Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Οδηγικά το i3s σε κερδίζει με την αμεσότητά του.

Τα 180 χιλιόμετρα αυτονομίας θα καλύψουν τις καθημερινές ανάγκες του μέσου οδηγού.

Χωρίς πολλές αλλαγές αλλά με φανταστικά και ανακυκλώσιμα υλικά.

Η οθόνη είναι λίγο μεγαλύτερη από ένα iphone. Δεν εντυπωσιάζει πλεον.

Έχει το δικό του μοναδικό χαρακτήρα.

Ευρύχωρο αλλά αυστηρά για 4. Ο χώρος αποσκευών μπορεί να φτάσει τα 1100 λίτρα.

BMW i3s. Πιο ηλεκτρικό και sport από ποτέ.

Διαβάστηκε από 7907 αναγνώστες - 29/5/2018

Ένας οικολόγος σε έκσταση - Η BMW βάζει στο i3 σπορ ανάρτηση και κάνει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πιο διασκεδαστικό από ποτέ. 184 μπριζομένα άλογα!

Πώς αλλάζουν οι καιροί! Έχουνε περάσει τέσσερα χρόνια από την παρουσίαση του περιέργου ηλεκτρικού της BMW  i3,  και καθίσταται επιβεβλημένη η ανανέωση. Οι αισθητικές αλλαγές δεν είναι πολλές διατηρώντας το έτσι ιδιαίτερο, εκκεντρικό κάνοντας το να προκαλεί εντυπώσεις όπως την πρώτη μέρα που κυκλοφόρησε. Ανασχεδιασμένοι είναι οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω που του έδωσαν τον απαραίτητο φρέσκο αέρα. 

Η κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει όλο και συχνότερα νέους παίχτες, να θυμίσουμε το Nissan Leaf (τέυχος 431 Αγορά/Autobild), το Opel Ampera αλλά και το Renault Zoe. Η BMW θέλοντας να ξεχωρίσει στην συνεχώς αναπτυσσόμενη κατηγορία, φέρνει μια σπορ πρόταση παράλληλα με το ανανεωμένο μοντέλο. Ένα πράσινο αυτοκίνητο με αγωνιστική διάθεση.
Διαθέτει επιπλέον 14 ίππους και 20 Nm ροπής σε σχέση με το απλό i3, με τα 184 άλογα και τα 270 Nm ροπής να μην είναι αυτά που κάνουν την διαφορά σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, αλλά η νέα ανάρτηση. Το i3s είναι κατά 10 χλστ χαμηλότερο σε σχέση με το απλό, ενώ το μετατρόχιο είναι κατά 40 χλστ φαρδύτερο, κάτι που είναι εμφανές ακόμα και από τους θόλους των τροχών. 
Φαίνεται μικρό, αλλά πρακτικά το i3s τα καταφέρνει όπως το ΜΙΝΙ που ανήκει και αυτό στην οικογένεια της BMW. Χωράει έτσι τέσσερις επιβάτες ενώ για τις αποσκευές υπολογίστε 260 λτ. που με την αναδίπλωση των πίσω θέσεων μπορεί να εκτοξευθεί στα 1100 λτ. 


Στον δρόμο!
Οδηγικά το i3s σε κερδίζει με την αμεσότητά του. Είναι τόσο άμεσο και προβλέψιμο που νομίζεις ότι έχει διαβάσει από πριν την σκέψη του οδηγού και γνωρίζει ήδη προς  ποια κατεύθυνση θα στρίψει. Χάρη στα φαρδύτερα ελαστικά δεν εμφανίζεται σπινάρισμα κατά την επιτάχυνση και το μπροστινό μέρος δείχνει να πιέζεται λιγότερο. Το νέο σπορ ηλεκτρικό μοντέλο είναι άκρως ενδιαφέρον. 

Αυτονομία και φόρτιση!
Το i3s όπως είπαμε είναι ήδη 4 χρόνια στην αγορά και αυτό δεν μπορεί να κρυφτεί με μια μικρή ανανέωση. Τα 180 χιλιόμετρα πραγματικής αυτονομίας που έχει είναι μεν κοντά στα 200 που υπόσχεται η BMW αλλά απέχουν πολύ από τα 500 που ανακοινώνουν η Nissan και η Opel.  Τα καλά νέα είναι βέβαια ότι η απόκλιση της θεωρητικής από της πραγματικής αυτονομίας είναι μόλις 10%. Για να φορτίσει σε ποσοστό 80% χρειάζεται 11 ώρες σε κοινή οικιακή πρίζα και 7,5 ώρες στο Wallbox των 3,7kW / 16 A της  BMW.
Διαθέτει ακόμα ένα εξελιγμένο σύστημα ESP που συμφώνα με την BMW είναι 50 φορές πιο γρήγορο. Αυτό έχει επιτευχθεί χάρη στην τοποθέτηση του εγκεφάλου του ESP μέσα στον κινητήρα και όχι στους άξονες, ενώ παράλληλα έχει και σπορ επιλογή.
Η λειτουργία του iDrive μέσω του περιστροφικού διακόπτη δείχνει και αυτή με την σειρά της την πραγματική ηλικία του ηλεκτρικού μοντέλου, αλλά είναι πλέον πιο εύχρηστο με την οθόνη στο κέντρο του ταμπλό να είναι μεγαλύτερη. 
Όσο για την τιμή του i3s, αυτή ξεκινάει στην Ελλάδα από τα 43,100 ευρώ. Πολλά για μόλις 180 χλμ αυτονομία!

Αξιολόγηση
• Αμάξωμα: Πολύ καλοί οι χώροι αναλογικά με τις εξωτερικές του διαστάσεις. Η ψηλή θέση οδήγησης δεν θα βολέψει όλους τους σωματότυπους. HHHII

• Κινητήρας: Δεν είναι πιο γρήγορο από την  απλή έκδοση αλλά εξακολουθεί να είναι αρκετά δυνατός και να χαρίζει καλές επιταχύνσεις. HHHHM

• Οδική συμπεριφορά: Το i3S είναι το πιο οδηγοκεντρικό μικρό ηλεκτρικό, θυμίζει ΜΙΝΙ στις στροφές. ****-

• Συνδεσιμότητα: Με δική του SIM μπορεί να συνδεθεί στο διαδίκτυο αλλά με τις ανάλογες χρεώσεις. ****-

• Περιβάλλον: Η βασική ικανότητα του i3s. Μηδενική ρύποι και ελάχιστος θόρυβος. ****-

• ¶νεση: Αρκετά άνετο παρά την μικρότερη απόσταση από το έδαφος. Τα λεπτά καθίσματα είναι άβολα. ****-

• Κόστος: Η BMW είναι ακριβή αλλά δικαιολογείται εν μέρη από το κόστος των μπαταριών. Από την άλλη τα 180χλμ αυτονομίας είναι λίγα.  **---

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις