Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Κινητήρας: 280 ίπποι και 0-100 σε... 5,2

Κινητήρας: 280 ίπποι και 0-100 σε... 5,2

Διαβάστηκε από 25771 αναγνώστες - 19/8/2022

Κάτω από το καπό της Alfa Romeo Giulia Veloce Ti βρίσκεται ένας 2λιτρος κινητήρας, ο οποίος συνοδεύεται από σύστημα υπερπλήρωσης. Το αποτέλεσμα είναι η ισχύς να αγγίζει τους 280 ίππους και η μέγιστη ροπή των 400 Nm να έρχεται από τις μόλις 2.250 σ.α.λ. Έτσι, το αμάξωμα των 1.605 κιλών (συμπεριλαμβανομένου του οδηγού) επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα. Το σύστημα τετρακίνησης λειτουργεί με κύριο άξονα μετάδοσης τον πίσω αλλά, όταν κριθεί απαραίτητο, έως και 60% της ροπής περνά στον εμπρός. Το δίλιτρο μοτέρ «συνεργάζεται» άψογα με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF. Όσον αφορά στις ανάγκες για καύσιμο, η ιταλική φίρμα ανακοινώνει ότι η μέση εργοστασιακή τιμή της κατανάλωσης κυμαίνεται στα 6,4 λτ./ 100 χλμ., ενώ κατά την διάρκεια της δοκιμής είδαμε την τιμή να ξεπερνά οριακά τα 10 λτ./100 χλμ. Βέβαια, σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται για υπερβολική κατανάλωση δεδομένου ότι μιλάμε για ένα τετρακίνητο μοντέλο που αποδίδει 280 ίππους.

Κοινοποίησέ το »




Στον δρόμο: Με έμφαση στην άνεση
Κάπως έτσι φτάνουμε στις εντυπώσεις που αποκομίζει κανείς, όταν βρίσκεται πίσω από το τιμόνι της τετρακίνητης Alfa Romeo Giulia. Οι προσδοκίες ήταν μεγάλες και η Ιταλίδα κατάφερε να ανταποκριθεί σε αυτές και με το παραπάνω. Ο κινητήρας προσφέρει άπλετα τη δύναμή του σε ένα καλοζυγισμένο πλαίσιο με μεγάλη στρεπτική ακαμψία, όπως αυτό της ιταλικής μπερλίνας. Το τιμόνι είναι άμεσο και αποκτά το επιθυμητό βάρος, είτε όταν κινείται κανείς στην πόλη, είτε σε μία διαδρομή γεμάτη με στροφές. Αυτό γίνεται μέσω της επιλογής του κατάλληλου προγράμματος οδήγησης D.N.A. (D για το Dynamic, N για Normal και A για Advanced Efficiency). Η ρύθμιση της ανάρτησης θα μπορούσε να χαρακτηριστεί σφικτή, μιας και έχει δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στη δυναμική συμπεριφορά του οχήματος και στην εξάλειψη της όποιας κλίσης του αμαξώματος. Σε αυτό, βέβαια, συμβάλλουν και οι ζάντες μεγέθους 19 ιντσών, δημιουργώντας ένα σύνολο που δεν αρέσκεται ιδιαίτερα στις έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Τέλος, τα φρένα λειτουργούν υποδειγματικά, δείχνουν ιδιαίτερη αντοχή ακόμα και στην σκληρή καταπόνηση, ενώ το πεντάλ είναι γραμμικό.

Η τιμή της τετρακίνητης Alfa Romeo Giulia Veloce των 280 ίππων, όπως αυτή της δοκιμής, ξεκινά από τις 60.100 ευρώ και αποτελεί στην κορυφαία έκδοση, με εξαίρεση βέβαια την απόλυτη «Quadrifoglio» των 118.600 ευρώ. Η τιμή εκκίνησης για την απλή έκδοση βενζίνης των 200 ίππων ορίζεται στα 45.800 ευρώ σύμφωνα με τον προτεινόμενο τιμοκατάλογο λιανικής της επίσημης αντιπροσωπείας.