh. Το μοντέλο με τον πιο ισχυρό κινητήρα από την βασική έκδοση είναι το Renault Clio, το οποίο αποδίδει 90 άλογα.

Οι μετρήσεις μας εστιάζουν στην πίσω καμπίνα, όπου το διαθέσιμο πλάτος παίζει ρόλο στο πόσοι μπορούν να χωρέσουν στο πίσω κάθισμα, ενώ ο «αέρας» για γόνατα και κεφάλια καθορίζει το πόσο άνετα θα κάθονται οι επιβάτες, ιδιαίτερα όσοι είναι ψηλοί. Δεν παραβλέπουμε βέβαια και το χώρο αποσκευών, μιας και παίζει σημαντικό ρόλο, τόσο στην καθημερινότητα όσο και στα ταξίδια.

Πριν προχωρήσουμε στα αναλυτικά νούμερα και στην τελική κατάταξη, ας δούμε συνοπτικά τις πληροφορίες του κάθε μοντέλου.
 

Hyundai i20: Ξεχωριστό, με την πιο ευρύχωρη καμπίνα

Hyundai i20: Ξεχωριστό, με την πιο ευρύχωρη καμπίνα
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με αρχική τιμή 15.090 ευρώ, η οποία γίνεται 14.090 ευρώ μετά την έκπτωση της εταιρείας, μπορούμε να αποκτήσουμε τη βασική έκδοση Fresh του Hyundai i20 με κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων και 84 ίππων.

Εμφάνιση: Εντυπωσιάζει από μακριά

Το Hyundai i20 της 3ης γενιάς έχει ξεχωριστό παρουσιαστικό, που υιοθετεί την σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας που ονομάζεται «Sensuous Sportiness» και διακατέχεται από αιχμηρές επιφάνειες. Τα φωτιστικά σώματα, τόσο εμπρός, όσο και πίσω, είναι εντυπωσιακά, και το συνολικό αποτέλεσμα είναι μοντέρνο.

Εσωτερικό: Μοντέρνο και εργονομικό

Όσον αφορά το εσωτερικό του νέου Hyundai i20, αυτό είναι ποιοτικό, σύγχρονο και ευρύχωρο. Τα πλαστικά στο ταμπλό είναι μεν σκληρά, αλλά η συναρμολόγησή τους είναι καλή και η καμπίνα διακατέχεται από υψηλή εργονομία, μοντέρνα εμφάνιση και «αύρα» τεχνολογίας.
 



Χώροι: Κορυφαίοι για την κατηγορία του

Η ευρυχωρία του Hyundai i20 είναι κορυφαία για την κατηγορία τόσο εμπρός, όσο και πίσω. Στο εσωτερικό χωρούν με άνεση 4 επιβάτες, αφού το πλάτος του πίσω καθίσματος είναι 137 εκατοστά, με τον «αέρα» για τα γόνατα των πίσω να είναι 14 εκατοστά και το χώρο για τα κεφάλια τους 4,2 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ είναι επίσης μεγάλο, με όγκο 352 λίτρα, ενώ παράλληλα έχει μεγάλο άνοιγμα.

Κινητήρας και επιδόσεις: 84 ίπποι από 1200 κυβικά

Το Hyundai i20 διαθέτει στη βασική έκδοση έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 84 άλογα και συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων. Το αυτοκίνητο αποδεικνύεται αρκετά οικονομικό, αφού σε μικτό κύκλο έχει πραγματική κατανάλωση 6,2 λίτρα/100 χλμ. Ο χρόνος για το 0-100 χλμ/ώρα είναι 13,1 δευτερόλεπτα, και η τελική ταχύτητα 173 χλμ/ώρα.

Στο δρόμο: Με έμφαση στην κίνηση στην πόλη

Το Hyundai i20 έχει ανάρτηση που απορροφά ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, και, παρά την ευχάριστα σφικτή αίσθηση, είναι άνετη. Σε δρόμους με στροφές, οι κλίσεις είναι μειωμένες και το «πάτημα» στιβαρό. Όσον αφορά το σύστημα διεύθυνσης, το τιμόνι είναι ελαφρύ, και εξυπηρετεί στις μανούβρες και το παρκάρισμα.

Ολοκληρώνοντας, το Hyundai i20 είναι ένα value for money αυτοκίνητο με εντυπωσιακή εμφάνιση και μοντέρνο εσωτερικό που χαρακτηρίζεται από την πρακτική εργονομία και τον πλούσιο εξοπλισμό ασφαλείας. Η ευρυχωρία είναι κορυφαία για την κατηγορία του, ενώ ο αστικός του χαρακτήρας καθιστά το αυτοκίνητο ιδανικό και ευχάριστο για κίνηση στην πόλη. Χάρη στην σφικτή ανάρτηση, το αυτοκίνητο έχει καλή συμπεριφορά σε διαδρομές εκτός πόλης.

Renault Clio: Κομψό, με κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ

Renault Clio: Κομψό, με κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Renault Clio 1,0 TCe με 90 ίππους κοστίζει 16.990 ευρώ στην έκδοση Authentic.

Εξωτερικό: Διακατέχεται από μυώδεις γραμμές

Το Renault Clio 5ης γενιάς διαθέτει την χαρακτηριστική εμφάνιση των μοντέλων της οικογένειας της Renault. Στον εμπρόσθιο πρόβολο δεσπόζουν τα φανάρια σε σχήμα «C», τα οποία αποτελούν οπτική συνέχεια της μάσκας και προσδίδουν δυναμισμό. Το αυτοκίνητο είναι κομψό και ταυτόχρονα μυώδες, χάρη στις νευρώσεις που βρίσκονται σε όλο το αμάξωμα.

Εσωτερικό: Ποιοτικό με μαλακά πλαστικά

Η καμπίνα του γαλλικού μοντέλου χαρακτηρίζεται από ποιότητα, αποτέλεσμα των μαλακών πλαστικών που έχουν χρησιμοποιηθεί. Η συναρμογή είναι στιβαρή, ενώ στο design του ταμπλό κυριαρχούν οι ευθείες γραμμές, με τους οριζόντιους αεραγωγούς να αποτελούν τμήμα του σχεδιασμού. Η υπερυψωμένη βάση του μοχλού ταχυτήτων χαρίζει ένα οδηγοκεντρικό στοιχείο στο εσωτερικό του γαλλικού μοντέλου.




Χώροι: Ξεχωρίζει το πορτ-μπαγκάζ 391 λίτρων

Εκτός από ποιοτικό, το εσωτερικό του Renault Clio είναι εξίσου ευρύχωρο και μπορεί να φιλοξενήσει άνετα 4 ενήλικες επιβάτες μαζί με τις αποσκευές τους, αφού ο χώρος του πορτ-μπαγκάζ έχει διαθέσιμο όγκο 391 λίτρα, βάζοντας το μοντέλο με σήμα το Ρόμβο στην κορυφή της κατηγορίας του. Το πίσω κάθισμα έχει πλάτος 127 εκατοστά, με τον χώρο για τα γόνατα να είναι 10 εκατοστά, και τον «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω επιβατών 2,1 εκατοστά.

Κινητήρας και επιδόσεις: Με έμφαση στην κατανάλωση

Η βασική έκδοση του Renault Clio διαθέτει έναν turbo τρικύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 999 κ.εκ, ο οποίος αποδίδει 91 ίππους (η εταιρεία στρογγυλοποιεί αυτό τον αριθμό στο 90), συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και είναι εξελιγμένος για χαμηλή κατανάλωση. Σε μικτό κύκλο οι μετρήσεις έδειξαν 6,2 λτ/100 χλμ. Ο χρόνος για τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα είναι 12,1 δευτερόλεπτα, και η επιτάχυνση σταματά στα 180 χλμ./ώρα.

Στο δρόμο: «Παντρεύει» την άνεση με την οδηγική συμπεριφορά

Το Renault Clio έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης και ανάρτηση που είναι εξελιγμένη με βάση την κορυφαία άνεση. Παρόλα αυτά δεν δημιουργούνται μεγάλες κλίσεις, και το Clio 5ης γενιάς διαθέτει την πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά που ανέκαθεν χαρακτήριζε το μοντέλο. Σε αυτό συμβάλλουν τόσο η θέση οδήγησης όσο και η αίσθηση του τιμονιού.

Η βασική έκδοση του Renault Clio είναι ολοκληρωμένη, όχι μόνο οδηγικά αλλά στο σύνολο του αυτοκινήτου. Η ευρυχωρία είναι εξαιρετική, η εμφάνιση όμορφη, και ο κινητήρας «δουλεύει» οικονομικά και ξεκούραστα, χάρη στην 6η σχέση του κιβωτίου ταχυτήτων.

VW Polo: Ευρύχωρο, με «αέρα» μικρομεσαίου

VW Polo: Ευρύχωρο, με «αέρα» μικρομεσαίου
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το VW Polo είναι διαθέσιμο από την τιμή των ίππων ξεκινά από την τιμή 17.750 ευρώ στην βασική έκδοση με τον χιλιάρη κινητήρα 80 ίππων.

Εμφάνιση: Με «αέρα» μικρομεσαίου

Το VW Polo δεν προκαλεί αισθητικά, κάνοντάς το να έχει απήχηση από ένα ευρύ φάσμα του αγοραστικού κοινού. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις που απέκτησε η τρέχουσα γενιά του δίνουν «αέρα» μικρομεσαίου, ενώ τα μοντέρνα φωτιστικά σώματα και ο καλοσχεδιασμένος προφυλακτήρας το κάνουν όμορφο και διακριτικό.

Εσωτερικό: Ποιοτικό με άψογο φινίρισμα

Το Polo είναι από τα πιο ποιοτικά μικρά της αγοράς, και η καμπίνα διακατέχεται από συνδυασμό μαλακών και σκληρών πλαστικών με στιβαρή κατασκευή και άψογο φινίρισμα. Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται η οθόνη 6,5 ιντσών, η οποία σε συνδυασμό με τον ψηφιακό και διαμορφώσιμο πίνακα οργάνων προσφέρει high-tech «αέρα» στο εσωτερικό. Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή και είναι ξεκούραστη τόσο στην πόλη όσο και στα ταξίδια.
 



Χώροι: Ευρύχωρο με όγκο αποσκευών 355 λίτρα

Εκτός από ποιοτικό, το εσωτερικό του Polo είναι και ευρύχωρο, αφού πίσω φιλοξενεί με άνεση 2 ενήλικες, χάρη στο κάθισμα πλάτους 133 εκατοστά. Ο χώρος για τα γόνατα των πίσω είναι 12 εκατοστά και για τα κεφάλια τους 2,3 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ έχει διαθέσιμο όγκο 355 λίτρα, άνετο σχήμα και βάθος.

Κινητήρας και επιδόσεις: Ο κινητήρας των 80 ίππων έχει εξαιρετική κατανάλωση

Κάτω από το καπό βρίσκουμε έναν τρικύλινδρο χιλιάρη κινητήρα με ισχύ 80 ίππους, ο οποίος συνεργάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Το εν λόγω μοτέρ έχει εξαιρετική πραγματική κατανάλωση, 5,8 λίτρα/100 χλμ σε μικτό κύκλο. Τα 100 χλμ από στάση «έρχονται» σε 16 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 171 χλμ/ώρα.

Στο δρόμο: Ήσυχη καμπίνα με σίγουρο «πάτημα» στο δρόμο

Το χαρακτηριστικό γνώρισμα του VW Polo είναι η εξαιρετική στιβαρότητα και το σίγουρο «πάτημα» στο δρόμο. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά, η ησυχία στην καμπίνα εντυπωσιακή και η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου. Το τιμόνι δίνει καλή πληροφόρηση στον οδηγό, λείπει όμως ο «fun to drive» χαρακτήρας.

Συνολικά, το VW Polo ξεχωρίζει για την υψηλή ποιότητα στο εσωτερικό, την ευρυχωρία και την οδηγική συμπεριφορά που παραπέμπει σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας. Η αποτελεσματική ηχομόνωση, η ανάρτηση που φιλτράρει τις κακοτεχνίες του δρόμου και η στιβαρότητα του πλαισίου, εγγυώνται πως τα χιλιόμετρα που θα κάνετε θα είναι ξεκούραστα.

Ιδού τα 3 κορυφαία μικρά σε ευρυχωρία!

Ιδού τα 3 κορυφαία μικρά σε ευρυχωρία!

Έφτασε η ώρα να δούμε ποιο μικρό είναι το κορυφαίο των κορυφαίων στον τομέα της ευρυχωρίας. Αφού ολοκληρώσαμε τις μετρήσεις, παρατηρήσαμε πως δεν νικά ένα μοντέλο στα πάντα. Έπειτα από αξιολόγηση των 4 διαφορετικών τομέων (χώρος αποσκευών, πλάτος πίσω καθίσματος, χώρος για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω), το βάθρο της συνολικής ευρυχωρίας διαμορφώνεται ως εξής:

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Χώρος Αποσκευών Πλάτος πίσω Γόνατα πίσω Κεφάλια πίσω
Hyundai i20 84 PS Fresh 352 λίτρα 137 εκ. 14 εκ. 4,2 εκ.
VW Polo 80 PS 355 λίτρα 133 εκ. 12 εκ. 2,3 εκ.
Renault Clio 90 PS Authentic 391 λίτρα 127 εκ. 10 εκ. 2,1 εκ.
Στην πρώτη θέση βρίσκεται το Hyundai i20, το οποίο έχει την πιο ευρύχωρη καμπίνα για τους πίσω επιβάτες, τόσο όσον αφορά το πλάτος, όσο και στο διαθέσιμο χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια των επιβατών. Όσον αφορά το πορτ-μπαγκάζ, το κορεάτικο μοντέλο «έρχεται» τρίτο, οριακά πίσω από το VW Polo, το οποίο έχει συνολικά τις δεύτερες καλύτερες επιδόσεις σε όλους τους τομείς, και κερδίζει την δεύτερη θέση.
Τρίτο είναι το Renault Clio, το οποίο έχει τον κορυφαίο χώρο αποσκευών της κατηγορίας, ο οποίος είναι κατά 36 λίτρα πιο μεγάλος από αυτόν του Polo και κατά 39 λίτρα μεγαλύτερος από του i20.

Με 395 λίτρα, το Renault Clio έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ.
Το Hyundai i20 έχει τους περισσότερους χώρους για τους πίσω.
Δεύτερo αλλά όχι καταϊδρωμένο το VW Polo.
Τα πληρώνουμε για μικρομεσαία, δεν πρέπει να έχουν και χώρους μικρομεσαίου;

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε