Αγωνιστική πορεία

Διαβάστηκε από 15627 αναγνώστες - 30/4/2021

Το Ford Capri σημείωσε εξαιρετική πορεία στους αγώνες, και για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, η Ford ήταν αήττητη.
Το 1969, οι Βρετανοί ήταν απορροφημένοι από το Rallycross. Ένα τετρακίνητο Capri σημείωσε την πρώτη του νίκη στη Βόρεια Αγγλία. Την ίδια χρονιά, στη Γερμανία, ιδρύθηκε το τμήμα Motorsport της εταιρείας.



Το 1970, ξεκίνησε η επίθεση στο Πρωτάθλημα Τουρισμού. Το Ford Capri RS2600 κατατρόπωνε τον ανταγωνισμό, ενώ με κάθε νέα σεζόν, το αυτοκίνητο γινόταν όλο και πιο θηριώδες. Το 1974, ο κινητήρας είχε υπερκυβιστεί στα 2900 κυβικά και απέδιδε πάνω από 320 άλογα. Τα… ξεχειλωμένα φτερά συμπληρώνονταν από ένα τεράστιο εμπρός spoiler και μία πίσω αεροτομή, η οποία βελτίωνε την αεροδυναμική του αγωνιστικού.



Η πιο ακραία εμφάνιση του Capri όμως, έγινε το 1978, στην εξωφρενική κατηγορία Group 5 του γερμανικού πρωταθλήματος DRM. Η Ford, σε συνεργασία με τη Zakspeed, δημιούργησαν ένα όχημα με κινητήρα 1,426 cc, ο οποίος, χάρη σε ένα τεράστιο turbo της KKK απέδιδε μεταξύ 380 και 420 PS. Το 1981, ο κυβισμός του μοτέρ έφτασε τα 1,7 λίτρα, και η ιπποδύναμη ήταν 530 άλογα με πίεση 1,4 bar. Με 1,6 bar, η ισχύς άγγιζε τους 600 ίππους. Το άκρως πρησμένο Capri ανέπνεε οξυγόνο και έφτυνε φλόγες, και κέρδισε το πρωτάθλημα της ίδιας χρονιάς με οδηγό τον Klaus Ludwig.

Οι μειωμένες πωλήσεις του μοντέλου παραγωγής, είχαν ως αποτέλεσμα τη στροφή της εταιρείας σε άλλα αυτοκίνητα για αγωνιστική χρήση. Παρόλα αυτά, το Capri Zakspeed, παρέμεινε, και θα παραμείνει για πάντα, στο πάνθεον των αγωνιστικών Ford.

Δείτε ακόμα: Πώς η Ford συνέβαλε στην δημιουργία του BMW M Division

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει