Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
9 φωτογραφίες »

Θα δίνατε 350.000 ευρώ για να αναπαλαιώσετε ένα Nissan Skyline R32;

5/3/2021

Το πρώτο αναπαλαιωμένο Skyline R32 από τη Nismo είναι γεγονός! Με κόστος που έφτασε τα 348.000 ευρώ, η διαδικασία ανακατασκευής του μοντέλου είναι ιδιαίτερα εκτεταμένη και εξωφρενικά ακριβή.

Στο τέλος του 2020, η Nismo, δηλαδή το διάσημο πολεμικό τμήμα της Nissan, ανακοίνωσε την έναρξη του προγράμματος αναπαλαίωσης των θρυλικών Skyline GT-R των προηγούμενων γενιών, και πιο συγκεκριμένα των R32, R33 και R34. Θα μπορούσαμε να πούμε, πως από τη στιγμή που εμπλέκεται η εταιρεία στις συγκεκριμένες αναπαλαιώσεις, φανταζόμαστε πως το αποτέλεσμα θα είναι σαν να βγαίνουν τα μοντέλα από το εργοστάσιο για πρώτη φορά.

Πλέον, δεν χρειάζεται να βασιζόμαστε μόνο στη φαντασία μας, αφού η εταιρεία παρουσίασε το πρώτο επίσημα αναπαλαιωμένο R32 Skyline GT-R. Το αυτοκίνητο λύθηκε ολόκληρο και μετρήθηκε η ακαμψία του αμαξώματος, προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπάρχει ανάγκη επισκευής ή όχι. Ο κινητήρας αποσυναρμολογήθηκε πλήρως, ανακατασκευάστηκε και στη συνέχεια δυναμομετρήθηκε.



Εκτός αυτού, αντικαταστήθηκαν όλα τα τμήματα των αναρτήσεων, τόσο τα αμορτισέρ και ελατήρια όσο και οι λαστιχένιοι σύνδεσμοι και τα silent blocks. Ας μην ξεχνάμε πως η γενιά R32 παραγόταν από το 1989 έως το 1994, και τα συγκεκριμένα εξαρτήματα είναι αναλώσιμα ούτως ή άλλως. Ομοίως, «φρεσκαρίστηκε» και το σύστημα μετάδοσης του θρυλικού «Godzilla».

Οι προδιαγραφές ασφαλείας των υλικών έχουν αλλάξει από την περίοδο που κατασκευαζόταν καινούριο το Skyline R32. Έτσι, όσον αφορά το εσωτερικό, έχουν χρησιμοποιηθεί τα υλικά από το R35, που πληρούν τους τρέχοντες κανονισμούς. Σε περίπτωση που ο κάτοχος του αυτοκινήτου δεν θέλει να χαλάσει την αυθεντικότητα του μοντέλου, υπάρχει και η επιλογή εξονυχιστικού καθαρισμού των υπαρχόντων επενδύσεων.



Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία της αναπαλαίωσης και το αυτοκίνητο συναρμολογηθεί ξανά, οι τεχνικοί στη Nismo δοκιμάζουν το όχημα και του τοποθετούν μία ειδική, αριθμημένη πλακέτα, που αποδεικνύει την επίσημη ανακατασκευή του θρύλου, η οποία, ανάλογα με τις εργασίες που απαιτούνται να γίνουν, διαρκεί από 6 μήνες έως και 1 χρόνο. Αντίστοιχα, το κόστος κυμαίνεται ανάλογα με το τι έχει αλλαχθεί, καθώς και αν έχουν γίνει τυχόν βελτιώσεις στον κινητήρα.

Η Nismo αναφέρει ως «τυπικό σημείο αναφοράς» κόστους τα 45 εκατομμύρια yen, τα οποία ισοδυναμούν με 348.000 ευρώ.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις