Αφαίρεσαν τα σφηνοειδή σχήματα από τα πλευρά, αλλά όποιος βλέπει μόνο ένα facelift εδώ, κάνει λάθος.

Υπάρχει κλαπέτο εξάτμισης που ανοίγει ηλεκτρικά (590 ευρώ εξτρά) και οι διπλές απολήξεις είναι αληθινές.

Η ακριβή και οικονομική στην κατανάλωση μόδα συνεχίζεται: Αυτές είναι ζάντες 20 ιντσών, ενώ υπάρχουν διαθέσιμες και σε 21!

Εδώ το X3 δείχνει SUV πλήρους μεγέθους: Μπόλικοι χώροι στα πίσω καθίσματα.

Η μεγάλη οθόνη των 10,25 ιντσών είναι σε ευχάριστο ύψος και το κόκπιτ ταιριάζει τέλεια στον οδηγό.

BMW X3 M40i. Είναι το νέο σημείο αναφοράς;

Διαβάστηκε από 1351 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/12/2017

X3-To νέο σημείο αναφοράς; Οι Βαυαροί κερδίζουν παντού και δείχνουν προς τα που πηγαίνει η τάση: Τα SUV φλερτάρουν με τις κορυφαίες κατηγορίες.

 
   
Κοιτάξτε το πολύ καλά- αλλιώς μπορεί να παρεξηγήσετε ότι το νέο X3 υπέστη μόνο ένα facelift. Και θα ήταν κρίμα, διότι το μοντέλο της BMW είναι εντελώς καινούργιο. Νέα πλατφόρμα, νέα περιφερειακά, νέα μορφοποίηση. Έχει μεγαλώσει κατά 5 εκατοστά, ξεπερνώντας κατά λίγο ανταγωνιστές όπως το Audi Q5 και το Mercedes GLC. Οι σχεδιαστές εξαφάνισαν το σφηνοειδές σχήμα από τον ψηλότερο πρόγονό του, οπότε τώρα το X3 «κάθεται» πιο βαριά πάνω στον πίσω άξονα, ειδικά όταν μιλάμε για την M40i –την σπορ έκδοση την οποία οδηγήσαμε πρώτοι. 

Είναι ωραίο που αυτά τα 5 έτξρα εκατοστά στο μεταξόνιο έχουν αντίκρισμα στο εσωτερικό. Στο πόισω κάθισμα, τα γόνατα έχουν περισσότερο χώρο από ότι πριν και οποιοσδήποτε χρησιμοποιεί το πίσω κάθισμα για το παιδί του θα νιώθει πιο άνετα. Το X3 γίνεται ένα καλύτερο όχημα για όλη την οικογένεια. Με 550 έως 1.600 λίτρα χώρου αποσκευών και την επιλογή Cargo Function, που κάνει τα πίσω καθίσματα να κάθονται όρθια, είναι πραγματικά πληθωρικός ο χώρος. Είναι ένα SUV της μεσαίας κλάσης; Εδώ και καιρό φλερτάρει με την μεγάλη κατηγορία. 
Αυτό σιγουρεύει στο Βαυαρικό μοντέλο την απόσταση από το μικρότερο X1 και εκπληρώνει τις επιθυμίες των πελατών που ήθελαν περισσότερους χώρους και άνεση. Ηχομονωτικό κρύσταλλο στο παρμπρίζ μειώνει τα επίπεδα θορύβου, όπως και στα Audi και Mercedes, ενώ και τα πλευρικά παράθυρα μπορούν να εξοπλστούν με παχύτερο κρύσταλλο έναντι 150 ευρώ επιπλέον. Η ποιότητα είναι ακόμα καλύτερη και μόνο σε κάποιες λεπτομέρειες, το πλαστικό φαίνεται να έχει ίχνη από τα καλούπια του εργοστασίου. Το εύκολο στην χρήση κόκπιτ είναι μια ευχάριστη εμπειρία για όλες τις αισθήσεις. Η οθόνη των 10,25 ιντσών έχει στραφεί ελαφρά προς τον οδηγό, ενώ το σύστημα αναγνώρισης χειρονομιών μάλλον θα ικανοποιήσει περισσότερο τους «tech freaks». Για την καταχώρηση εντολών, μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα πλήκτρα, η χρήση της οθόνης αφής αλλά και ένα βελτιωμένο σύστημα αναγνώρισης φωνής.  

Πρώτη εντύπωση-τι μας άρεσε και τι όχι
Όλοι οι κινητήρες Diesel έχουν τώρα στάνταρ καταλυτικούς μετατροπείς SCR, για τους βενζινοκινητήρες έρχεται και φίλτρο σωματιδίων αργότερα. Μας ενόχλησε το γεγονός ότι στην αρχή, κανένα χειροκίνητο κιβώτιο δεν θα γίνει διαθέσιμο. 
Ώρα να φεύγουμε. Η Μ40i ξεκινάει με ένα έντονο ήχο από την εξάτμιση που ξυπνάει τους γείτονες το πρωί, αλλά αυτό είναι το μόνο παράπονο. Γιατί με 360 ίππους κάτω από το μεγάλο καπό, θα δακρύσουν τα μάτια σας: Σε 4,8 δευτερόλεπτα, το μοντέλο αγγίζει τα 100 χλμ/ώρα, με τα 250 χλμ/ώρα να είναι η τελική του. Αντί για τα ανακοινώσιμα 8,2 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα στην κατανάλωση, ο υπολογιστής ταξιδιού μας έδειξε 13λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες, επειδή επίσης ο πολύ ζωντανός κινητήρας με την πολύ μεγάλη ισχύ του (μέχρι τις 6.600 σαλ) είναι σκέτος πειρασμός. 

Τα ελαστικά μικτής χρήσης των 20 ιντσών δίνουν πλούσια πρόσφυση, αλλά οι τάσεις στα πλευρά τους αποκαλύπτουν ότι, παρά τις πόρτες αλουμινίου, μια μάζα 1.900 κιλών πιέχει τους τροχούς. Η ηλεκτρονική ρύθμιση των αναρτήσεων και η νέα κατανομή ροπής πίσω στην τετρακίνηση –σε ποσοστό 55%- κάνουν τα πάντα για να μειώσουν την τάση του SUV να υποστρέφει –όπως σε μια BMW στο γκάζι, η ουρά συμμετέχει στη στροφή και το κάνει το πιο γρήγορο στην κατηγορία του.  Το πρώτο από τα M μοντέλα έχει φυσικά, όλα όσα το σηματάκι προσφέρει: Μεταβλητό σπορ τιμόνι, σπορ ανάρτηση και σπορ κιβώτιο ταχυτήτων, που στην ελίτ X3 κοστίζουν 840 ευρώ επιπλέον. Κάτι που μας λείπει λίγο είναι ότι θα θέλαμε να καθόμαστε πιο χαμηλά, παρά στα πολύ ψηλά φτιαγμένα σπορ καθίσματα. Με το πολύ καλό τιμόνι του και το συναρπαστικό 8τάχυτο κιβώτιό του, η Χ3 θα είναι πάλι ένα οδηγικό πακέτο για βραβείο Νόμπελ! 

Η M40i παραμένει ένα ονειρεμένο εξωτικό. Οι πωλήσεις ξεκινάνε τον Νοέμβριο με δύο κινητήρες πετρελαίου, που πιθανότατα θα είναι πιο δημοφιλείς: Η έκδοση 20d με 190 ίππους και η 30d με 265 ίππους, και οι δύο με καταλύτη SCR. Ο 2λιτρος κινητήρας βενζίνης (184 και 252 ίππων) μπορεί να ωφεληθεί από την τρέχουσα diesel-οφοβία. Στον βασικό εξοπλισμό, η νέα X3 έχει πλέον τροχούς 18 ιντσών, αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση και η εισαγωγική τιμή για την X3 20d φτάνει τις 47.000 ευρώ. Μια μικρότερη diesel έκδοση θα διατεθεί από την BMW, όταν θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις και στο εξωτερικό. Αυτή η X3 δεν είναι ένα facelift, αλλά είναι ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής του Audi Q5. 
Συμπέρασμα: Περισσότεροι χώροι, περισσότερη άνεση, μοντέρνα συστήματα infotainment και βοηθήματα: Η ευέλικτη X3 προκαλεί το Audi Q5 για την θέση του καλύτερου all-rounder της κατηγορίας. Πέρα από αυτό, είναι και πραγματικά απολαυστική. 


Τεχνικά χαρακτηριστικά 
- Κινητήρας: 6κύλινδρος σε σειρά, Turbo, κατά μήκος  
- Κυβισμός: 2.998 κ.εκ.
- Ισχύς: 360 ίπποι/5.500 σαλ 
- Μέγιστη ροπή: 500 Nm/1.520 σαλ  
- Μετάδοση: Κίνηση στους 4 τροχούς, 8τάχυτο αυτόματο  
- Μήκος-πλάτος-ύψος: 4.716-1.897-1.676 χιλιοστά  
- Βάρος: κενό1.885 κιλά
- Χώρος αποσκευών: 550-1.600 λίτρα  
- Τελική ταχύτητα: 250 χλμ/ώρα
- 0-100: 4,8 δλ.  
- Κατανάλωση: 8,2 λτ/100 χλμ.
- Εκπομπές CO2: 188 gr/χλμ. 
- Τιμή: 66.300 ευρώ 

Ψάχνεις για Service;
 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ