10 φωτογραφίες »

Οι πιο εξωφρενικές Mercedes AMG της ιστορίας

Διαβάστηκε από 5762 αναγνώστες - 27/12/2020

Τα AMG μοντέλα της Mercedes είναι συνώνυμα της πολυτέλειας σε συνδυασμό με τις ακραίες επιδόσεις. Ορισμένες από τις κατασκευές της AMG του παρελθόντος υπήρξαν εντελώς εξωπραγματικές, τόσο που έχουν περάσει στην σφαίρα του θρύλου, και σας τις παρουσιάζουμε!

 
 

Mercedes : Γνήσιο Service και ανταλλακτικά με 38% έκπτωση, μάθε περισσότερα

Car Repair: Κάντο καινούριο με τα μισά λεφτά

Τράκαρες; Επισκεύασε το οικονομικά εδώ

Η ιστορία της AMG ξεκινάει από δύο μηχανολόγους της Mercedes, οι οποίοι αποφάσισαν να ιδρύσουν δική τους εταιρεία στα μέσα της δεκαετίας του 1960, αφού η Mercedes είχε αποχωρήσει από τους αγώνες αυτοκινήτου.
Οι δύο μηχανολόγοι ονομάζονταν Hans Werner Aufrecht and Erhard Melcher. Ο κύριος Aufrecht καταγόταν από την πόλη Grossaspach της νοτιοδυτικής Γερμανίας. Μπορούμε λοιπόν να καταλάβουμε τι σημαίνουν τα αρχικά που έμελλαν να διαγράψουν μια λαμπρή πορεία στο χώρο της αυτοκίνησης.
 
Η AMG έγινε γρήγορα γνωστή τόσο για τους κινητήρες που βελτίωνε όσο και για τις επιτυχίες της στο χώρο των αγώνων, και είχε πάντα αγαστή σχέση με την Mercedes. Πλέον οι δύο εταιρείες είναι ξανά μαζί, αφού η AMG βρίσκεται υπό την ιδιοκτησία της μάρκας με σήμα το Αστέρι.

Ας δούμε τις πιο ακραίες AMG στην ιστορία της αυτοκίνησης.
 


1) Mercedes-Benz 300SEL 6,3 «Rote Sau»
Το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο και ίσως το πιο εμβληματικό μοντέλο της AMG, ήταν η «κόκκινη γουρούνα».
Το βάρος του εργοστασιακού αυτοκινήτου πλησίαζε τους 2 τόνους, και προκειμένου να μειωθεί, οι δύο μηχανολόγοι πρόσθεσαν αλουμινένιες πόρτες. Παρόλα αυτά, το πίσω κάθισμα και οι ξύλινες επενδύσεις παρέμειναν, για να μην ξεχνάμε πως μιλάμε για ένα υπερπολυτελές μοντέλο της Mercedes.

Ο κινητήρας υπερκυβίστηκε στα 6800 κυβικά και πλέον απέδιδε 428 ίππους, αριθμός-σοκ για εκείνη την εποχή.
Το αυτοκίνητο είχε αυξημένα μετατρόχια για καλύτερο «πάτημα» στις πίστες, και τα φτερά ξεχείλωσαν προκειμένου να καλύπτουν τους φαρδιούς τροχούς με τα slick ελαστικά.

Τέλος, τοποθετήθηκε και νέα, αγωνιστική ανάρτηση, που έκανε το αμάξωμα να κάθεται πολύ χαμηλά στο έδαφος, ενώ οι προφυλακτήρες ξηλώθηκαν με συνοπτικές διαδικασίες, και τη θέση του εμπρός πήραν δύο ζευγάρια τεράστιων προβολέων, για επιπλέον φωτισμό στις νυχτερινό τμήμα του 24ωρου αγώνα του Spa-Francochamps του 1971.

Όταν το αυτοκίνητο εμφανίστηκε εκεί, ξεχώριζε σαν τη μύγα μες στο γάλα ανάμεσα από τις (φαινομενικά) πιο sport coupe κατασκευές, και οι θεατές γελούσαν και του έδωσαν το ψευδώνυμο  «η κόκκινη γουρούνα», λόγω της εμφάνισής του.

Το γέλιο φυσικά κόπηκε από όλους, αφού το θηρίο κατέκτησε την πρώτη θέση της κατηγορίας του και ήρθε δεύτερο στη γενική κατάταξη, τερματίζοντας 19 γύρους μπροστά από την Alfa Romeo που ήρθε τρίτη…