Κατά 14% είδε η Peugeot τις πωλήσεις της να αυξάνονται στην ελληνική αγορά το περασμένο έτος. Παρά την κρίση που ξέσπασε, η γαλλική φίρμα κατάφερε να «κατακτήσει» το 9,8% της αγοράς.
Με τις συνολικές ταξινομήσεις της να φτάνουν στις 7.926 το περασμένο έτος, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 9,8% στο μερίδιο αγοράς, η Peugeot κατάφερε να κατακτήσει την δεύτερη θέσησε πωλήσεις επιβατικών την περασμένη χρονιά.
Αναλυτικότερα, η γαλλική εταιρεία πέτυχε πρωτιά σε εταιρικές πωλήσεις με μερίδιο 13,2%, ενώ σε επίπεδο λιανικής ηλεκτρικών έπιασε επίσης κορυφή με μερίδιο αγοράς 22,4%. Στην επίτευξη αυτού το στόχου έπαιξε καθοριστικό ρόλο το Peugeot e-208 με μερίδιο 17,3%, αλλά και το 2008 που πέτυχε εξαιρετική επίδοση στην κατηγορία των B-SUV.
Εντυπωσιακές ήταν και οι πωλήσεις της Peugeot στην Γαλλία, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για μία αγορά στην οποία το περασμένο έτος καταγράφηκε πτώση πωλήσεων κατά 25,5%. Αναλυτικότερα, η Peugeot πέτυχε αύξηση του μεριδίου της κατά1,2 μονάδες σε σχέση με το περασμένο έτος.
Αυτή της η πορεία οφείλεται κυρίως στην τεράστια επιτυχία του Peugeot 208, το οποίο στην εγχώρια αγορά είναι πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο κατοχυρώνοντας μερίδιο 5,6% επί της συνολικής αγοράς επιβατικών.
Εννοείται πως και τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας της κατέγραψαν εντυπωσιακές πωλήσεις. Ενδεικτικά, το 2008 που αποτελεί τον εκπρόσωπό της στην B-SUV κατηγορία πέτυχε μερίδιο 4% επί της συνολικής αγοράς στη γαλλική επικράτεια.