autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Την τρίτη γενιά του Kia Soul αποκάλυψε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος `Αντζελες η κορεατική μάρκα.

Oι αμερικανοί αγοραστές θα μπορέσουν να αποκτήσουν το μοντέλο είτε με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,0 λίτρων απόδοσης 147 ίππων και 179 Nm ροπής, είτε με τον υπερτροφοδοτούμενο 1,6 λίτρων κινητήρα που προσφέρει 201 ίππους και 264 Nm ροπής.

Το εσωτερικό του Soul GT-Line.

Το Kia Soul X-Line.

Μαζί με το Soul η Kia αποκάλυψε και την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου

Η μπαταρία θα είναι η πηγή ισχύος ενός ηλεκτρικού μοτέρ που θα προσφέρει 201 ίππους.

Το εσωτερικό του Soul EV.

Όλες οι εκδόσεις του Kia Soul.

Δείτε το νέο Kia Soul

29/11/2018

Την τρίτη γενιά του Kia Soul αποκάλυψε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες η κορεατική μάρκα, διατηρώντας κάποια από τα στοιχεία που το έκαναν διάσημο, ενώ του προσφέρει και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Ξεκινώντας από το εξωτερικό μέρος το νέο Soul στο εμπρόσθιο μέρος έχει λάβει λεπτούς προβολείς που ενώνονται μέσω της πολύ λεπτής γρίλιας, ενώ ο προφυλακτήρας φιλοξενεί επιπλέον φωτιστικά σώματα αλλά και μία ευρύτερη τραπεζοειδή γρίλια που δίνει ένα πιο σπορ χαρακτήρα. Περνώντας στο πλαϊνό μέρος θα δούμε τις νέες ζάντες αλλά και τις ράγες που έχουν τοποθετηθεί στην οροφή. Επιπλέον ορατή είναι και η ονομασία του μοντέλου που έχει έδρα μεταξύ των πίσω παραθύρων και των φωτιστικών σωμάτων. Φτάνοντας λοιπόν πίσω θα δούμε το Soul να έχει διατηρήσει τα κάθετα τοποθετημένα φανάρια που πλέον έχουν τη μορφή μπούμερναγκ.
 
Μιλώντας για την εξωτερική εμφάνιση να πούμε πως αυτή μπορεί να διαφοροποιηθεί ανάλογα με την έκδοση του μοντέλου. Μάλιστα η Kia ανακοίνωσε πως θα προσφέρει το μοντέλο σε GT-Line (κόκκινο Soul) και X-Line (πράσινο Soul).

Όσον αφορά το μέγεθος, το νέο Soul διατηρεί το πλάτος και το ύψος του προκάτοχού του, ενώ παράλληλα κερδίζει σχεδόν 5,6 εκατοστά σε μήκος. Πλέον μετριέται σε 4,19 μέτρα μήκος ενώ το μεταξόνιο υπολογίζεται στα 2,6 μέτρα, που αναλογεί σε 3 εκατοστά περισσότερο από το εξερχόμενο.
 
Στη καμπίνα, οι επιβάτες που θα κάτσουν μπροστά θα απολαύσουν τον κατά 0,5 εκατοστά μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια, όχι όμως και αυτοί που θα κάτσουν πίσω, μιας και εκεί υπάρχει μείωση κατά 0,7 εκατοστά.
 
Στα μηχανικά σύνολα οι αμερικανοί αγοραστές θα μπορέσουν να αποκτήσουν το μοντέλο είτε με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,0 λίτρων απόδοσης 147 ίππων και 179 Nm ροπής, είτε με τον υπερτροφοδοτούμενο 1,6 λίτρων κινητήρα που προσφέρει 201 ίππους και 264 Nm ροπής. Ο πρώτος είναι συνδεδεμένος με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο (στάνταρ) ή (προαιρετικό) CVT, ενώ ο κινητήρας turbo συνδέεται αποκλειστικά με αυτόματο διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων.
 
Η Kia υπόσχεται ότι η ολοκαίνουργια πλατφόρμα προσφέρει άνεση, ενώ ταυτόχρονα μειώνει τα επίπεδα θορύβου και κραδασμών κάτι που γίνεται κατανοητό εντός της καμπίνας. Στο εσωτερικό οι πλούσιες εκδόσεις του νέου Soul είναι εξοπλισμένες με οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας που ενσωματώνει τις εφαρμογές Android Auto και Apple CarPlay. Το head-up display (8 ιντσών) είναι επίσης διαθέσιμο όπως και ένα ηχοσύστημα  Harman Kardon με 10 ηχεία. Το νέο Soul θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ το πρώτο εξάμηνο του 2019, όταν η Kia θα κυκλοφορήσει και το Soul EV με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
 
Αμιγώς ηλεκτρικό Soul EV
Μαζί με το Soul η Kia αποκάλυψε και την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου, η οποία όπως όλα τα ηλεκτρικά έχουν μηδενικές εκπομπές ρύπων. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τροφοδοτείται από μια νέας γενιάς, μπαταρία ιόντων λιθίου 64 kWh, όπως συμβαίνει και με το Kia Niro EV.
 
Η μπαταρία θα είναι η πηγή ισχύος ενός ηλεκτρικού μοτέρ που θα προσφέρει 201 ίππους, χωρίς ωστόσο να έχει γίνει γνωστή μέχρι στιγμής η αυτονομία αλλά και οι επιδόσεις του αυτοκινήτου. Το Kia Soul EV θα διαθέτει τέσσερα οδηγικά mode (Eco, Comfort, Sport και Eco +), τα οποία θα ρυθμίζουν αυτόματα την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα, ενώ σύμφωνα με τη μάρκα παρών θα είναι και ένα σύστημα γρήγορης φόρτισης.   
 
Τέλος να πούμε πως στο εξωτερικό μέρος οι διαφορές σε σχέση με τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι ελάχιστες. Αυτή που ξεχωρίζει περισσότερο είναι η ύπαρξη λιγότερων αεραγωγών, αλλά και το σημείο φόρτισης που βρίσκεται στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα κάτω από το αριστερό φανάρι.   

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις