Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε 6,9 δλ και φορτίζει στο 80% σε 90 λεπτά

Κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε 6,9 δλ και φορτίζει στο 80% σε 90 λεπτά

15/12/2021

Ασφαλώς, το μεγάλο πλεονέκτημα του Nissan LEAF e+ είναι ο ισχυρότερος κινητήρας 217 ίππων και τα 340 Nm ακαριαίας ροπής. Η αυξημένη χωρητικότητα της μπαταρίας, η οποία πλέον αγγίζει τις 62 kWh, προσφέρει αυξημένη αυτονομία, η οποία σε αστικό περιβάλλον παραπέμπει σε αυτοκίνητο που εξοπλίζεται με θερμικό μοτέρ. Η ιαπωνική εταιρεία αναφέρει ότι σε αποκλειστική χρήση στην πόλη είναι εφικτό να δει ο οδηγός έως και 528 χλμ. αυτονομίας με μόλις μία φόρτιση. Σε μεικτές συνθήκες ανακοινώνεται αυτονομία 385 χλμ. και στη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε ότι είναι ένα άκρως ρεαλιστικό νούμερο. Για τη φόρτιση της μπαταρίας προτείνεται η αγορά του Wallbox, στο οποίο η διαδικασία ολοκληρώνεται σε 11,5 ώρες. Βέβαια, υπάρχει και δυνατότητα ταχυφόρτισης με το επίπεδο να φτάνει στο 80% σε μόλις 90 λεπτά. Οι επιδόσεις που προσφέρει το ηλεκτρικό μοτέρ είναι άκρως ικανοποιητικές, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 6,9 δευτερόλεπτα σύμφωνα με την εταιρεία και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 167 χλμ./ώρα.

Κοινοποίησέ το »


Στην πράξη: Σωτήριο το e-pedal
Μερικά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του αμιγώς ηλεκτρικού Nissan LEAF e+ αρκούν ώστε να διαπιστώσει κανείς πόσο εύκολα και αθόρυβα ελίσσεται στο αστικό περιβάλλον, με τον κύκλο στροφής να είναι 10,6 μέτρα. Η ορατότητα κρίνεται εξαιρετική, λόγω των μεγάλων γυάλινων επιφανειών, αλλά και της ψηλής θέσης οδήγησης. Το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ σε αίσθηση, ενώ η ανάρτηση λειτουργεί υποδειγματικά. Το πεντάλ του φρένου είναι γραμμικό, αλλά η αλήθεια είναι ότι το e-padal έρχεται να το υποκαταστήσει, μιας και επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει, αλλά και να επιβραδύνει, μέσω του πεντάλ γκαζιού, αφού το αυτοκίνητο μπορεί να ακινητοποιηθεί τελείως όταν ο οδηγός αφήσει το γκάζι. Μόλις ο οδηγός αποφασίσει να κινηθεί με ταχύτερο ρυθμό, γίνεται αντιληπτό το αυξημένο βάρος του ηλεκτρικού μοντέλου, ωστόσο σε καμία περίπτωση δε θα προκαλέσει ανησυχίες.



Η τιμή εκκίνησης για το αμιγώς ηλεκτρικό Nissan LEAF e+ ορίζεται στα 39.400 ευρώ στην έκδοση των 217 ίππων. Βέβαια, μέσω του προγράμματος «Κινούμαι ηλεκτρικά», το κόστος απόκτησης μειώνεται κατά 4.750 ευρώ. Στην περίπτωση που θα αξιοποιηθεί και το μπόνους απόσυρσης, προκύπτει μία τελική τιμή της τάξης των 33.600 ευρώ. Ασφαλώς τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά, ενώ η μπαταρία «θωρακίζεται» με εργοστασιακή εγγύηση διάρκειας 5 ετών ή 100.000 χλμ.

Συμπέρασμα
Η ισχυρή έκδοση του Nissan LEAF προσφέρει αυτονομία που επαρκεί ακόμα και σε υπεραστικές μετακινήσεις, η ισχύς του κινητήρα είναι ικανή να προσφέρει χαμόγελα, ενώ μόλις ο οδηγός συνηθίσει τον τρόπο λειτουργίας του «e-pedal», οι φορές που θα χρησιμοποιεί το πεντάλ του φρένου θα είναι ελάχιστες. Με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά», η απόκτησή του γίνεται πιο εύκολη, ενώ η καθημερινή συμβίωση μαζί του ελαχιστοποιεί το κόστος μετακίνησης στα μόλις 1,5 ευρώ ανά 100 χλμ.

Κοινοποίησέ το »