autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Στη βάση της γκάμας των βενζινοκινητήρων συναντούμε τον 1.000άρη TSI με απόδοση 95 ίππων.

Το Skoda Scala θα είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που χαρακτηρίζεται από τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της.

Στην κορυφή των βενζινοκινητήρων εδρεύει ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI Evo κινητήρας των 150 ίππων.

Το νέο Scala είναι χαμηλότερο κατά 15 χλστ. από το μοντέλο που αντικαθιστά.

Μία μεγάλη, έγχρωμη οθόνη κεντρικά τοποθετημένη και ψηλά στο πεδίο του οδηγού, μαζί με ένα ολοκαίνουργιο πίνακα οργάνων, δίνουν μία ισχυρή πρώτη εντύπωση.

Ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών ορίζεται στα 982 χλστ.

Στο ντίζελ υπάρχει αποκλειστικά η επιλογή του TDI κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λτ. με απόδοση 115 ίππων.

Λεπτά και σπορτίφ τα πίσω φωτιστικά σώματα.

Αποκαλύφθηκε το νέο Skoda Scala

6/12/2018

Το Golf της Skoda αποκαλύφθηκε και είναι τόσο εντυπωσιακό όσο το περιμέναμε! Οι χώροι του μάλιστα εκπλήσσουν με το ολοκαίνουριο Scala, την μικρομεσαία πρόταση των Τσέχων να είναι έτοιμο να κατακτήσει την αγορά.

Το παρασκήνιο για το αντί-Golf της Skoda είναι έντονο εδώ και αρκετό καιρό με πληθώρα teaser, αλλά και την παρουσίαση του πρωτότυπου Vision RS που ήρθε και ως οιωνός για το τι επρόκειτο να δούμε το επόμενο διάστημα. Έπειτα ακολούθησε η επίσημη ανακοίνωση της μάρκας για τη νέα ονομασία του μοντέλου που αντικατέστησε το Rapid Spaceback: Scala it is! Εδώ να τονίσουμε ότι το VW Group έχει ξαναχρησιμοποιήσει αυτό το όνομα στο παρελθόν, στο Scirocco II που κυκλοφόρησε από το 1986 έως το 1991, και έφερε τη συγκεκριμένη πρόσθετη ονομασία.

Αποχαιρετάμε, λοιπόν, το Rapid Spaceback και καλωσορίζουμε παράλληλα το νέο Skoda Scala το οποίο ρίχνεται στη μάχη της δημοφιλούς κατηγορίας των μικρομεσαίων αντιμετωπίζοντας μοντέλα όπως τα VW Golf, Ford Focus, Honda Civic, SEAT Leon, Peugeot 308 κ.α. Στο πεδίο των διαστάσεων το ολοκαίνουργιο Scala, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A0, έχει μήκος 4.362 χλστ. και είναι φαρδύτερο κατά 58 χλστ. από το απερχόμενο Rapid Spaceback με το πλάτος να ορίζεται στα 1.793 χλστ. και το ύψος στα 1.471 χλστ.. Το μεταξόνιο, τέλος, μετράται στα 2.649 χλστ. βοηθώντας στην ευρυχωρία του μοντέλου, σύμφωνα πάντα και με τους ισχυρισμούς των ανθρώπων της μάρκας.

Μιλώντας για τους χώρους, το διαμέρισμα για τις αποσκευές έχει όγκο 467 λίτρων (1.410 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα), ενώ γενναιόδωρες είναι και οι εσωτερικές διαστάσεις του μοντέλου για τους επιβάτες. Επιπλέον, αξίζει να αναφερθεί πως, το νέο Scala είναι χαμηλότερο κατά 15 χλστ. από το μοντέλο που αντικαθιστά, ενώ ενσωματώνει και στοιχεία πιο δυναμικής οδήγησης έχοντας στη φαρέτρα του σύστημα παραμετροποίησης της οδηγικής συμπεριφοράς με δύο οδηγικά προφίλ: Normal και Sport.

Αναλυτικότερα, η μάρκα έχει κάνει τις απαραίτητες συγκρίσεις του νέου της μοντέλου με την Octavia, ενός από τα ορόσημα της γκάμας της σε χώρους, ανακοινώνοντας 73 χλστ. χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, που είναι ίδιο ακριβώς νούμερο με εκείνο της Octavia, ενώ ταυτόσημος είναι και ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών που ορίζεται στα 982 χλστ. (980 χλστ. έχει η Octavia). Έπειτα, το εσωτερικό πλάτος στο ύψος των ώμων μετράται στα 1.425 χλστ., όντας πολύ κοντά στα 1.449 χλστ. της Octavia.

Το Skoda Scala θα είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που χαρακτηρίζεται από τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της. Μία μεγάλη, έγχρωμη οθόνη κεντρικά τοποθετημένη και ψηλά στο πεδίο του οδηγού, μαζί με ένα ολοκαίνουργιο πίνακα οργάνων, δίνουν μία ισχυρή πρώτη εντύπωση. Η οθόνη για το σύστημα infotainment μπορεί να φτάσει σε μέγεθος τις 9,2 ίντσες και είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία, προφέροντας πλήθος πληροφοριών, με εύκολο και ευχάριστο τρόπο σε οδηγό και συνοδηγό ενώ με την προαιρετική επιλογή του νέου ψηφιακού πίνακα οργάνων Virtual Cockpit, η οθόνη του πίνακα οργάνων μετράται στις 10,25 ίντσες.

Είναι παραπάνω από εμφανές ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο σχεδιασμό και των πιο μικρών λεπτομερειών: από την καμπυλωτή, μονοκόμματη φάσα που περικλείει την οθόνη στο κάτω μέρος της και διατρέχει οριζόντια το ταμπλό, μέχρι το σχήμα των διακοπτών ή τον τρόπο που αναπτύσσονται οι αεραγωγοί που μοιάζουν να καταλήγουν επιθετικά στο εσωτερικό των θυρών.

Περνώντας στην παλέτα των μηχανικών συνόλων του νέου Scala, αυτή απαρτίζεται από πέντε επιλογές κινητήρων που συμμορφώνονται με το νεότερο πρότυπο Euro6d-Temp και αναλύονται σε τρεις βενζίνης, έναν ντίζελ και έναν διπλού καυσίμου με φυσικό αέριο και βενζίνη. Ειδικότερα, στη βάση της γκάμας των βενζινοκινητήρων συναντούμε τον 1.000άρη TSI με απόδοση 95 ίππων, που συνδυάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο, ενώ ένα σκαλοπάτι ψηλότερα βρίσκουμε τον ίδιο κινητήρα σε έκδοση ισχύος 115 ίππων που θα προσφέρεται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσων, είτε με 7άρι αυτόματο DSG διπλού συμπλέκτη. Στην κορυφή των βενζινοκινητήρων εδρεύει ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI Evo κινητήρας των 150 ίππων που θα προσφέρεται με τις προαναφερθείσες επιλογές μετάδοσης. Στο ντίζελ υπάρχει αποκλειστικά η επιλογή του TDI κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λτ. με απόδοση 115 ίππων και 250 Nm ροπής και τις τελευταίες επιλογές στη μετάδοση. Επιπλέον, υπογραμμίζουμε πως στα τέλη του 2019 θα προστεθεί στη γκάμα και μια έκδοση διπλού καυσίμου G-Tec με CNG (φυσικό αέριο και βενζίνη). Στην ουσία αναφερόμαστε στον τρικύλινδρο 1.000άρη της μάρκας που αποδίδει 90 ίππους και εφοδιάζει τα αδελφά μοντέλα VW Polo TGI και SEAT Ibiza TGI.

Τέλος, αναφορικά με την πρεμιέρα του «φρέσκου» μικρομεσαίου της Skoda, αυτή αναμένεται την άνοιξη του 2019, ενώ θεωρείται σίγουρη η ύπαρξη πολύ ανταγωνιστικής τιμολογιακής πολιτικής για τα δεδομένα της κλάσης.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις