Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

Στον δρόμο: Ένα οδηγοκεντρικό SUV

Διαβάστηκε από 8492 αναγνώστες - 15/6/2021

Μπορεί σε μοντέλα αυτής της κατηγορίας η δυναμική συμπεριφορά να μην έχει τον πρώτο λόγω, αλλά στην προκειμένη περίπτωση η νέα πλατφόρμα CMF-B λειτουργεί υποδειγματικά. Η θέση οδήγησης θα ικανοποιήσει τους οδηγούς κάθε αναστήματος και το flat-buttom τιμόνι αφήνει θετική εντύπωση, αν και την παράσταση «κλέβουν» τα φρένα που αγγίζουν σε απόδοση την κορυφή της κατηγορίας (100-0 χλμ./ώρα σε μόλις 35,2 μέτρα). Στον τομέα της ανάρτησης, στο πίσω μέρος συναντάμε υλοποίηση ημιάκαμπτου άξονα και η ρύθμιση συμβάλλει τόσο στην κορυφαία άνεση, όσο και στην απώλεια έντονων κλίσεων τους αμαξώματος σε ταχύτερο ρυθμό οδήγησης. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι στις πιο πλούσιες εκδόσεις διατίθεται και πρόγραμμα παραμετροποίησης της οδήγησης με προφίλ όπως Standard, Eco και Sport.

Η τιμή του Nissan Juke με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ξεκινά από τα 20.900 ευρώ στην έκδοση Αcenta και προσφέρει αρκετά πλούσιο εξοπλισμό χωρίς σημαντικές ελλείψεις. Χωρίς το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το κόστος απόκτησης μειώνεται κατά περίπου 2.000 ευρώ, ενώ στην προκειμένη περίπτωση οι χαμηλές εκπομπές ρύπων (110 γρ./χλμ.) απαλλάσσουν το αυτοκίνητο από τα τέλη κυκλοφορίας.



Συμπέρασμα
Νέα και μοντέρνα εικόνα, υπερσύγχρονος 1.000άρης κινητήρας και τεχνολογίες που καλύπτουν κάθε ανάγκη. Σπάνια βλέπουμε μία τόσο σπουδαία αναβάθμιση ανάμεσα σε δύο γενιές. Δεν περιμέναμε όμως τίποτα λιγότερο από το νέο Nissan Juke, το οποίο με το αυτόματο κιβώτιο γίνεται ακόμα πιο ευκολοοδήγητο στο αστικό περιβάλλον. 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει