Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

2λιτρος TFSI: Το κλειδί της επιτυχίας

8/4/2021

Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία που κατέστησαν την πέμπτη γενιά Golf GTI τόσο επιτυχημένη ήταν ο κινητήρας. Ο λόγος για ένα τετρακύλινδρο μοτέρ χωρητικότητας 1.984 κ.εκ. που εξοπλίζεται με σύστημα υπερπλήρωσης και η σχέση συμπίεσής του αγγίζει το 10,5:1. Σε συνδυασμό με το σύστημα άμεσου ψεκασμού, ο συγκεκριμένος κινητήρας ήταν σε θέση να αποδίδει ακριβώς 200 ίππους και ροπή της τάξης των 280 Nm από τις μόλις 1.800 σ.α.λ. Μερικά χρόνια αργότερα, ο 2λιτρος TFSI έγινε ο κινητήρας πασπαρτού, μιας και τοποθετούνται σε πολλά αυτοκίνητα του ομίλου. Στον τομέα των επιδόσεων, το Volkswagen Golf GTI ήταν σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,2 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα έφτανε τα 240 χλμ./ώρα.



Edition 30 και... +30 ίπποι
Η παραγωγή της 5ης γενιάς Golf GTI συνέπεσε με τον εορτασμό των 30 ετών από το πρώτο μοντέλο και όπως ήταν λογικό, η γερμανική φίρμα τίμησε το γεγονός αυτό με μία ειδική έκδοση. Το «Edition 30», όπως ονομάστηκε, παρουσιάστηκε το 2008 και εξοπλιζόταν με τον ίδιο κινητήρα, αλλά η ισχύς ήταν αυξημένη κατά 30 ίππους και η μέγιστη τιμή της ροπής έφτασε τα 300 Nm. Σε συνδυασμό με το ταχύτατο DSG, οι επιδόσεις αυξήθηκαν αρκετά, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 6,6 δλ. Εννοείται ότι ήπιες αλλαγές υπήρξαν και στο αισθητικό κομμάτι, με τα λογότυπα «Edition 30» να τοποθετούνται εσωτερικά και εξωτερικά, ενώ εντυπωσιακές ήταν και οι χρωμιωμένες ζάντες μεγέθους 18 ιντσών. Τέλος, ένα νέο εμπρός σπόιλερ και τα σκουρόχρωμα πίσω φωτιστικά σώματα ολοκλήρωναν τις αλλαγές. 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει