Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η 2η γενιά του Kia Ceed, ήρθε πλήρως αναβαθμισμένη το 2012

Η ασφαλής και ουδέτερη οδική συμπεριφορά δεν αφήνει περιθώρια γα κριτική

Καλή θέση οδήγησης χωρίς ιδιαιτερότητες στην σχεδίαση

Το κιβώτιο έχει θετικό κούμπωμα

Η Πεσμένη μπαταρία οδηγεί σε σφάλματα τα ηλεκτρονικά

Η φθορά στα πλαστικά είναι γνώριμη στους ιδιοκτήτες Golf, δυστυχώς του έμοιασε και το Ceed

Η φθορά είναι πρόωρη και εμφανίζεται σκουριά.

Μετά από σκληρή χρήση εμφανίζουν πρόωρη φθορά

Το Auris είναι ένα απο τα σημνατικότερα μικρομεσαία, αυτο ίσχύει και για την αγόρα μεταχειρισμένου

Ο κυριότερος ανταγωνιστής του Ceed

Πολύ αξιόλογο και το αδερφάκι του, το Ι30

Κορεάτικη αξιοπιστία από 10.000 ευρώ!

Διαβάστηκε από 9519 αναγνώστες - 15/11/2017

Κορεάτικη αξιοπιστία από 10.000 ευρώ! Το 2012 παρουσιάστηκε η 2η γενιά του Kia Ceed και ήταν μια καλή εναλλακτική για όσους ήθελαν ένα ποιοτικό μικρομεσαίο με μεγάλη εγγύηση μηχανικών μερών. Προέβαλλε «γερμανική» ποιότητα και τα έβαλε στα ίσα με το Golf και τους υπόλοιπους «παλιούς» της κλάσης.

Όποιος ψάχνει μικρομεσαίο μεταχειρισμένο 3 ετών δύσκολα θα σκεφτεί αυτό το αξιόλογο μοντέλο. Με κυριότερο χαρακτηριστικό την κορυφαία ποιότητα έκανε πραγματικά τους ευρωπαίους κατασκευαστές να χάσουν τον ύπνο τους. Με τιμή κοντά στα 10,000ευρώ, εξετάζουμε αν αξίζει ως μεταχειρισμένο.
Η νέα γενιά του Kia Ceed, ήρθε πλήρως αναβαθμισμένη.

Έχει πολύ μοντέρνο design, με αρκετές καμπύλες και μια πιο premium παρουσία σε σχέση με σήμερα. Στο εσωτερικό, η σχεδίαση ήταν εντελώς νέα. Ιδιαίτερη είναι η σχεδίαση του πίνακα οργάνων και η κεντρική κονσόλα που είναι στραμμένη προς τον οδηγό. Ποιοτικά, το ταμπλό, στο μεγαλύτερο τμήμα του αποτελείται από μαλακό πλαστικό πολύ καλής ποιότητας και στο εσωτερικό των θυρών.

Για πρώτη φορά επίσης, έχει υιοθετηθεί το ηλεκτρικό χειρόφρενο. Όσον αφορά στους χώρους, το πορτ-μπαγκάζ είναι μεγάλο με 380 λίτρα διαθέσιμα και επίσης, στο πίσω κάθισμα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα για μεταφορά έως και 3 επιβατών, τη στιγμή που το πίσω δάπεδο είναι επίπεδο. Κάτω από το καπό υπάρχουν πέντε κινητήρες, τρεις βενζίνης (1,4 MPI 100 ίππων, 1,6 MPI 130 ίππων, 1,6 GDI 1356 ίππων) και δύο πετρελαίου (1,4 WGT 90 ίππων, 1,6 VGT 110 ίππων). Ο βενζινοκινητήρας 1,6 λτ. GDI έχει τη δυνατότητα να συνδυαστεί με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, ενώ ο πετρελαιοκινητήρας ίδιας χωρητικότητας VGT καταναλώνει 3,7λτ./100χλμ.

Ο βασικός 1,400άρης κινητήρας με τα 100 άλογα αρκεί για την κίνηση του αυτοκινήτου αλλά όπως είναι αναμενόμενο δεν θα βάλει φωτιά στην άσφαλτο. Αποδίδει τα 137 Nm της ροπής του σχετικά χαμηλά και εξασφαλίζει πραγματική κατανάλωση 6,6 λτ στα 100 χλμ/ ώρα.  Το εσωτερικό της βασικής έκδοσης έχει παρόμοιο εξοπλισμό με την έκδοση Trendline του κυριότερου ανταγωνιστή του, του Golf. Το κορεάτικο μοντέλο όμως είναι αρκετά φθηνότερο από το γερμανικό ως μεταχειρισμένο.

Η ασφαλής και ουδέτερη οδική συμπεριφορά δεν αφήνει περιθώρια γα κριτική ούτε από τον πιο απαιτητικό. Το πλαστικό τιμόνι, οι απλές επενδύσεις και τα ταμπούρα στα πίσω φρένα της βασικής έκδοσης ίσως φανούν φτωχά με την πρώτη ματιά αλλά με μια δεύτερη ανάγνωση δεν ενοχλούν μιας και τα υλικά του εσωτερικού είναι ποιοτικά και τα φρένα αποτελεσματικά. Είναι ένα αυτοκίνητο για ευρωπαίους που κατασκευάζεται στην Ευρώπη.

Στο εργοστάσιο στη Ζίλινα της Σλοβακίας έχουν θέσει τον πήχη της ποιότητας και της αξιοπιστίας πολύ ψηλά και η 7ετής εγγύηση του μοντέλου είναι η μεγαλύτερη απόδειξη. Με μερικές αναφορές για πρόωρη φθορά των φρένων και της μπαταρίας αλλά χωρίς κάποια σημαντική βλάβη στο ιστορικό των αναφορών το Kia Ceed είναι μια πολύ αξιόπιστη και ποιοτική επιλογή στα μικρομεσαία. Αξίζει να το δεις!
 
Τεχνικά χαρακτηριστικα Kia Ceed
Κινητήρας Τετρακύλινδρος
Μέγεθος 1396 κεκ
Ιπποδύναμη 99 Ps
Ροπή 137 Nm
Τελική ταχύτητα 182 χλμ./ ώρα
0-100 12,8 δλ
Μετάδοση Εμπρός
Κιβώτιο 6άρι, χειροκίνητο
Δοχείου καυσίσμου 53 λτ
Χώρος αποσκευών 380/1318 λτ
Διαστάσεις 4310/170/1470
Βάρος(άδειο) 1258 κιλά

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις