Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

Όλα για τη μείωση του βάρους

Διαβάστηκε από 5903 αναγνώστες - 25/9/2021

Όπως ήδη αναφέραμε, ένα από τα στοιχεία της CSL ήταν το «Lightweight», δηλαδή η μείωση του βάρους. Σε αυτό τον τομέα δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση, με τους μηχανικούς να καταφέρνουν τελικά να πετύχουν μία μείωση της συνολικής μάζας κατά 110 κιλά, με την M3 CSL να φτάνει τελικά στα 1.385 κιλά. Βέβαια, πέρα από τη μείωση του βάρους, σημαντική βελτίωση υπήρξε και στην κατανομή του, μιας και πέτυχαν το απόλυτο 50-50 στους δύο άξονες. Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, οι Γερμανοί προχώρησαν σε καίριες αλλαγές. Για παράδειγμα, η οροφή του αμαξώματος κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, με αποτέλεσμα να εξοικονομηθούν έξι ολόκληρα κιλά, ενώ το ίδιο υλικό χρησιμοποιήθηκε και σε άλλα εξαρτήματα, όπως το σύστημα εισαγωγής στο μηχανοστάσιο του αυτοκινήτου. Σημαντικό βάρος παρατηρήθηκε ότι είναι εφικτό να αφαιρεθεί και από τα τζάμια του αυτοκινήτου. Η αλλαγή τους με λεπτότερα έφερε επιπλέον εξοικονόμηση κιλών. Τέλος, η αλλαγή του πίσω καπό, η απομάκρυνση της ρεζέρβας, η τοποθέτηση συστήματος εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι και τα αγωνιστικά καθίσματα από fiberglass έφεραν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Kοινοποίησε το »




Πλέον είναι συλλεκτική
Η BMW M3 CSL κατασκευάστηκε συνολικά σε μόλις 1.383 αντίτυπα και διατέθηκε αποκλειστικά σε δύο χρώματα, το  «Silver Grey Metallic» και το «Black Sapphire Metallic». Ο στόχος της BMW ήταν από την αρχή η δημιουργία ενός σκληροπυρηνικού αυτοκινήτου που θα μείνει στην ιστορία για την άψογη οδηγική του συμπεριφορά. Αυτός ήταν άλλωστε και ο λόγος που απέκτησε ένα τόσο «σπαρτιάτικο» εσωτερικό. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το ραδιόφωνο και το σύστημα κλιματισμού ήταν ανέσεις που προσφέρονταν μόνο κατόπιν παραγγελίας της BMW M3 CSL, χωρίς επιπλέον κόστος. Έτσι, έγινε ξεκάθαρο ότι πρώτος στόχος της βαυαρικής εταιρείας ήταν η ελάττωση του βάρους και όχι οι ανέσεις. 

Εξωτερικά, η CSL διαφοροποιείται από τα σχετικά λογότυπα στο αμάξωμα, το πίσω καπό με την ενσωματωμένη αεροτομή, αλλά και τις μεγαλύτερες ζάντες 19 ιντσών που έρχονταν από το εργοστάσιο με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup και «φιλοξενούσαν» ισχυρότερα φρένα. Τέλος, οι πιο παρατηρητικοί θα διαπιστώσουν ότι εξοπλίζεται και με πιο σκληρή ανάρτηση, που μειώνει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. Στις μέρες μας, η BMW M3 CSL κοστολογείται ως ένα κλασσικό και σπάνιο πλέον αυτοκίνητο, το οποίο αλλάζει χέρια σε δημοπρασίες έναντι υπέρογκων ποσών

ή πηγαίνετε κατευθείαν στη σελίδα που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »