Σε αυτή την εξωφρενική κόντρα των 2082 αλόγων παίρνουν μέρος 4 «αλήτες»

1. Amg: 1:27,65 λεπτά Ταχύτερος γύρος 2. Corvette: 1:29,58 λεπτά Ταχύτερος γύρος 3. Porsche: 1:30,28 λεπτά Ταχύτερος γύρος 4. Honda: 1:32,27 λεπτά Ταχύτερος γύρος

Η τεχνολογία του έρχεται απευθείας από το μηχανοκίνητο αθλητισμό και κάνει έτσι τον ταχύτερο γύρο!

V8 biturbo

Κεραμικά φρένα και πληθώρα ηλεκτρονικών

Πλήθος ηλεκτρονικών!

Η πρόσφυση είανι κορυφαία!

V8 6,2 λίτρα!

Υβριδικό supercar με εξωτικό χαρακτήρα.

Πίσω ελαστικά 335 χλστ!

Αυτό το Honda να πυροβολεί!

Μένεις έκπληκτος όταν βλέπεις ένα τούρμπο να ξεπερνάει τις 8.000 σαλ.

Τα καλύτερα Supercars του σήμερα!

Διαβάστηκε από 1367 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/11/2017

Συγκριτικό 2082 ίππων! Εσείς ποιο θα διαλέγατε για να κάνετε μερικές γύρες στην πίστα; Τέσσερα μοντέλα με περισσότερους από 450 ίππους στην πίστα MIREVAL της Γαλλίας! Ποιο είναι το πιο γρήγορο; Ποιο το πιο απολαυστικό;

 
   
Σε αυτή την εξωφρενική κόντρα των 2082 αλόγων παίρνουν μέρος 4 «αλήτες» που θέλουν πραγματικούς  χεράδες για να τα κάνουν καλά. Είναι η κορυφή της αυτοκίνησης του σήμερα, τα κορυφαία μοντέλων κορυφαίων κατασκευαστών αλλά είναι 4 εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες.
Ποιος όμως φτιάχνει το ταχύτερο supercar; Corvette, Mercedes, Honda ή Porsche;
Ο αλάνθαστος δικαστής λέγεται χρονόμετρο και αυτό θα μας πει ποιος έκανε τον ταχύτερο γύρο. Υπάρχουν όμως και μη μετρίσιμα χαρακτηριστικά όπως, ο ήχος του κινητήρα και της εξάτμισης, η θέση οδήγησης και η οδιγική απόλαυση που προσφέρουν. Ξεκινήσαμε να τα οδηγούμε με τα χρονόμετρα απενεργοποιημένα. Σε φτιάχνουν όλα με το την εμφάνιση, σκληροπυρηνικά, πραγματικά σπορ, χαμηλά και δυναμικά!


CORVETTE: Βαρύ μέταλλο, πανάλαφρη στον δρόμο

Με το που δείς την CORVETTE σίγουρα θα χαζέψεις τα θηριώδη πίσω λάστιχα των 335 χλστ! Η γνώριμη σχεδίαση δείχνει αμέσως την προέλευση του! Το δεύτερο που σου τραβάει την προσοχή είναι το πλάτος του αυτοκινήτου, είναι τόσο φαρδύ όσο ένα φορτηγό!  Ξαφνιάζεσαι βέβαια και με τον παμπάλαιο κινητήρα, των 6,2 λτ, που φοράει με την θηριώδη ροπή των 630 Nm.  Μπαίνοντας όμως στο εσωτερικό το ξεχνάς αυτό. Με του που βάλεις μπρος ο ήχος του κινητήρα σε συναρπάζει! Η δόνηση που μεταφέρει στην καμπίνα είναι μεγάλη και γίνεται πιο αισθητή κατά την επιτάχυνση. Περνάει από το τιμόνι στις φλέβες σου και σου δίνει να καταλάβεις ότι δεν πρόκειται για ένα παιχνιδάκι. Η επιτάχυνση έχει σκοτσαρίσματα άλλα η αίσθηση είναι κορυφαία! Το σύστημα διεύθυνσης είναι το σκληρότερο του συγκριτικού αλλά απόλυτο σε ακρίβεια και γνωρίζεις ακριβώς που βρίσκονται οι τροχοί. Έχει απροσδόκητα υψηλή πρόσφυση και πολύ καλή αναλογία βάρους. Οι κλίσεις στις στροφές είναι ελάχιστες  και το αυτοκίνητο το νιώθεις βιδωμένο στην άσφαλτο.  Το αυτοκίνητο είναι καρφωμένο στα 4 λάστιχα και ακολουθεί πιστά τις εντολές του οδηγού. Έχει μια αυθεντική αίσθηση αμερικάνικου supercar πολλών κυβικών.


HONDA: Σκληροπυρηνικά σπορ

Ρίχνοντας μια ματιά κάτω από την αντικειμενικά όμορφη σχεδίαση βλέπουμε ένα σύγχρονο υβριδικό σύστημα που συνεργάζεται με τον βενζινοκινητήρα  μεταδίδοντας την κίνηση στους 4 τροχούς. Το αποτέλεσμα είναι αυτό το Honda να πυροβολεί! Έχει τρομακτική επιτάχυνση και μπορείς να παίξεις μαζί του στην πίστα. Ο V6 λειτουργεί καλύτερα απ ότι αναμένεις και η ροπή ξεσπάει απότομα στις μεσαίες στροφές δίνοντας του τα καλύτερα σπριντ. Θα θέλαμε πιο αποτελεσματικά φρένα και φυσικά χαμηλότερη τιμή. Στην Γερμανία κοστίζει σχεδόν διπλά από την, ταχύτερη, Corvette


Mercedes AMG: Μεγάλος αλλά ταλαντούχος  αλήτης

Είναι ο συνδυασμός του θηριώδους μοτέρ και η εμπειρία της BENZ σε αυτή την κατηγορία που σε προϊδεάζουν για αυτή την κατασκευή. Είναι η γρηγορότερη Mercedes του σήμερα! Αυτό από μόνο του λέει πολλά! Από τους πρώτους γύρους στην γαλλική πίστα καταλαβαίνεις ότι αυτό το κτήνος ζητάει την «πράσινη κόλαση»! Είναι απίστευτα σταθερό και ευθύβολο. Νιώθεις τον πίσω άξονα να οδηγεί το αυτοκίνητο και να είναι ακλόνητο σε σε στροφές και ευθείες . Δεν υπάρχουν μεταβολές φορτίου ή καθυστέρηση στην απόκριση του γκαζιού. Μιλάμε για μια υπερκατασκευή  που τα όρια του είναι πολύ μεγαλύτερα από αυτά του μέσου οδηγού. Η τεχνολογία του έρχεται απευθείας από το μηχανοκίνητο αθλητισμό και κάνει έτσι τον ταχύτερο γύρο!


PORSCHE: Κούκλα και ταχύτατη

Η 911έχει φανς όσο λίγα αυτοκίνητα. Είναι κούκλα και αποτελεσματική χωρίς πολλά λόγια. Είναι ακριβής, ευχάριστη στην πίστα και περνάει με πολύ ωραίο τρόπο από στροφή σε στροφή. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη λειτουργεί άψογα και οι αλλαγές γίνονται ταχύτατα και ομαλά. Τα ηλεκτρονικά, που είναι ρυθμισμένα για σπορ οδήγηση, είναι πάντα εκεί για να σώσουν τον οδηγό όταν το παρακάνει. Είναι μια αυθεντική Porsche με τα όλα της!
Συμπέρασμα
Τέσσερα τόσο διαφορετικά supercar. H BENZ φτιάχνει το ταχύτερο αλλά είναι εξίσου γρήγορο με το πολύ φθηνότερο Corvette. Το Porsche έχει τέλεια συμπεριφορά στην πίστα και το εξωτικό Honda απευθύνεται στους γνώστες!
Τεχνικά χαρακτηριστικα CORVETTE HONDA MERCEDES PORSCHE
Κινητήρας V8 V6, Biturbo + 2 E-Motoren V8, Biturbo 6κύλινδρος Boxer, Biturbo
Μέγεθος 6162 κεκ 3493 κεκ 3982 κεκ 2981 κεκ
Ιπποδύναμη 466 Ps 507 Ps 585 Ps 450 Ps
Ροπή 630 Nm 550Nm 700Nm 550Nm
Τελική ταχύτητα 290 χλμ 308 χλμ 318 χλμ 310 χλμ
Κιβώτιο 6άρι χειροκίνητο 9άρι διπλου συμπλέκτη 7άρι διπλού συμπλέκτη 7άρι διπλού συμπλέκτη
Μετάδοση Πίσω Στους 4 τροχούς Πίσω Πίσω
Ελαστικά Εμπρός 285/30 ZR 19 Y 245/35 ZR 19 Y 285/30 ZR 19 245/35 ZR 20 Y
Ελαστικά πίσω 335/25 ZR 20 305/30 ZR 20 Y 335/25 ZR 20 305/30 ZR 20 Y
Τύπος ελαστικών Michelin Pilot Sport Cup 2 Pirelli P Zero Trofeo R Michelin Pilot Sport Cup 2 Pirelli P Zero Corsa
Διαστάσεις 4514/1965/1239 4487/1939/1204/ 4551/1939/1287 4528/1852/1284
Αναλογία 50/50% 42/58% 49/51% 37/63%
Φρένα 100-0 30,5 μ 33,3 μ 30,3 μ 31,7 μ
0-50 1,9 δλ 1,5 δλ 1,6 δλ 1,5 δλ
0-100 4,1 δλ 3,3 δλ 3,5 δλ 3,4 δλ
0-130 6,2 δλ 4,9 δλ 4,9 δλ 5,1 δλ
0-160 8,9 δλ 7,1 δλ 6,7 δλ 7,3 δλ
Βάρος άδειο 1581 1769 1630 1504
Τιμή(Γερμανία) 94,900 ευρώ 185,000 ευρώ 165,410 ευρώ 125,760 ευρώ
 

 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ