Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
3 φωτογραφίες »

Hypercar «σημαίνει» εξωτικά υλικά

Διαβάστηκε από 36892 αναγνώστες - 22/1/2021

Όπως ήδη θα γνωρίζετε, οι απίστευτες επιδόσεις δεν είναι αποτέλεσμα αποκλειστικά ενός πανίσχυρος κινητήρα, όπως ο «Fury», αλλά και του μειωμένου βάρους το οποίο στην προκειμένη περίπτωση οριακά ξεπερνά τα 1.350 κιλά. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο χρησιμοποιήθηκαν εξωτικά υλικά για την κατασκευή του πλαισίου, ενώ η σχεδίαση του και οι μελέτες αντοχής του διήρκεσαν τρία ολόκληρα χρόνια. Το αποτέλεσμα δικαιώνει πανηγυρικά τους μηχανικούς της Hennessey, μιας και το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία ενός εξαιρετικά ελαφρού σασί με κορυφαία στρεπτική ακαμψία. Το μονοκόκ πλαίσιο κατασκευάστηκε από ανθρακονήματα, καθώς επίσης και το μεγαλύτερο μέρος των εξωτερικών πλαισίων του αμαξώματος. Στο υποπλαίσιο του οχήματος έγινε εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, ενώ την κορυφαία δυναμική συμπεριφορά εξασφαλίζουν τα διπλά ψαλίδια τόσο στον εμπρός, όσο και στον πίσω άξονα. Η προσπάθεια της Hennessey να κρατήσει σε χαμηλό επίπεδο το συνολικό βάρος του οχήματος, είναι εμφανής και στο εσωτερικό του οχήματος. Πέρα από κάποια «premium» υλικά, χρησιμοποιήθηκαν κυρίως ίνες άνθρακα, ενώ τα πάντα στο εσωτερικό εστιάζουν στην οδήγηση, όπως ακριβώς συμβαίνει σε ένα μαχητικό αεροσκάφος, τονίζει χαρακτηριστικά η Hennessey.



Με στόχο το ρεκόρ των 500 χλμ./ώρα
Το απόλυτο hypercar, το οποίο πλέον ακούει στο όνομα Hennessey Venom F5, έχει κερδίσει ήδη τον τίτλο του ισχυρότερου αυτοκινήτου παραγωγής με άδεια κυκλοφορίας σε δημόσιους δρόμους. Μένει, λοιπόν, να δούμε αν θα καταφέρει να γίνει ταυτόχρονα και το ταχύτερο αυτοκίνητο του κόσμου ξεπερνώντας το φράγμα των 500 χλμ./ώρα. Αυτή τη στιγμή, το ρεκόρ ταχύτητας ανήκει στην Koenigsegg Agera RS των 447,2 χλμ./ώρα. Το Venom F5 είναι ήδη γνωστό ότι επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 2,6 δλ., ενώ για 0-300 χλμ./ώρα απαιτούνται μόλις 8,4 δλ. Στοιχεία που θα παίξουν σημαντικό ρόλο σε αυτή την προσπάθεια είναι η εντυπωσιακή τιμή των 1.340 ίππων ανά τόνο, αλλά και ο αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας που είναι μόλις 0.39. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι η Hennessey έχει πετύχει νέο ρεκόρ ταχύτητας, το οποίο ωστόσο προκάλεσε αντιδράσεις ως προς την διαδικασία. Έτσι, η αμερικανική φίρμα είναι διατεθειμένη να ξανά επαναλάβει τη δοκιμή στο αεροδιάδρομο της NASA, Kennedy Space Centre, ώστε να μην υπάρξουν αμφισβητήσεις. 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει