Πάντα νέα- Ακόμα και με 10 χρόνια στην πλάτη, η Cayman φαίνεται πιο νέα και πιο ακριβή απ ότι είναι πραγματικά

Κορυφαία ποιότητα με ελάχιστες παρατηρήσεις.

Το κόκκινο εσωτερικό είναι χάρμα οφθαλμών και λέγεται Sport Chrono Paket

Δεν βλέπεις τίποτα από τον κινητήρα. Υπάρχει ένας ικανοποιητικός χώρος αποσκευών

Η υποδοχή κάρτας sim είναι παλιά και συχνά ελαττωματική. Προβληματικό συχνά και το Cd player

Εδώ υπάρχει κίνδυνος! Ελαττωματικοί δακτύλιοι στροφάλου με εξωφρενικό κόστος επισκευής. Το σύστημα εξάτμισης πρέπει να είναι συμβατό με τα πρότυπα HU

Τα φρένα είναι εξαιρετικά αλλά τα ανταλλακτικά ακριβά

Porsche Cayman, Αγέραστη Porsche!

Διαβάστηκε από 1531 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/10/2017

Η Cayman δεν έχει μόνο το όνομα αλλά δαγκώνει όπως ο ομώνυμος κροκόδειλος παρά την ηλικία της.

 
   
Μια σωστή Porsche με εξακύλινδρο μπόξερ κινητήρα είναι για πολλούς φαν των γρήγορων αυτοκινήτων ένα άπιαστο όνειρο. Μια μεταχειρισμένη σε καλή κατάσταση κοστίζει στην Ελλάδα λίγο παραπάνω από 20,000 ευρώ. Ένα διθέσιο κουπέ Porsche με Boxer κινητήρα που κουβαλάει την ιστορία αλλά και το σχήμα της θρυλικής 911.


Εδώ όμως μιλάμε για ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με τον κινητήρα και την κίνηση πίσω και τέλεια κατανομή βάρους! Πίσω θέσεις δεν έχει αλλά αυτό το εκμεταλλεύτηκαν οι Γερμανοί και του έδωσαν 410 λτ σε 2 χώρους αποσκευών. Έξυπνη επιλογή μιας και οι πίσω θέσεις των κουπε Porsche με δυσκολία θα φιλοξενήσουν 2 παιδιά.


Κατά κοινή ομολογία η Cayman του 2008 αποτελεί ορόσημο στην ιστορία της θρυλικής Porsche και αυτό γιατί ήταν πιο δυνατή και αυθεντική από τους προκατόχους της. Με ευκολία μπορείς να την χαρακτηρίσεις μικρή Carrera μιας και ενσωματώνει όλη την φιλοσοφία και το DNA της Γερμανικής φίρμας.
Ακόμα και με τον (βασικό) κινητήρα των 2,7 λτ αισθάνεσαι τον βρυχηθμό του boxer κινητήρα με τους 246 ίππους να είναι ικάνοι να βάλουν φωτιά στην άσφαλτο και να εξασφαλίσουν 0-100 σε 7 δλ. Η ροπή των 276 Nm συναντάτε σήμερα σε μικρομεσαία ντιζελ αλλά  το αυτόματο 5τάχυτο Tiptronic-S την χειρίζεται υποδειγματικά! Έχει όμως δύσκολο έργο καθώς η Cayman ζυγίζει 1435 κιλά. Για τους πιο ανήσυχους υπάρχει και η έκδοση S που αποδίδει 50 ίππους επιπλέον και 67 Nm. 
Ο κινητήρας των 3,4 λτ αποδεικνύεται απίστευτα εύχρηστος ακόμα και για καθημερινή χρήσης. 


Η Cayman R που παρουσιάστηκε το 2012 απέδιδε 330 ίππους και την έβαλε στα λημέρια της 911. Εφοδιαζόταν με κιβώτιο PDK διπλού συμπλέκτη και έπιανε τα πρώτα 100 χλμ/ ώρα σε 4.7 δλ έχοντας τελική 280 χλμ / ώρα!
Πριν προχωρήσετε στην αγορά βεβαιωθείτε για τυχόν περίεργες μετατροπές. Ένας ειδικός μπορεί να εξετάσει δομικά το αυτοκίνητο για τυχόν συγκρούσεις. 
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά Porsche Cayman
Κινητήρας 6κύλινδρος
Βαλβίδες/ Εκκεντροφόροι 4/4
Μέγεθος 2684 κεκ
Ιπποδύναμη 245
Ροπή 273 Nm
Τελική ταχύτητα 253
0-100 χλμ/ ώρα 7,0 δλ
Δοχείο καυσίμου 64 λτ
Κιβώτιο/ Μετάδοση 5άρι, αυτόματο/ Πίσω
Διαστάσεις 4341/1801/1305 χλστ
Χώρος αποσκευών 410 λτ
Βάρος άδειο 1435 κιλα
 

 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ