Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Κινητήρας: Έχασε 10 ίππους, αλλά κέρδισε 6η σχέση
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κινητήρας: Έχασε 10 ίππους, αλλά κέρδισε 6η σχέση

Διαβάστηκε από 19276 αναγνώστες - 17/8/2022

Ο τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας μόλις 999 κ.εκ. που βρισκόταν μέχρι πρότινος στη βάση της γκάμας του Renault Captur διαφοροποιήθηκε προς όφελος της κατανάλωσης, αλλά και των επιδόσεων. Μπορεί η ισχύς να μειώθηκε στους 91 ίππους, αλλά η μέγιστη ροπή των 160 Nm έρχεται πλέον από χαμηλότερες στροφές λειτουργίας (2.100 έναντι 2.750 σ.α.λ. για να είμαστε ακριβείς), με αποτέλεσμα το Renault Captur να γίνεται πιο «νευρικό» σε μία προσπέραση. Η κίνηση περνά ασφαλώς στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων πλέον. Η μία επιπλέον ταχύτητα επιτρέπει καλύτερη κατανάλωση, με την επίσημη αντιπροσωπεία να ανακοινώνει 5,8 λτ./100 χλμ. σε μεικτό κύκλο χρήσης. Στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε τη συγκεκριμένη τιμή να διαμορφώνεται στα 6,5 λτ./100 χλμ., ενώ όταν κινηθήκαμε στο επαρχιακό δίκτυο με το πρόγραμμα «Eco» ενεργοποιημένο, αποδείχθηκε ότι η μέση τιμή μπορεί να μειωθεί κάτω και από το «ψυχολογικό» όριο των 6 λτ./100 χλμ.

Κοινοποίησέ το »


Στον δρόμο: Κορυφαίο σε κάθε τερέν
Στη διάρκεια της δοκιμής της νέας έκδοσης του Renault Captur διαπιστώσαμε ότι κινείται εξαιρετικά σε όλες τις συνθήκες. Στο αστικό περιβάλλον, οι διαστάσεις του δεν θα προβληματίσουν ιδιαίτερα, ενώ η ορατότητα είναι εξαιρετική. Σε συνδυασμό με τη μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το Renault Captur γίνεται ιδιαίτερα φιλικό ανεξαρτήτως ποιότητας οδοστρώματος. Ταυτόχρονα, καταφέρνει να εμπνέει ασφάλεια και να είναι σταθερό καθώς η ταχύτητα αυξάνεται, με την κορυφαία ηχομόνωση να μη επιτρέπει το πέρασμα του θορύβου στην καμπίνα. Ο κινητήρας ανταποκρίνεται θετικά στο πάτημα του δεξιού πεντάλ και η ροπή από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας είναι επαρκής. Όσον αφορά στα φρένα, η απόδοση τους είναι πολύ καλή ακόμα και σε πίεση διαρκείας, το πεντάλ είναι ιδιαίτερα γραμμικό και η ύπαρξη ταμπούρων στον πίσω άξονα δεν επηρεάζει αρνητικά το τελικό συμπέρασμα. Εννοείται ότι οι πλαστικές επενδύσεις στο κάτω μέρος του αμαξώματος, το μεγάλο προφίλ των ελαστικών και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος προσφέρουν τη δυνατότητα «off-road» μετακινήσεων, αν η διαδρομή δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητική.


Η νέα βασική έκδοση του Renault Captur με τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης και το κιβώτιο έξι σχέσεων ξεκινά από τα 21.310 ευρώ στη έκδοση «Equilibre», ενώ οι εκπομπές CO2 ορίζονται στα 130 γρ./χλμ., με αποτέλεσμα το γαλλικό crossover να μην απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Συμπέρασμα
Έπειτα από περίπου 1.000 χλμ. πίσω από το τιμόνι της βασικής έκδοσης του Renault Captur είναι εύκολα κατανοητός ο λόγος που γνωρίζει τέτοια εμπορική επιτυχία και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα συνεχίσει ακάθεκτο. Παραμένει μία «all-round» επιλογή και πλέον απέκτησε μία πιο ολοκληρωμένη βασική έκδοση που θα καλύψει με το παραπάνω όλες τις ανάγκες μίας οικογένειας. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δικαίως βραβεύθηκε ως το αυτοκίνητο της χρονιάς για το 2021.