Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Το νέο Α6 έχει εντυπωσιακή σχεδίαση, κορυφαία ποιότητα και υπερσύχρονο εξοπλισμό.

Το Α6 Avant παίρνει τον τίτλο του πιο όμορφου kombi της premium κατηγορίας.

Εντυπωσιακός ο πίνακας οργάνων κοστίζει έξτρα αλλά αξίζει. Η χαμηλά τοποθετημένη οθόνη για την ρύθμιση του κλιματισμού ίσως μπερδέψει στην αρχή.

Η αυτόματη 5η πόρτα και οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενες πίσω θέσεις είναι στον βασικό εξοπλισμό (στην Γερμανία).

Οι χώροι για τους επιβάτες είναι άφθονοι ενώ ακόμα και πίσω η οθόνη είναι αφής.

Το Audi 100 Avant (C3, 1983–91) από το οποίο εμπνεύστηκε την κλίση της οροφής.

Audi A6 Avant: Τεχνολογία από το μέλλον!

3/7/2018

Εντυπωσιακή εμφάνιση, τεχνολογία από το μέλλον και κλίση οροφής όπως ακριβώς ήταν πριν από 30 χρόνια! Αυτό είναι το νέο A6 Avant που θέλει να γίνει ο νέος ηγέτης της κατηγορίας.

Στην Ελλάδα οι εκδόσεις station wagon δεν έχουν την απήχηση που τους αξίζει ενώ σε αντίθεση με εμάς, οι Ευρωπαίοι και ειδικά οι Γερμανοί αγαπούν τις station wagon εκδόσεις των αυτοκινήτων, δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως 2 στα 3 Α6 που πωλούνται στην Γερμανία είναι kombis.

Το  Audi A6 Avant θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία λίγο αργότερα από το λανσάρισμα της τετράθυρης έκδοσης, το οποίο μετατέθηκε για τον Ιούνιο. Το Avant έχει μήκος 4,94μ όσο ακριβώς και το sedan. Στο εμπρός μέρος η εικόνα είναι γνώριμη, το μακρύ καπό με την εντυπωσιακά μεγάλη μάσκα προσδίδει δυναμισμό και κύρος στο μεγάλο αμάξωμα και δεν διαφέρει σε σχέση με την υπόλοιπη γκάμα του Α6.  Το πίσω μέρος από την άλλη ξεφεύγει ελαφρώς από τα συνηθισμένα και φέρνει στοιχεία από το παρελθόν.

Ο σχεδιαστής της Audi,  Μαρκ Λίχτε εμπνεύστηκε την κλίση της 5ης πόρτας από το Audi 100 του 1983.
Οι Γερμανοί σχεδιαστές κατάφεραν παρά την «σπορ» σχεδίαση να δώσουν ένα μεγάλο χώρο αποσκευών της τάξεως των 565 λτ. που φτάνει τα 1680λτ. όταν αναδιπλωθούν οι πίσω θέσεις. Προσφέρει ακριβώς τον ίδιο χώρο αποσκευών με τον προκάτοχό του ενώ βρίσκεται ελαφρώς πίσω από τον ανταγωνισμό καθώς το αντίπαλο δέος που ακούει στο όνομα BMW 5 Touring διαθέτει χώρο αποσκευών 570 έως 1700 λίτρα ενώ η διαφορά είναι μεγαλύτερη συγκριτικά με την Mercedes E-Class που θα χωρέσει 640 έως 1820 λίτρα.

Έδωσαν όμως μεγαλύτερο χώρο για τους επιβάτες και καθίσματα που θυμίζουν σαλόνι σπιτιού. Στο πίσω μέρος οι επιβάτες έχουν 11χλστ. περισσότερο αέρα για τα γόνατα σε σχέση με τον προηγούμενο μοντέλο ενώ έχει καλύτερους χώρους ακόμα και σε σύγκριση με τα Mercedes και BMW.

Στο εσωτερικό τα πάντα είναι όπως στην τετράθυρη έκδοση, συναντάμε έτσι και εδώ τον ψηφιακό πίνακα οργάνων που προβάλει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ή ακόμα και την πλοήγηση ακριβώς μπροστά από τα μάτια του οδηγού ενώ την higt-tech εικόνα συμπληρώνουν  η κεντρική οθόνη των 10,1 ιντσών και μια μικρότερη 8,6 ιντσών που βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από την κεντρική. Δεν υπάρχουν πλέον κουμπιά, ούτε περιστροφικοί διακόπτες όπως στο προηγούμενο μοντέλο. Ο οδηγός θα χρειαστεί χρόνο για να προσαρμοστεί σε αυτόν τον τεχνολογικό «οργασμό» αλλά αφού εξοικειωθεί θα απολαύσει την τέλεια λειτουργικότητα όλων των συστημάτων. Το εσωτερικό του A6 πραγματικά δεν έχει αντίπαλο!

Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου μας βρίσκουμε τον  βενζινοκινητήρα V6 τριών λίτρων απόδοσης 340 ίππων ο οποίος για την ώρα δεν διαθέτει φίλτρο μικροσωματιδίων, κάτι που θα μπει κατά την διάρκεια του έτους. 
Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από δύο εξακύλινδρους πετρελαιοκινητήρες με 231 ίππους (45 TDI) και 286 ίππων (50 TDI) ενώ είναι διαθέσιμο και με τον τετρακύλινδρο το δίλιτρο ντίζελ των 204 ίππων (40 TDI) .  Όλα πληρούν τις νέες αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων, Euro6d TEMP και δεν δείχνουν αν φοβούνται για το μέλλον τους.

Όλοι οι κινητήρες είναι ήπια υβριδικοί, οι εξακύλινδροι έχουν ένα ηλεκτρικό σύστημα 48 βολτ, ενώ ο βασικός κινητήρας συνεργάζεται με ένα συμβατικό ηλεκτρικό σύστημα 12 βολτ. Ο εξακύλινδρος ντίζελ 45 TDI και ο 50 TDI συνεργάζονται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων ενώ ο 40 TDI και 55 TFSI(όπως της δοκιμής) με ένα διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
Η τετρακίνηση είναι στάνταρ όταν κάτω από το καπό βρίσκεται 6κύλινδρος κινητήρας ενώ τα 30 ακόμα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού κάνουν το Α6 ένα από τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα. Οι Ευρωπαίοι εκτός από τα station wagon αγαπούν και την ασφάλεια

Συμπέρασμα 
Η νέα γενιά έχει εντυπωσιακή σχεδίαση, πολύ καλό τεχνικό υπόβαθρό ενώ η τεχνολογία που διαθέτει είναι από άλλο πλανήτη. Με 565λτ. χώρου αποσκευών αφήνει τον τίτλο του πιο μεγάλου πορτμπαγκάζ στους ανταγωνιστές. Σε όλα τα υπόλοιπα είναι απλά…κορυφαίο.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις