4,76 μέτρα μήκος, αλλά μόνο 1,11 μέτρα ύψος. Η πίσω αεροτομή λειτουργεί και ως αερόφρενο.

Ένας V6 EcoBoost μπορεί να είναι τόσο συναρπαστικός όσο μια Ferrari. O σχεδιασμός από το 1966 είναι σχεδόν απαράλλακτος.

Η εμπειρία οδήγησης είναι μοναδική

Εμφανισιακά μπορεί να συγκριθεί με οποιαδήποτε Ferrari

Σύγχρονο εσωτερικό με σχεδόν ορθογώνιο τιμόνι και ελάχιστο χώρο για τους επιβάτες

Τοποθετημένος στο κέντρο o V6 απόδοσης 656 ίππων!

Απο το 1966 τρέχει στο θρυλικό LeMans

Μπορεί ένα Ford να είναι καλύτερο από Ferrari;

Διαβάστηκε από 3076 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/11/2017

Μπορεί ένα Ford να είναι καλύτερο από Ferrari; Ναι! Οι μηχανικοί της Ford φαίνεται πως το έχουν καταφέρει και έχουν φτιάξει ένα supercar που θα ζήλευαν ακόμα και στο Maranello. Μπορεί να μην τοποθετήθηκε ο θηριώδης V8 της Ford αλλά ο V6 EcoBoost και αυτό μόνο αρνητικό δεν είναι ή μήπως όχι;

 
   
Μια τέτοια υπερκατασκευή, των 500,000 ευρώ, θα έπρεπε να φοράει τον V8 της Ford αλλά οι μηχανικοί είχαν άλλη γνώμη. Έκριναν ,και όχι άδικα, ότι αρκεί ο μικρότερος κινητήρας που πλέον έχει εξελιχθεί αρκετά και μπορεί να φέρει χαμόγελα σε οδηγό και συνοδηγό όπως ακριβώς μια Ferrari.


Κινητήρας επιδόσεις: Μια F1 στους δρόμους

Μιλάμε για μια υπερκατασκευή! 656 άλογα που ουρλιάζουν ακριβώς πίσω από την θέση του οδηγού, στο κέντρο του αυτοκινήτου. Αυτό  συνδυάζεται με ένα σχεδόν εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα πλαίσιο και ένα 7τατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και όλα αυτά με κατανάλωση που δεν ξεπερνάει τα 17 λτ/100 χλμ κατά την πλήρη επιτάχυνση!  Χαρακτηριστικά που φέρνουν πραγματικά ζαλάδα.
Η τελική των 350 χλμ / ώρα έρχεται αβίαστα με έναν καθαρά αγωνιστικό ήχο από τον κινητήρα των 3,500 κέκ. Ένας βρυχηθμός που από το ρελαντί καταλαβαίνεις τι είναι ικανός αυτός ο κινητήρας να κάνει.  Τρομακτική επιτάχυνση από στάση και με ρεπρίζ που θα τρομάξουν και τον πιο έμπειρο! Τι άλλο να ζητήσεις;

Οδική συμπεριφορά: Πυροβολάει

Η εμπειρία οδήγησης είναι μοναδική και υπάρχουν  διαφορετικές ρυθμίσεις (για βρεγμένο δρόμο, normal, sport και πίστας). Στην ρύθμιση για την πίστα η απόσταση από το έδαφος μειώνεται και είναι μικρότερη από 7 χλστ και το αερόφρενο γίνεται πιο παρεμβατικό. Οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται ακαριαία σαν F1 και άμα το παρακάνετε σε κάποια στροφή, τα ηλεκτρονικά θα προλάβουν τα χειρότερα… αν είναι ενεργοποιημένα. Το σύστημα πέδησης έχει κορυφαία απόδοση και πάνω σε στροφή  αρκεί ένα μικρό τσίμπημα στο πεντάλ για να σε βγάλει εκτός δρόμου. Σε σύγκριση με άλλα supercar όπως το McLaren 675LT το πεντάλ δεν σου δίνει την ίδια σιγουριά. Σε πολύ υψηλές ταχύτητες ένα αερόφρενο συμβάλει στην επιβράδυνση. Ίδια γεύση και από το υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης, δεν είναι τόσο απόλυτο όσο στα ανταγωνιστικά μοντέλα είναι όμως απίστευτα άμεσο και δεν συγχωρεί το παραμικρό λάθος.

Εσωτερικό: Είπαμε, κοστίζει 500,000 ευρώ

Το εσωτερικό είναι πραγματικά στενό με τον οδηγό και τον συνοδηγό να κάθονται κοντά σε βαθμό παρεξηγήσεως. Είναι πιο κλειστοφοβικό σε σχέση με μια Ferrari. Oι ελάχιστοι διακόπτες είναι ακριβώς εκεί που πρέπει και αυτοί πάνω στο τιμόνι είναι εύχρηστοι. Όλα τα λεφτά είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που αλλάζει ανάλογα με το οδηγικό προφίλ  με την ποιότητα και την συναρμογή να βρίσκονται σε κορυφαία επίπεδα.


Στο ταμείο: Εξαντλήθηκε και επανακυκλοφορεί

Όποιος θέλει αυτό το GT θα πρέπει να γνωρίζει ότι τα πρώτα κομμάτια εξαντλήθηκαν στην τιμή των 500,000ευρω! Είναι supercar σε όλα, ακόμα και στην τιμή!
 
Τεχνικά χαρακτηριστικα FORD GT
Κινητήρας V6, Biturbo
Μέγεθος 3497 κεκ
Ιπποδύναμη 656 Ps
Ροπή 745 Nm
Τελική ταχύτητα 348 χλμ
Μετάδοση Πίσω, 7τατάχυτο διπλού συμπλέκτη
Δοχείου καυσίσμου 57 λτ
Διαστάσεις 4762/2004/1110
Βάρος άδειο 1385 κιλα
Μέση κατανάλωση 9,7 λτ/ 100
Ρύποι 225 γρ
Τιμή(Γερμανία) 500,000 ευρώ

 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ