Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
3 φωτογραφίες »

Διπλασιάζει την ταχύτητα φόρτισης μέσω wall box η VW

Διαβάστηκε από 8504 αναγνώστες - 2/1/2021

Μεγαλύτερες ταχύτητες οικιακής φόρτισης χρησιμοποιώντας wall box υπόσχεται η Volkswagen, που θέλει να δημιουργήσει επιτοίχιους φορτιστές που λειτουργούν με συνεχές (DC) ρεύμα.

Τα ηλεκτρικά οχήματα γίνονται ολοένα και περισσότερο καθημερινότητα σε παγκόσμιο επίπεδο, με την Ελλάδα να ακολουθεί την συγκεκριμένη τάση. Η αυτονομία είναι ίσως το χαρακτηριστικό που ενδιαφέρει την πλειοψηφία των αγοραστών, την ίδια στιγμή όμως και η ταχύτητα φόρτισης είναι ένα θέμα που απασχολεί σε μεγάλο βαθμό. Λόγω της χαμηλής ισχύος των οικιακών πριζών τύπου σούκο (2,6 kW), αρκετοί αναζητούν εναλλακτικούς τρόπους φόρτισης του EV ενώ βρίσκονται σπίτι τους.
 
Ο επιτοίχιος φορτιστής wall box είναι μία ενδεδειγμένη επιλογή. Χάρη στην έξτρα ισχύ που διαθέτει και η οποία μπορεί να φτάσει μέχρι τα 22 κιλοβάτ, είναι σε θέση να περιορίσει τον χρόνο φόρτισης ενός αυτοκινήτου. Γνωρίζουμε ότι ο wall box λειτουργεί χρησιμοποιώντας εναλλασσόμενο (AC) ρεύμα. Ένας ανορθωτής που έχει ενσωματωθεί στο αυτοκίνητο μετατρέπει το εναλασσόνο ρεύμα του δημοσίου δικτύου στο συνεχές ρεύμα που απαιτείται.


 
Η Volkswagen θέλει να το αλλάξει, δημιουργώντας έναν καινοτόμο DC wall box που θα επιτρέπει την φόρτιση έως και 22 kW μόνο με συνεχές ρεύμα! Μέσω του συγκεκριμένου φορτιστή, ένα ηλεκτρικό όχημα θα μπορεί να φορτίζεται έως και δύο φορές γρηγορότερα από ότι λειτουργεί ένα wall box με εναλλασσόμενο ρεύμα. Για όσους δεν γνωρίζουν, το σημαντικό με την διαδικασία φόρτισης DC εστιάζει στο ότι το εναλλασσόμενο ρεύμα έχει μετατραπεί ήδη σε συνεχές εκτός του αυτοκινήτου, με την ενέργεια να ρέει απευθείας στην μπαταρία. Έτσι, εξασφαλίζεται υψηλότερη ισχύ με ταυτόχρονη πιθανή αύξηση χωρητικότητας φόρτισης, άρα έχουμε και μειωμένους χρόνους φόρτισης. Απαραίτητη προϋπόθεση, να υπάρχει φις Combo 2 Combined Charging System (CCS).
 
Ως μία καινοτόμος πρόταση με τεράστιες προοπτικές, το DC wall box προετοιμάζεται για αμφίδρομη φόρτιση, όταν η ηλεκτρική ενέργεια θα ρέει προς δύο κατευθύνσεις μέσω του wall box. Αυτό σημαίνει ότι η ηλεκτρική ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στην μπαταρία του αυτοκινήτου μπορεί, αν χρειαστεί, να τροφοδοτήσει πίσω το δίκτυο χάρη στην έξυπνη διαχείριση φόρτισης. Με τον τρόπο αυτό, για παράδειγμα, ένα αυτοκίνητο μπορεί να συμπεριφέρεται ως ανεξάρτητο μέσο αποθήκευσης που μπορεί να τροφοδοτεί με ρεύμα ένα σπίτι. Επίσης, μπορεί να λειτουργήσει και ως ρυθμιστής για το τοπικό ηλεκτρικό δίκτυο.


 
«Μια διευρυμένη και βασισμένη στις ανάγκες της νέας εποχής δομή φόρτισης είναι το κλειδί για την επιτυχία των ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο εργαζόμαστε σε διάφορες προσεγγίσεις που επιτρέπουν την έξυπνη και ευέλικτη φόρτιση, προσαρμοσμένη απόλυτα στις ανάγκες του καταναλωτή. Όπως ο ευέλικτος σταθμός γρήγορης φόρτισης και το οραματικό πρωτότυπο ενός φορητού ρομπότ φόρτισης, το DC wallbox είναι μια από τις μελλοντικές καινοτομίες της οικογένειας φόρτισης DC για ηλεκτρικά οχήματα» δηλώνει ο Mark Möller, επικεφαλής του τμήματος Τεχνικής Ανάπτυξης & Ηλεκτρικής Κινητικότητας της Volkswagen.
 
Η VW έχει ξεκινήσει πιλοτικά τις δοκιμές στο συγκεκριμένο project στα εργοστάσια της σε Wolfsburg, Braunschweig, Hanover, Salzgitter και Kassel, αρχικά με 20 DC wall boxes, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν συμπληρωματικά και για την κάλυψη των αναγκών σε ηλεκτρική ενέργεια των παραπάνω εργοστασιών. Εξάλλου, ο αυξανόμενος ρυθμός παραγωγής EV αυξάνει και τις ανάγκες σε ηλεκτρικό ρεύμα για την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις