Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η απόδοση του μοτέρ έφτανε τους 212 ίππους με 285 Νm ροπής.

Η Thema 8.32 χρειαζόταν μόνο 6,8 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα.

Η απόδοση του μοτέρ έφτανε τους 212 ίππους με 285 Νm ροπής.

Στο σφυρί Lancia Thema κανονική «ρουκέτα»!

8/5/2018

Παρά το οικογενειακό της χαρακτήρα, αυτή εδώ η Thema 8.32 έκανε τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,8 δευτερόλεπτα. Τώρα βρίσκεται σε δημοπρασία. Ψήνεσαι;

Μπορεί η Lancia αυτή την στιγμή να μην περνά και τις καλύτερες μέρες της, ωστόσο είναι γεγονός ότι η ιταλική φίρμα έχει κατασκευάσει κάποια από τα πιο θρυλικά μοντέλα της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως για παράδειγμα την Delta Integrale και την Stratos. Δίπλα σε αυτά τα μοντέλα μπορεί να μπει και η Thema, λίγοι γνωρίζουν όμως γιατί ένα τέτοιο οικογενειακό σεντάν θα μπορούσε να μπει στην ίδια κατηγορία με μια Integrale.

Η Lancia Τhema λοιπόν ήταν ένα μεσαίο οικογενειακό σεντάν που βασιζόταν στην ίδια πλατφόρμα με το Fiat Croma, το Saab 9000 και την Alfa Romeo 164 με την πλειοψηφία της παραγωγής να γίνεται μεταξύ του 1984 και του 1994 με διάφορους κινητήρες, 4κύλινδρους, V6 και diesel. Η έκδοση 8.32 όμως που βρισκόταν στην κορυφή της γκάμας και εξοπλιζόταν με έναν V8 κινητήρα 2,9 λίτρων που χρησιμοποιούσε η Ferrari 308, λίγο παραλλαγμένο για να ταιριάζει σε ένα τέτοιο σεντάν αποτέλεσε το διαμάντι της μάρκας.

Η απόδοση του μοτέρ έφτανε τους 212 ίππους με 285 Νm ροπής, κάνοντας το σεντάν ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα παραγωγής εκείνης της εποχής ενώ σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, η Thema 8.32 χρειαζόταν μόνο 6,8 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 240χλμ./ώρα.

Με μόνο 2.370 τέτοια αυτοκίνητα να έχουν βγει από την γραμμή παραγωγής από το 1986 μέχρι το 1988, ένα από αυτά βρίσκεται σε δημοπρασία στην Ρώμη με την τιμή του να υπολογίζεται ότι θα φτάσει τις 24.000 ευρώ.

Θα τα έδινες για να αποκτήσεις αυτή την ταχύτατη Thema 8.32;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις