Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Από DTM και LeMans αγωνιστικά με πινακίδες, σε 6x6 οχήματα.

Διαβάστηκε από 7224 αναγνώστες - 27/12/2020

7) Mercedes-Benz S73 AMG
Πολλοί ξέρουν για την SL73 AMG, το coupe που είχε τον κινητήρα της Pagani Zonda.
Εκτός από την SL, η AMG δημιούργησε και μία ακραία υπερπολυτελή S-class με αυτό το μοτέρ. Ο λόγος για την υπερβολικά σπάνια S73 AMG, η οποία κατασκευάστηκε ανεπίσημα σε λιγότερο από 20 τεμάχια.
 
Ουσιαστικά πρόκειται για την πιο εξωφρενική S-class, ή αλλιώς μια τετράθυρη Zonda.



8) Mercedes-Benz G63 AMG 6x6
Θα κάναμε κάποιο σχόλιο του τύπου πως το G63 AMG είναι το απόλυτο όχημα επιβίωσης μετά την καταστροφή του κόσμου, αλλά έχουμε 2020, επομένως δεν κάνουμε αστεία με αυτά τα πράγματα.

Η Mercedes-Benz G63 λοιπόν είναι ένα θηριώδες off-road όχημα που βασίζεται στην ιστορική G-Class, έχει τον κινητήρα της CLS AMG και όσο σκληροτράχηλο είναι στο εξωτερικό, τόσο πολυτελές είναι μέσα.
Επίσης έχει κίνηση και στους 6 τροχούς και μπορεί να πάει κυριολεκτικά παντού.



9) AMG Project One
Πολλά μοντέλα έχουν χαρακτηριστεί ως αγωνιστικά με πινακίδες. Το AMG One, είναι μία Formula 1 με πινακίδες!

Η Mercedes-AMG δημιούργησε ένα πρωτότυπο (ελπίζουμε για την ώρα) αυτοκίνητο που έχει τον V6 turbo κινητήρα που χρησιμοποιείται στην Formula 1 και σαν να μην έφτανε αυτό, πρόσθεσε και 4 ηλεκτροκινητήρες, χαρίζοντας στο εξωφρενικό μοντέλο συνολική ιπποδύναμη που ξεπερνάει τα 1000 άλογα!

Ελπίζουμε να βγει και σε παραγωγή.



10) Mercedes-Benz CLK - GTR
Αφήσαμε την πιο παρανοϊκή δημιουργία της AMG για το τέλος.

Όταν η Mercedes ήθελε να συμμετάσχει στο LeMans το 1997, οι κανονισμοί έλεγαν πως έπρεπε να κατασκευαστούν 25 μοντέλα για το δρόμο προκειμένου να ομολογκαριστεί το αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Και εγένετο η CLK-GTR, ένα αγωνιστικό LeMans με τις μόνες έξτρα προσθήκες να είναι το air condition και τα δερμάτινα καθίσματα.

Ο V12 κινητήρας των 6,9 λίτρων ήταν προφανώς λιγότερο πιεσμένος στις εκδόσεις που κυκλοφόρησαν στο δρόμο, παρόλα αυτά απέδιδε 604 άλογα.

Η ανοιχτή έκδοση κόστιζε πάνω από 1.260.000 ευρώ και ήταν για 18 χρόνια το πιο ακριβό αυτοκίνητο του κόσμου.

Με την διαστημική της εμφάνιση, τις αεροτομές και τους αεραγωγούς που βρίσκονταν κυριολεκτικά διάσπαρτα σε όλο το αμάξωμα, μπορούμε να πούμε πως η θρυλική CLK-GTR πρόκειται για την πιο εξωφρενική Mercedes-AMG που είδαμε ποτέ.